După acest curs vei ști:
Izabella Andries Recepționist Spa O3Zone, Băile Tușnad:“Erau multe informații noi, dar după curs întotdeauna eram fericită. Era așa, cu gândul că foarte frumos a fost ce am învățat și foarte eficient.
Am reușit să pun în practică, de fapt, ce am învățat, printre altele, tehnici de vânzare sau comunicarea cu clienții.
Și înainte am lucrat cu oamenii, dar cum putem recomanda servicii? Sau cum putem relaționa?
Sau cum putem lucra mai profesional?
Ședințele de Mentorat vin ca o completare la Cursul de recepționiști. Eu așa simt” :
Ionela Soana, Recepționist Spa Hotel Palace Băile Govora: “Chiar mi-au placut. Am învățat multe. Am învățat cum să-i atrag mai mult pe clienți, în sensul că dacă nu aveam niște ore care nu se ocupau, acum știu cum să îi atrag”:
cu experiența bogată acumulată din anul 2006 în Sectorul Hotelier de Lux din 5 continente: America de Nord, Asia, Europa, Africa, Australia, Maria îți va împartăsi metodele și secretele din spatele unui Customer service de 5*:
Vei învăța cum să personalizezi, să comunici și să oferi o atenție deosebită astfel încât clientul să simtă că totul a fost creat special pentru el.
Un curs recomandat tuturor recepționiștilor și terapeuților pentru că ei sunt cei care sunt în contact direct cu clientul, ei sunt cei care țin eticheta Spa-ului.
Cu o vastă experiență în managementul tuturor tipurilor de Spa-uri de 5*, de pe 5 continente, Maria, te învață:
– Care sunt elementele cu care un recepționer Spa trebuie să jongleze astfel încât să recomande clientului tratamentele de care are nevoie, ținând cont de afecțiunile pe care le are; să-l programeze la terapeutul care i se potrivește cel mai bine, și totodată să optimizeze și încasările Spa-ului?
– Care sunt situațiile dificile cu care un recepționer se poate confrunta și ce să facă astfel încât experiența clientului să nu fie afectată, și mai mult, să aibă și el un avantaj?
A scris 11 manuale de masaj, are peste 13000 de ore de practică terapeutică și peste 8000 de ore de curs predate.
De la Elena înveți:
💧 3 Module
– 1 curs de Customer Care, 1 curs de Operațiuni în Recepția Spa și 1 curs de Vânzări Spa Retail.
– Studiezi partea teoretică pe care o primești în avans, iar materialele scrise pot fi accesate ușor și sunt actualizate constant.
💧 3 de sesiuni de 3 ore fiecare, Marți seara de la 17 la 20 – online, live, pe Zoom, din 15 Aprilie 2025
– Aprofundezi partea teoretică și faci exerciții. Dezbați împreună cu trainerii situații reale și probleme ce nu te lasă să dormi noaptea.
– Sesiunile Live NU sunt înregistrate. Într-un curs înregistrat update-ul informațiilor s-ar face mult mai rar și ar fi un dezavantaj enorm pentru tine.
💧 1 sesiune de Q&A cu trainerii, live, pe Zoom, Marți, 20 Mai 2025:
– Îți clarifici conceptele dificile, rezolvi probleme în timp real pentru că le discuți cu trainerii și primești soluții pe care le poți aplica imediat.
– Primești feedback pe proiectele individuale și analizezi studii de caz relevante în care pui accentul pe identificarea problemelor și propunerea de soluții.
💧 Momente în care te conectezi 1 la 1 cu trainerii din program, în sesiuni de 15 minute
– Primești consultanță de la cei mai buni mentori din domeniu. Un feedback specific nevoilor și progresului tău individual, și asta îți accelerează învățarea și implementarea cunoștințelor.
– Problemele întâmpinate în procesul de învățare sau în Spa pot fi abordate și rezolvate rapid, înainte să devină obstacole majore.
Ana Cătălin, Recepționist Spa Hotel Palace Băile Govora: “Nu aș fi avut de unde să știu atâtea lucruri despre vânzări, despre cum să te comporți cu clientul, ce ar trebui să fie.
Eu nu îl cunoșteam foarte bine, nici măcar spa-ul în care lucrez, dar făcând cursul, m-a ajutat în momentul în care am ajuns acolo să, deja să îmi fie puțin mai ușor, pentru că eu deja interacționasem oarecum cu ceea ce avea să se întâmple acolo.
Deci da, cu siguranță m-a ajutat enorm, m-a pregătit.
Toate acele teme pe care le făceam la sfârșitul cursului, quiz-urile, absolut totul. Erau ceva nou pentru mine, dar în același timp eficient. A fost foarte bine așa cum a fost”:
Cursul First Time Manager – de la care primești cunoștintele și exersezi abilitățile necesare să poți conduce o echipă performantă
Nivelul 3 – primul nivel de Spa Management, la finalul căruia poți opta pentru examenul CIDESCO – dacă dorești să ai o diplomă recunoscută internațional.
Program Gratuit de Mentorat – acum în plină desfășurare, următoarea grupă începe în Ianuarie 2026
Programul Gratuit de Schimburi de experiență – pe care ne dorim să-l ducem si la nivel internațional în max. 2 ani pentru absolvenții SpaEdu.
Daniela Bege, Recepționist Spa Șef, Fontana Spa & Balneo Borsec: “Trebuia să parcurg cursurile, să ajung să înțeleg cum să gestionez anumite situații”:
Ana Cătălin, Recepționist Spa Hotel Palace Băile Govora: “Mă ajută enorm [mentoratul]. Lucrez cu un om excepțional. Nu am cuvinte. O cunosc de la curs și de pe atunci. Mi-a plăcut enorm. Recunosc că am și lucrat cu ea în echipă”:
Ne mândrim cu un line-up de traineri de prim rang, manageri cu experiență vastă și multă pasiune pentru acest domeniu.
💧 Sunt traineri cu peste 10 de ani de carieră în spate, au o experiența vastă și au inclus în acest program studii de caz reale și relevante, care oferă perspective valoroase asupra provocărilor și soluțiilor din industria Spa și nu numai.
💧 S-au specializat în străinătate și oferă perspective globale asupra industriei spa, beauty, balneo sau wellness. Astfel ai acces la practicile și standardele din diverse părți ale lumii.
Director, Consultant și Dezvoltator Internațional de Spa, Wellness, MediSpa, cu experiența bogată acumulată începând din anul 2006 în Sectorul Hotelier de Lux din 5 continente: America de Nord, Asia, Europa, Africa, Australia.
După Facultatea de Psihologie din Sibiu, a urmat studii în domeniul sănătății holistice și a tehnicilor de înfrumusețare, detoxifierii, nutriției, terapiilor clasice și alternative, a Managementului și Administrării Spa-urilor la Academii de prestigiu din Londra, Miami, Washington DC.
Prin dedicație și pasiunea de a descoperi, a crea, a educa, a ajuta, Maria și-a pus amprenta în domeniu, fiind recompensată cu multe premii internaționale (în Dubai, Maldive, Kuala Lumpur, Venezia). Maria este adepta creării, dezvoltării și susținerii conceptelor Spa & Wellness first-class, sustenabile atât pentru client cât și pentru organizație.
Aplică o viziune ce oferă soluții operaționale strategice și inovative, care îmbină respectul și fidelitatea clientului cu perspicacitatea financiară de maximizare a profitabilității.
* Dacă lucrezi într-un Centru Spa partener despreSpa.ro sau ai un cod de la unul dintre partenerii nostri, beneficiezi de un discount de 10% din prețurile afisate
* Dacă vii cu echipa la acest curs primești o reducere suplimentară de:
Vino cu echipa în Level 2, locul unde:
Cursul durează 5 săptămâni, fiind structurat în 3 sesiuni live de curs și 1 sesiune de Q&A pe Zoom.
Sesiunea de Q& A are loc la 2 săptămâni după cele 3 de curs, astfel încât să putem face debriefing – să vedem ce a mers, ce n-a mers, unde s-au blocat, ce rezultate au obținut în cele 2 săptămâni și cum să procedeze mai departe.
Cursul acoperă tehnici de customer care, operațiuni în recepție și vânzări, esențiale pentru recepționerii și terapeuții din industria Spa și nu numai.
Cursul este destinat terapeuților și recepționerilor Spa care doresc să-și îmbunătățească abilitățile și să avanseze în carieră, care vor să-și ușureze task-urile de zi cu zi prin proceduri și operațiuni bine stabilite și ușor de implementat.
Cursul se desfășoară online, cu sesiuni live pe Zoom, Marți seară de la ora 17:00 la 20:00 în perioada anunțată.
Dacă ai întrebări legate de plăți, te rog să ne scrii un e-mail la contact@despreSpa.ro sau la tel: 0720.111.414
Sigur că da. Ai acces pe viață la toate materialele și la platforma de curs.
Ai acces la suportul de curs imediat ce faci plata. Primești o serie de e-mailuri în care ești ghidat cum să creezi un cont în platformă și poți accesa foarte rapid partea teoretică a fiecărui curs.
Pentru mai multe detalii și înscriere, vizitează pagina cursului: https://desprespa.ro/curs-spa-level-2/ sau la tel: 0720.111.414