Programe de educație pentru excelența în Spa

Nivel 2 - Curs de Terapeut și Recepționer Spa, Beauty, Wellness și Balnear

Level 2 este un curs dedicat recepționerilor și terapeuților care vor soluții la problemele legate de: clienți, operațiuni, vânzări

După acest curs vei ști:

  • Cum să oferi clienților cele mai bune servicii și experiențe de relaxare și frumusețe posibile, care le vor depăși așteptările
  • Să crești vânzările prin tehnici de optimizare a programatorului și metode prin care atragi clienți noi și crești retenția clienților existenți
  • Cum poți cu un efort mai mic, să oferi performanță mai mare și calitate mai bună în toate zonele cheie dintr-un Spa

De ce să urmezi Cursul de Recepționer și Terapeut - Level 2?

Pentru că "doar pe baza ideilor implementate dintr-un singur curs (Customer Care) îți poți crește lejer cifra de afaceri cu 25%."

Și nu o spunem noi SpaEdu, ci o spune Elena Nastacă - Owner și Director Terapia Thai și Terapii Asiatice, Amazonia Timișoara - *vezi video-ul în următoarea secțiune. Pentru că din acest curs de 5 săptămâni înveți cum anume experiența clientului trebuie privită ca un ansamblu de mai mulți factori și nu ca un serviciu one time. Level 2 este un curs online ce cuprinde Customer Care, Operațiuni în Recepția Spa, Vânzări Spa Retail și multe altele. După curs vei avea competențele necesare să îți asumi task-uri mai complexe pentru că vei avea deja know-how-ul necesar și suportul unor specialiști de top din domeniu. Pe lângă asta vei reuși:
  • Să umpli programatorul mai întâi în intervalele orare cele mai puțin solicitate de către clienți
  • Să vinzi doar cele mai profitabile tratamente Spa în intervalele orare cele mai solicitate
  • Să crești gradul de retenție al clienților
  • Să găsești metode inovative prin care să atragi clienți noi în Spa
  • Să crești vânzările de produse cosmetice,  să-ți  facă chiar plăcere să le vinzi.
  • Să abordezi eficient și constructiv o reclamație din partea unui client
  • Să creezi și implementezi proceduri pentru recepția Spa, pe care echipa chiar  să le urmeze
Astfel obții mai mulți clienți, crești rata de fidelizare a acestora și îți dovedești valoarea ca recepționer sau terapeut. Vei putea candida cu încredere pentru un post de șef de echipă, deoarece vei avea capacitatea de a crește profitabilitatea și competitivitatea Spa-ului.

Programă și program

Ce înveți în Level 2 în cele 5 săptămâni?

cu o carieră de peste 20 de ani în managementul relațiilor cu clienții, Georgios a ocupat diverse funcții de conducere în companii de top la nivel global și de la el înveți cum să:

Fidelizezi clienții și să-i ajuți să te recomande constant pentru că o experiență personalizată și plăcută este cheia retenției clienților.

– Îți dezvolți o atitudine centrată pe oferirea de servicii excelente clienților.

– Înveți să nu-ți scape din vedere lucrurile mici care fac diferența pentru fiecare client în parte.

-Vei știi cum să personalizezi, să comunici și să oferi o atenție deosebită așa încât clientul să simtă că totul a fost creat special pentru el.

Uite ce spune Elena Nastacă – Owner și Director Terapia Thai, Terapii Asiatice, Amazonia Timișoara

„Ar trebui ca în fiecare Spa să fie câte un om format la SpaEdu. 

Oamenii din recepție și terapeuții sunt cei care sunt în contact direct cu clientul. Ăia trebuie să treacă printr-un curs de genul acesta. Pentru că cei care intră în contact cu clientul țin eticheta…”

vine cu o experiență de 18 ani dobândită în Sectorul Hotelier de Lux de pe 5 continente și te învață:

– Care sunt elementele cu care un recepționer Spa trebuie să jongleze astfel încât să recomande clientului tratamentele de care are nevoie, ținând cont de afecțiunile pe care le are; să-l programeze la terapeutul care i se potrivește cel mai bine, și totodată să optimizeze și încasările Spa-ului? 

– Care sunt situațiile dificile cu care un recepționer se poate confrunta și ce să facă astfel încât experiența clientului să nu fie afectată, și mai mult, să aibă și el un avantaj?

care a scris 11 manuale de masaj, are peste 13000 de ore de practică terapeutică și peste 8000 de ore de curs predate.

De la Elena înveți:

  • Cum identifici și abordezi potențialii clienți?
  • De la ce pornim, ce urmarim si cum închidem vânzările în Spa? 
  • Care sunt cele mai eficiente metode prin care reprogramam un client? 
  • cum facem sa ajungem la o rata de reprogramare de peste 80%? 
  • Cum abordăm clienții astfel încât să plece din Spa cu produse retail pe care sa le folosească între programari?
Fiecare curs conține exerciții practice, studii de caz relevante și se dezbat informațiile care nu sunt bine înțelese sau care necesită aprofundare. După fiecare curs vei avea de realizat câte un proiect pe care îl vei putea implementa în Spa-ul tău sau centrul de Beauty, Wellness sau Balnear.

Structura concretă a cursului:

💧 4 Module ce conțin 3 cursuri 

– Înveți 2 cursuri de Customer Care, 1 curs de Operațiuni în Recepția Spa și 1 curs de Vânzări Spa Retail.

– Studiezi partea teoretică pe care o primești în avans, iar materialele scrise pot fi accesate ușor și sunt actualizate constant.

💧 4 de sesiuni de 3 ore fiecare, Marți seara de la 17 la 20 – online, live, pe Zoom, din 2 Septembrie

– Aprofundezi partea teoretică și faci exerciții. Dezbați împreună cu trainerii situații reale și probleme ce nu te lasă să dormi noaptea.

– Sesiunile Live NU sunt înregistrate. Într-un curs înregistrat update-ul informațiilor s-ar face mult mai rar și ar fi un dezavantaj enorm pentru tine.

💧 1 sesiune de Q&A cu trainerii, live, pe Zoom, Marți, 15 Octombrie

– Îți clarifici conceptele dificile, rezolvi probleme în timp real pentru că le discuți cu trainerii și primești soluții pe care le poți aplica imediat.

– Primești feedback pe proiectele individuale și analizezi studii de caz relevante în care pui accentul pe identificarea problemelor și propunerea de soluții.

💧 Momente în care te conectezi 1 la 1 cu trainerii din program, în sesiuni de 15 minute 

– Primești consultanță de la cei mai buni mentori din domeniu. Un feedback specific nevoilor și progresului tău individual, și asta îți accelerează învățarea și implementarea cunoștințelor.

– Problemele întâmpinate în procesul de învățare sau în Spa pot fi abordate și rezolvate rapid, înainte să devină obstacole majore.

După acest program, vei putea continua, opțional, cu:

Nivelul 3 – primul nivel de Spa Management, la finalul căruia poți opta pentru examenul CIDESCO – dacă dorești să ai o diplomă recunoscută internațional.

Program gratuit de mentorat – următoarea grupă începe în Ianuarie 2025

Programul Gratuit de Schimburi de experiență – pe care ne dorim să-l ducem si la nivel internațional în max. 2 ani pentru absolvenții SpaEdu.

Ne mândrim cu un line-up de traineri de prim rang, manageri cu experiență vastă și multă pasiune pentru acest domeniu.

 

Iată cine sunt Trainerii tăi în Programul Level 2 dedicat recepționerilor și terapeuților

💧 Sunt traineri cu peste 10 de ani de carieră în spate, au o experiența vastă și au inclus în acest program studii de caz reale și relevante, care oferă perspective valoroase asupra provocărilor și soluțiilor din industria Spa și nu numai.

💧 Toți s-au specializat în străinătate și oferă perspective globale asupra industriei spa, beauty, balneo sau wellness. Astfel ai acces la practicile și standardele din diverse părți ale lumii.

Traineri
Georgios Bakopanos
Consultant wellness
Povestea lui Georgios începe în Vancouver, Canada, unde la vârsta de doar 21 de ani își conducea deja propria afacere: un restaurant cu 30 de angajați. Deseori poate fi auzit spunând „serviciul pentru clienți curge în sângele meu”. Nu există nicio îndoială după 35 de ani de carieră profesională, această afirmație îl reprezintă pe Georgios în toate privințele. După ce a trăit și a lucrat în 3 țări/2 continente, după ce a condus peste 2000 de persoane până în prezent, este pasionat și dedicat împărtășirii cunoștințelor sale. Este invitat adesea ca speaker la evenimente cu sute de invitați și este consultant pentru multe companii cunoscute din România. Georgios este considerat  în acest moment „cel mai bun dintre cei mai buni” când vine vorba de Customer Care.
Vezi mai multe
Elena Nastaca
Profesor si Fondator Scoala si Centrul de Terapie Thai
Elena Nastaca este profesor afiliat al școlii internaționale TMC Chiang Mai din Thailanda si de 8 ani preda curricula lor in România , cursuri de specializare in tehnici de masaj Thai pentru terapeuți atât din România cât si din străinătate. A scris 11 manuale de masaj, are peste 13000 ore de practica terapeutica , peste 8000 ore de curs predate. Din dorința de a aduce in România tradiția asiatica pentru o viața longeviva si sănătoasă , in armonie cu trup, minte si suflet, a urmat toate cursurile școlilor TMC Chiang Mai si Ong’s School din Thailanda precum si Koyasan School of Shiatsu din Japonia. Masterand in Kinetoprofilaxie si recuperare fizica, a căutat in permanenta sa îmbine cunoștințele din medicina clasica, medicina orientala , terapia energetică si psihoterapie , pentru a crea protocoale de Terapii cât mai eficace. Este administratorul centrului Terapia Thai - Scoala si Cabinet din Timisoara unde își împărtășeste in permanenta cunoștințele dobândite atât echipei de terapeuți si cât si tuturor cursanților participanți din dorința de promova in România sănătatea bazată pe preventie având la baza experiența milenara a asiaticilor.
Vezi mai multe
Maria Gagiu
Maria este Director, Consultant si Dezvoltator International de Spa, Wellness, MediSpa, cu experienta bogata acumulata incepand din anul 2006 in Sectorul Hotelier de Lux din 5 continente: America de Nord, Asia, Europa, Africa, Australia. Absolventa a Facultatii de Psihologie din Sibiu, Maria a fost fascinata de relatia cauza-efect dintre minte si corp si de aprofundarea procesului in care experientele Spa &Wellness pot fi transformationale pentru amandoua. Au urmat vaste studii in domeniul sanatatii holistice si a tehnicilor de infrumusetare, detoxifierii, nutritiei, terapiilor clasice si alternative, a Managementului si Administrarii Spa-urilor la Academii de prestigiu din Londra, Miami, Washington DC. Prin dedicatie si pasiunea de a descoperi, a crea, a educa, a ajuta, Maria si-a pus amprenta in domeniu, fiind recompensata cu multe premii internationale (in Dubai, Maldive, Kuala Lumpur, Venezia). Maria este adepta crearii, dezvoltarii si sustinerii conceptelor Spa&Wellness first-class, sustenabile atat pentru client cat si pentru organizatie. Aplica o viziune ce ofera solutii operationale strategice si inovative, care imbina respectul si fidelitatea clientului cu perspicacitatea financiara de maximizare a profitabilitatii.
Vezi mai multe

10% din profitul brut SpaEdu va fi alocat pentru plata ANC - Autoritatea Națională pentru Calificări - pentru introducerea nomenclatoarelor de meserii în piața Spa și a standardelor ocupaționale.

Preț

* Dacă lucrezi într-un Centru Spa  partener despreSpa.ro sau ai un cod de la unul dintre partenerii nostri, beneficiezi de un discount de  10% din prețurile afisate

* Dacă vii cu echipa la acest curs primești o reducere suplimentară de:

  • 3% pentru înscrierea a minim 2 persoane la programele din acest an
  • 5% pentru înscrierea a minimum 3 persoane 
  • 10% pentru înscrierea a minimum 6 participanți

 

Vino cu echipa în Level 2, locul unde:

  • Înveți de la cei mai buni despre customer care, vânzări și recepție Spa.
  • Obții o diplomă.
  • Îți duci cariera la următorul nivel.
  • Ai acces pe viață la toate informațiile din curs
  • Ai șansa să evoluezi enorm în doar 5 săptămâni
Nivel 2 – Curs de Terapeut și Recepționer Spa, Beauty, Wellness și Balnear
Preț standard
€521 + TVA
(2580 lei + TVA)

Întrebări și răspunsuri

Cursul durează 5 săptămâni, fiind structurat în 4 sesiuni live de curs și 1 sesiune de Q&A pe Zoom.

Sesiunea de Q& A are loc la 2 săptămâni după cele 4 de curs.

Cursul acoperă tehnici avansate de customer care, operațiuni în recepție și vânzări, esențiale pentru recepționerii și terapeuții din industria Spa și nu numai.

Cursul este destinat terapeuților și recepționerilor Spa care doresc să-și îmbunătățească abilitățile și să avanseze în carieră, care vor să-și ușureze task-urile de zi cu zi prin proceduri și operațiuni bine stabilite și ușor de implementat.

Cursul se desfășoară online, cu sesiuni live pe Zoom. În fiecare Marți seară de la ora 17:30 la 20:30 și începe pe 2 Septembrie. Sesiunea de Q&A are loc pe 15 Octombrie.

Dacă ai întrebări legate de plăți, te rog să ne scrii un e-mail la contact@despreSpa.ro sau la tel: 0720.111.414

Sigur că da. Ai acces pe viață la toate materialele și la platforma de curs. 

Ai acces la suportul de curs imediat ce faci plata. Primești o serie de e-mailuri în care ești ghidat cum să creezi un cont în platformă și poți accesa foarte rapid partea teoretică a fiecărui curs.

Pentru mai multe detalii și înscriere, vizitează pagina cursului: https://desprespa.ro/curs-spa-level-2/ sau la tel: 0720.111.414

Sponsorii datorită cărora putem să le oferim cursanților un preț promotional și o grilă generoasă de reduceri și care, prin contribuția lor, susțin financiar procesul de acreditare a nomenclatoarelor de meserii și a standardelor ocupaționale pentru domeniul Spa în România:

Sponsori

Parteneri educaționali

Parteneri media

Parteneri

Încă nu există recenzii. Fii primul care scrie una.

Dacă ai întrebări despre ce se studiază în anumite cursuri, completează acest formular și te contactam în cel mai scurt timp:

Prenume *
Nume *
Centru Spa / hotel la care lucrezi
Nr. de telefon *

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *