Oferim free, pentru toate nivelele de management dintr-un Spa, incursiuni pe subiecte de maxim interes, care să te ajute să faci o schimbare rapidă și benefică în Spa-ul tău.
Vor fi scurte și concentrate, astfel încât să nu-ți ocupăm timpul: maxim 30 de minute / Spa Shot.
Participi seara și implementezi a doua zi dimineața, astfel încât deja să începi să vezi rezultate pâna miercurea viitoare, când iti servim următorul Shot de Spa Business.
Heading #1 | Heading #2 | Heading #3 | |
---|---|---|---|
1 | 23 august | Ioana Marian | Cum atragi clienți noi în Spa prin postări scrise diferit de ce ai încercat până acum?
|
2 | 30 august | Ioana Dancanet | În caz de accident / deces oaspete în Spa, ce ai de făcut si care sunt documentele care te protejează din punct de vedere legal? |
3 | 6 septembrie | Georgios Bakopanos | Once a customer, Not always a customer
* Importanța „Primelor impresii”, pentru că detaliile contează
|
4 | 13 septembrie | Toma Grozavescu | Growth Hacking in Spa: cei 2 factori „invizibili” care determina succesul în marketing |
5 | 20 septembrie | Iuliana Tasie | Cum sa iti auditezi activitatea propriului spa, ce instrumente sunt utile in planificarea strategiei de dezvoltare? |
6 | 27 septembrie | Lorena Nicolescu | Cum se depozitează corect substanțele folosite pentru curățenie și igienizare în Spa? |
7 | 4 octombrie | Oana Scarlat | Cum folosim emoțiile în managementul oamenilor? |
8 | 11 octombrie | Loredana Chis | De ce un terapeut foarte bun poate să piardă un client? |
Autocunoasterea, Autocontrolul, Empatia, Influenta, Relatiile Sociale sunt elemente vitale in crearea si dezvoltarea unei echipe SPA care sa te conduca spre Succes.
Trainerul nostru, Loredana Chis, Spa Manager La Dolce Vita Spa, Grand Hotel Italia, iti va arata concret cum abilitatile si cunostintele profesionale isi pierd valoarea daca lipseste o baza emotionala solida.