Izabella Andries Recepționist Spa O3Zone, Băile Tușnad:“Erau multe informații noi, dar după curs întotdeauna eram fericită. Era așa, cu gândul că foarte frumos a fost ce am învățat și foarte eficient.
Am reușit să pun în practică, de fapt, ce am învățat, printre altele, tehnici de vânzare sau comunicarea cu clienții.
Și înainte am lucrat cu oamenii, dar cum putem recomanda servicii? Sau cum putem relaționa?
Sau cum putem lucra mai profesional?
Ședințele de Mentorat vin ca o completare la Cursul de recepționiști. Eu așa simt” :
Ana Cătălin, Recepționist Spa Hotel Palace Băile Govora: “Nu aș fi avut de unde să știu atâtea lucruri despre vânzări, despre cum să te comporți cu clientul, ce ar trebui să fie.
Eu nu îl cunoșteam foarte bine, nici măcar spa-ul în care lucrez, dar făcând cursul, m-a ajutat în momentul în care am ajuns acolo să, deja să îmi fie puțin mai ușor, pentru că eu deja interacționasem oarecum cu ceea ce avea să se întâmple acolo.
Deci da, cu siguranță m-a ajutat enorm, m-a pregătit.
Toate acele teme pe care le făceam la sfârșitul cursului, quiz-urile, absolut totul. Erau ceva nou pentru mine, dar în același timp eficient. A fost foarte bine așa cum a fost”: