Curs de Spa & Beauty Management creat după programa CIDESCO
Un program de 12 luni în care formăm manageri din Spa, Beauty, Balneo sau Wellness care au nevoie să învețe:
Odată cu programa aliniată la standardele internaționale, Managerii formați la SpaEdu dezvoltă abilitatea de a conduce o echipă cu care să atingă ținte din ce în ce mai înalte, către excelență.
Trainerul nostru Oana Bârză (Spa Director, Hilton Sibiu), prin exerciții interactive și jocuri de rol, te poartă de la învățături din mitologia nordică până la complexitatea etichetei Spa din zilele noastre.
Cu exerciții practice, exemple din experiențele proprii ale Oanei Bârză și discuții valoroase, afli câte aspecte mai pot fi îmbunătățite sau optimizate, fără nici o investiție financiară. Doar cu training și focus pe profesionalism.
Uite ce spune:
Cristina Dumitru – Manager al Departamentului de Masaj, Therme București
„Am descoperit să am răspunsuri la întrebări pe care nu mi le-am pus niciodată. Am aflat mai multe lucruri decât a putut eu să mă întreb vreodată.
… În acest program îmi place să primim feedback constant, că primim exerciții. Mentorii au prezentat informația foarte concis. Se opreau de fiecare dată când aveam întrebări și ba chiar ne-au cerut nouă feedback pe parcurs.”
Trainerul Lorena Nicolescu (Spa Manager Silena Spa, Hotel Sinaia) pune accentul pe subiecte de operațiuni zilnice care ajută activitatea și succesul unui Centru Spa, Beauty, Baleno sau Wellness. Pentru că excelența stă în cele mai mici detalii.
În acest curs afli de la Oana Bârză:
Iată ce spune:
Alexandra Milea – Recepționer Șef Ana Spa Crowne Plaza
„Acest curs mi-a depășit așteptările. La început aveam foarte mari emoții. Mă gândeam că o să fie teorie. Dar îmi place că este foarte practic și că putem să-l implementăm în spa-ul nostru chiar de a doua zi.”
Unde descoperi, printre altele:
Un manager trebuie să cunoască aspectele juridice pentru a asigura respectarea legislației în vigoare referitoare la activitățile spa-ului.
Vei afla de la Ioana Dăncăneț (director Hotel Matca):
Chiar dacă Spa-ul lucrează cu o firma de avocatura sau are propriul jurist, sunt aspecte esentiale pe care trebuie sa le cunoască întreaga echipa, astfel încât, în caz de accident sau alt risc, să se poată acționa corect, legal și în timp util.
Oswin Eduard Prodan – Terapeut Șef Tisa Spa
spune că:
„Sunt chestiuni minore și zilnice (de management) cărora nu le dai importanță, dar aceste chestiuni mici de finețe fac diferența între un Spa profesionist și unul amatoresc.”
Calitatea în industria spa reprezintă mai mult decât conformitatea cu standardele; este despre crearea unei experiențe unice și memorabile pentru fiecare client.
La acest curs înveți de la Sorin Vasilache (director Shiseido Spa și director de calitate Stejarii Country Club) despre:
afli de la Iuliana Tasie (director General Ana Hotels Europa, Eforie Nord):
Lavinia Lilea – Terapeut Șef Terapia Thai Timișoara
spune că:
„…îmi place foarte mult cum este structurat cursul. Prima dată teoria, după care exerciții, iar teorie și exercițiu. Asta te face să fii în priză permanent, să fi focusat.”
„Cu ajutorul acestui curs înțelegi mai bine business-ul. Înțelegi cum funcționează un centru.”
Pe lângă ceea ce ai dobândit până acum te dezvolți și pe partea de:
Afli totul despre:
Totul într-un mod efervescent, cu exerciții și discuții interactive despre culoare, textura, savoare, cu Laura Hamzea, (specialist Branding & PR)
înveți de la Toma Grozăvescu (fondatorul Smarters România):
Etelka Todor – Director General Fenyo Hotel
spune că:
”Se urmăresc temele, se respectă programa educațională (CIDESCO), se respectă ora … Am lucrat foarte mulți ani în acest domeniu și știu că oaspetele este principala noastră preocupare. Dar la curs ne învață cum clienții pot să aibă O EXPERIENȚĂ EXCELENTĂ.”
Pe baza poveștilor Spa înveți:
Trainerul nostru, Maria Rendes (specialist Spa, cu peste 20 de ani de experiență internațională) a pus atenția și pe selecția gamei de produse cu care lucrezi în Spa, filtrele prin care treci și pașii concreți pe care îi parcurgi astfel încât să faci alegerea cea mai potrivită.
Când e momentul să ajustezi tarifele serviciilor spa și cum o faci?
În acest curs înveți de la Iuliana Tasie (Director General Ana Hotels Europa – Eforie Nord), corelarea obiectivelor de marketing cu cele de vanzari.
Descoperi modalitatea prin care poți implementa experiențe noi, pornind de trendurile globale ale pieței Spa, adaptându-le la tipul și conceptul fiecărui centru Spa, Beauty, Balneo sau Wellness.
Iuliana vine cu exemple adunate în peste 20 de ani de experiență în care a fost și este lider pe piața. Vei înțelege metoda de analiză a fiecărui element cuprins în strategia de vânzări.
Iată ce spune:
Timea Molnar – Spa Manager Fontana Spa
„Primele ore au fost cu frică, cu emoții. Îmi place la acest curs că putem implementa fiecare proiect final în job-ul nostru de zi cu zi.”
„Am primit mult mai mult decât m-am așteptat. Sunt informații concrete, clare, pe care le putem folosi în fiecare zi.”
Descoperi prin exemple practice desprinse din experienta Oanei Bârză:
Redefinim ce înseamnă să fim lideri. Alături de Loredana Chiș, explorăm calitățile și abilitățile esențiale ale unui lider autentic, discutăm despre cum să ieșim din Triunghiul Dramatic al Conflictelor și cum să atragem în echipă oameni care împărtășesc valorile Spa-ului.
Învățam cum să colaborăm cu Generația Z ca să obținem rezultate extraordinare fără să ne propunem să-i schimbăm; cum să evaluăm și să încadram angajații pe baza unor criterii clare, facilitând astfel evoluția fiecăruia și identificând viitorii lideri de echipe. Delegarea este un alt punct de impact, fiind un adevărat test al încrederii și autocunoașterii, esențial pentru un leadership autentic.
Finanțele sunt un domeniu de care mulți manageri de spa se tem, dar în SpaEdu facem ca partea financiară a managementului să fie ușor de înțeles, interesantă și chiar plăcută, alături de cei 2 traineri: Maria Rendes și Iuliana Tasie
sub îndrumarea Prof. Dr. Lavinia Rașcă și ai parte de întâlniri individuale pentru clarificare și sprijin.
După acest an reușești să conduci, să inspiri echipa și să o motivezi, fiind un exemplu ce tinde către excelență.
Opțional după acest an de pregătire vei putea continua cu Level 4 în Spa Management, cu programul GRATUIT de Mentorat pentru Spa Manageri și/sau cu programul GRATUIT de Schimburi de experiență – program pe care ne dorim să ducem și la nivel internațional în maxim 2 ani pentru absolvenții SpaEdu.
Elena Nastacă – Owner și Director Terapia Thai, Terapii Asiatice, Amazonia Timișoara
„Lavinia începe să aibă acest fler de manager”
„Pentru mine, ca om ce trimite angajații la curs, este un super câștig pentru că nu simt că mi-am educat un angajat, ci mi-am câștigat un partener de business.”
„De multe ori Lavinia ia inițiativă și asta mă surprinde în mod plăcut.”
Iar Lavinia, deși este înscrisă la 2 mastere la zi, din Programul Level 3 învață mai mult:
🔷 11 Module ce conțin 21 de cursuri în 12 luni
„Sunt informații concrete, clare, pe care le putem folosi în fiecare zi.” – Timea Molnar, Spa Manager Fontana Spa
🔷 21 de sesiuni a câte 3 ore Live pe Zoom
„La început aveam foarte mari emoții. Mă gândeam că o să fie teorie. Dar îmi place că este foarte practic și că putem să implementăm în Spa-ul nostru chiar de a doua zi.” – Alexandra Milea, Recepționer Șef Ana Spa Crowne Plaza
🔷 9 săptămâni de aprofundare
„SpaEdu este umbrela noastră sub care stăm și ne ținem de mână așa ca-ntr-o familie adevărată unde valorile, principiile și educația sunt pe primul loc. SpaEdu dă energia necesară zilelor de lucru.” – Etelka Todor, Director General Fenyo Hotel
🔷 4 sesiuni de Q&A cu trainerii
„Am fost încurajată să adresez toate întrebările pe care le am, să-mi spun opiniile pentru că trainerii o să mă asculte.” – Cristina Dumitru, Manager al Departamentului de Masaj, Therme București
🔷 peste 20 de sesiuni de consultanța de 1 la 1 cu trainerii din program, cei mai buni mentori din domeniu din România
„ În acest program am descoperit lucruri noi și bine făcute. Schimbul de experiență din program este benefic.” – Mihaela Moraru, Spa Manager Ana Spa Poiana Brașov
Pe lângă participarea obligatorie la cursuri, vei studia și individual, pe platforma Spa-edu.ro, pe baza Quiz-urilor, a cursurilor și materialelor adiționale pe care trainerii ți le pun la dispoziție.
un Business Plan și cu susținerea examenelor CIDESCO* (la alegere: în limba română sau engleză) pentru toți cursanții care optează pentru diploma internațională CIDESCO.
* Examenul CIDESCO nu este inclus în preț, costul lui începe de la CHF250.
Știm că totul sună ca într-un basm unde o mână de semințe minuscule cresc o viță de vie fermecată. Dar în mod ciudat, vița fermecată se dovedește a fi o mână de oameni care se educă, se provoacă, cresc, ating excelența și vor așeza Spa-urile din România pe harta spa-urilor internaționale.
Ne mândrim cu un line-up de traineri de prim rang, manageri cu experiență vastă și multă pasiune pentru acest domeniu.
Profesionisti recunoscuți, care au dovedit de-a lungul anilor că în Spa-urile pe care le conduc, obțin performanță și creștere continuă.
Profesor, consultant, manager, antreprenor, cu peste 30 de ani de experiență.
Membră fondatoare ASEBUSS, unde predă în programele EMBA și MBA Antreprenorial.
Membră fondatoare EXEC-EDU, unde a creat o echipă de peste 40 de experți, împreună cu care a dezvoltat zeci de tipuri de programe, pentru peste 20.000 de manageri și antreprenori.
A absolvit ASE București și este doctor în economie. S-a specializat la școli de afaceri prestigioase: Harvard Business School, Washington State University, IESE Barcelona, AOTS Osaka, Cambridge University, Vlerick Business School, Columbia University, etc. Este certificată Hogan și Human Synergistics.
Are la activ mii de ore de predare, fiind apreciată pentru stilul său clar, practic, interactiv. În 2019, Learning Network i-a decernat medalia de argint în training.
Este consultant pentru antreprenori și a contribuit la lansarea și dezvoltarea a numeroase afaceri precum și la pregătirea altor consultanți. A fost expert în programe USAID, UE și PHARE.
Este autor sau coautor a 15 cărți și zeci lucrări științifice publicate în țară și în străinătate, a participat la numeroase conferințe științifice internaționale. A publicat articole în Idei de Afaceri, Cariere, Business Magazine, HR Manager, Forbes, ZF, Biz. A fost invitată la emisiuni radio și TV și la diferite podcasturi.
Este membră fondatoare și prima președintă a PWN Romania.
A fost inclusă în: Enciclopedia Personalităților din Romania, Who is who, TOP 1000 experți– ZF, TOP 200 femei în business – Business Magazin, Top 100 femei de succes – Capital, Top 50 de femei de succes – Forbes, Gala Forbes 30 pentru 30, etc.
* Dacă lucrezi într-un Centru Spa partener despreSpa.ro sau ai un cod de la unul dintre partenerii nostri, beneficiezi de un discount de 200 EUR din prețurile afisate.
* Dacă optezi pentru plata anuală, se mai aplică o reducere suplimentară de:
După finalizarea programului ai acces pe viață la toate resursele din platforma de curs fără să plătești abonament (taxă) lunar sau anual.
Daniel Coyle (autorul cărții Codul Talentului) a descoperit că: „Nimeni nu se naște cu excelența în sânge, geniu sau manager. Acest lucru se dobândește.”
Deci: Antrenamentul disciplinat și consecvent este secretul excelenței.
Și mai știm că o vorbă veche zice că: „Vei deveni mai deştept învăţând din propriile tale greşeli.” și este adevărat dar asta durează ani, zeci de ani, o viață.
Acum poți grăbi procesul de învățare sau chiar poți să sari peste anumite probleme. Iar pe altele le poți gestiona mult mai ușor decât cei care învață din propriile greșeli doar cu ajutorul mentorilor și antrenamentului intens de 12 luni.
Iată ce spune:
Mihaela Moraru – Spa Manager Ana Spa Hotel Sport
„Dacă aș fi făcut cursul acesta acum 20 de ani cred că mi-ar fi fost mult mai ușor.
În acest program am descoperit lucruri noi și bine făcute. Schimbul de experiență din program este benefic.”
4. Nivel 4 – Curs Spa Management – Pentru Spa Managerii care doresc să-și continue evoluția, după finalizarea Level 3 – Spa Management. În doar 6 luni pot să-și dezvolte cunoștințele și competențele de care au nevoie ca să-și atingă obiectivele într-un timp mai scurt, să îmbunătățească experiența clienților și să aibă mai mult timp și energie să se focuseze pe creșterea business-ului
Dar nu ne oprim aici!
Călătoria ta spre excelență mai include șiȘ
Da. După ce te înscrii vei avea acces la un mentor dedicat cu care vei colabora pe toată durata programului. În plus ai incluse și peste 20 de ședințe 1 la 1 cu mentorii din program.
Mai mult de atât mulți dintre cursanții noștri au o experiența anterioară pe diferite nișe în mod particular cum ar fi: finanțe, marketing, leadership sau alte aspecte ale managementului – și asta este perfect pentru că îți iei valoare și din conversațiile cu ei.
Și pentru orice întrebări care apar, mentorul tău de curs este disponibil pentru a oferi îndrumări și feedback pe parcurs.
Dacă ai întrebări legate de plăți, te rog să ne scrii un e-mail la contact@despreSpa.ro sau la tel: 0720.111.414
Da, deoarece întâlnirile live NU sunt înregistrate. Vei avea suportul de curs sub formă de parte teoretică, dar dacă nu ești prezent la întâlnirile live pierzi exercițiile, explicațiile și soluțiile pe care le oferă trainerii la provocările cu care se confruntă managerii.
Încă nu există recenzii. Fii primul care scrie una.