Programe de educație pentru excelența în Spa

Nivel 2 - Curs de Operațiuni Spa

Level 2 este un curs dedicat recepționerilor și terapeuților care vor soluții la problemele legate de: clienți, operațiuni, vânzări

După acest curs vei ști:

  • Cum să oferi clienților cele mai bune servicii și experiențe de relaxare și frumusețe posibile, care le vor depăși așteptările
  • Să crești vânzările prin tehnici de optimizare a programatorului și metode prin care atragi clienți noi și crești retenția clienților existenți
  • Cum poți cu un efort mai mic, să oferi performanță mai mare și calitate mai bună în toate zonele cheie dintr-un Spa

De ce să urmezi Cursul de  Operațiuni Spa pentru Recepționeri și Terapeuți - Level 2?

Pentru că din acest curs de 5 săptămâni înveți cum anume experiența clientului trebuie privită ca un ansamblu de mai mulți factori și nu ca un serviciu one time, vei avea competențele necesare să faci vânzări cu cel puțin 25% în plus față de cât faceai înainte de curs, și să îți asumi task-uri mai complexe pentru că vei avea deja know-how-ul necesar și suportul unor specialiști de top din domeniu. Pe lângă asta vei reuși:
  • Să umpli programatorul mai întâi în intervalele orare cele mai puțin solicitate de către clienți
  • Să vinzi doar cele mai profitabile tratamente Spa în intervalele orare cele mai solicitate
  • Să crești gradul de retenție al clienților
  • Să găsești metode inovative prin care să atragi clienți noi în Spa
  • Să crești vânzările de produse cosmetice,  să-ți  facă chiar plăcere să le vinzi.
  • Să abordezi eficient și constructiv o reclamație din partea unui client
  • Să creezi și implementezi proceduri pentru recepția Spa, pe care echipa chiar  să le urmeze
Astfel obții mai mulți clienți, crești rata de fidelizare a acestora și îți dovedești valoarea ca recepționer sau terapeut. Vei putea candida cu încredere pentru un post de șef de echipă, deoarece vei avea capacitatea de a crește profitabilitatea și competitivitatea Spa-ului.

Izabella Andries Recepționist Spa O3Zone, Băile Tușnad:“Erau multe informații noi, dar după curs întotdeauna eram fericită. Era așa, cu gândul că foarte frumos a fost ce am învățat și foarte eficient.

Am reușit să pun în practică, de fapt, ce am învățat, printre altele, tehnici de vânzare sau comunicarea cu clienții.

Și înainte am lucrat cu oamenii, dar cum putem recomanda servicii? Sau cum putem relaționa?

Sau cum putem lucra mai profesional?

Ședințele de Mentorat vin ca o completare la Cursul de recepționiști. Eu așa simt” :

Ionela  Soana, Recepționist Spa Hotel Palace Băile Govora: “Chiar mi-au placut. Am învățat multe. Am învățat cum să-i atrag mai mult pe clienți, în sensul că dacă nu aveam niște ore care nu se ocupau, acum știu cum să îi atrag”:

Programă și program

Ce înveți în Level 2 în cele 5 săptămâni?

cu experiența bogată acumulată din anul 2006 în Sectorul Hotelier de Lux din 5 continente: America de Nord, Asia, Europa, Africa, Australia, Maria îți va împartăsi metodele și secretele din spatele unui Customer service de 5*:

  • Cum recunoaștem tipologiile de clienți și cum putem aborda clientul în funcție de tipologia lui?
  • Cum măsurăm gradul de satisfacție?
  • Cum abordăm reclamațiile?

Vei învăța cum să personalizezi, să comunici și să oferi o atenție deosebită astfel încât clientul să simtă că totul a fost creat special pentru el.

Un curs recomandat tuturor recepționiștilor și terapeuților pentru că ei sunt cei care sunt în contact direct cu clientul, ei sunt cei care țin eticheta Spa-ului.

Cu o vastă experiență în managementul tuturor tipurilor de Spa-uri de 5*, de pe 5 continente, Maria, te învață:

– Care sunt elementele cu care un recepționer Spa trebuie să jongleze astfel încât să recomande clientului tratamentele de care are nevoie, ținând cont de afecțiunile pe care le are; să-l programeze la terapeutul care i se potrivește cel mai bine, și totodată să optimizeze și încasările Spa-ului? 

– Care sunt situațiile dificile cu care un recepționer se poate confrunta și ce să facă astfel încât experiența clientului să nu fie afectată, și mai mult, să aibă și el un avantaj?

A scris 11 manuale de masaj, are peste 13000 de ore de practică terapeutică și peste 8000 de ore de curs predate.

De la Elena înveți:

  • Cum identifici și abordezi potențialii clienți?
  • De la ce pornim, ce urmarim si cum închidem vânzările în Spa? 
  • Care sunt cele mai eficiente metode prin care reprogramam un client? 
  • cum facem sa ajungem la o rata de reprogramare de peste 80%? 
  • Cum abordăm clienții astfel încât să plece din Spa cu produse retail pe care sa le folosească între programari?
Fiecare curs conține exerciții practice, studii de caz relevante și se dezbat informațiile care nu sunt bine înțelese sau care necesită aprofundare. După fiecare curs vei avea de realizat câte un proiect pe care îl vei putea implementa în Spa-ul tău sau centrul de Beauty, Wellness sau Balnear.

Structura concretă a cursului:

💧 3 Module 

– 1 curs de Customer Care, 1 curs de Operațiuni în Recepția Spa și 1 curs de Vânzări Spa Retail.

– Studiezi partea teoretică pe care o primești în avans, iar materialele scrise pot fi accesate ușor și sunt actualizate constant.

💧 3 de sesiuni de 3 ore fiecare, Marți seara de la 17 la 20 – online, live, pe Zoom, din 15 Aprilie 2025

– Aprofundezi partea teoretică și faci exerciții. Dezbați împreună cu trainerii situații reale și probleme ce nu te lasă să dormi noaptea.

– Sesiunile Live NU sunt înregistrate. Într-un curs înregistrat update-ul informațiilor s-ar face mult mai rar și ar fi un dezavantaj enorm pentru tine.

💧 1 sesiune de Q&A cu trainerii, live, pe Zoom, Marți, 20 Mai 2025:

– Îți clarifici conceptele dificile, rezolvi probleme în timp real pentru că le discuți cu trainerii și primești soluții pe care le poți aplica imediat.

– Primești feedback pe proiectele individuale și analizezi studii de caz relevante în care pui accentul pe identificarea problemelor și propunerea de soluții.

💧 Momente în care te conectezi 1 la 1 cu trainerii din program, în sesiuni de 15 minute 

– Primești consultanță de la cei mai buni mentori din domeniu. Un feedback specific nevoilor și progresului tău individual, și asta îți accelerează învățarea și implementarea cunoștințelor.

– Problemele întâmpinate în procesul de învățare sau în Spa pot fi abordate și rezolvate rapid, înainte să devină obstacole majore.

Ana Cătălin, Recepționist Spa Hotel Palace Băile Govora: “Nu aș fi avut de unde să știu atâtea lucruri despre vânzări, despre cum să te comporți cu clientul, ce ar trebui să fie.

Eu nu îl cunoșteam foarte bine, nici măcar spa-ul în care lucrez, dar făcând cursul, m-a ajutat în momentul în care am ajuns acolo să, deja să îmi fie puțin mai ușor, pentru că eu deja interacționasem oarecum cu ceea ce avea să se întâmple acolo.

Deci da, cu siguranță m-a ajutat enorm, m-a pregătit.

Toate acele teme pe care le făceam la sfârșitul cursului, quiz-urile, absolut totul. Erau ceva nou pentru mine, dar în același timp eficient. A fost foarte bine așa cum a fost”:

După acest program, vei putea continua, opțional, cu:

Cursul First Time Manager – de la care primești cunoștintele și exersezi abilitățile necesare să poți conduce o echipă performantă

Nivelul 3 – primul nivel de Spa Management, la finalul căruia poți opta pentru examenul CIDESCO – dacă dorești să ai o diplomă recunoscută internațional.

Program Gratuit de Mentorat – acum în plină desfășurare, următoarea grupă începe în Ianuarie 2026

Programul Gratuit de Schimburi de experiență – pe care ne dorim să-l ducem si la nivel internațional în max. 2 ani pentru absolvenții SpaEdu.

Daniela Bege, Recepționist Spa Șef, Fontana Spa & Balneo Borsec:  “Trebuia să parcurg cursurile, să ajung să înțeleg cum să gestionez anumite situații”:

Ana Cătălin, Recepționist Spa Hotel Palace Băile Govora: “Mă ajută enorm [mentoratul]. Lucrez cu un om excepțional. Nu am cuvinte. O cunosc de la curs și de pe atunci. Mi-a plăcut enorm. Recunosc că am și lucrat cu ea în echipă”:

Ne mândrim cu un line-up de traineri de prim rang, manageri cu experiență vastă și multă pasiune pentru acest domeniu.

 

Iată cine sunt Trainerii tăi în Programul Level 2 dedicat recepționerilor și terapeuților

💧 Sunt traineri cu peste 10 de ani de carieră în spate, au o experiența vastă și au inclus în acest program studii de caz reale și relevante, care oferă perspective valoroase asupra provocărilor și soluțiilor din industria Spa și nu numai.

💧 S-au specializat în străinătate și oferă perspective globale asupra industriei spa, beauty, balneo sau wellness. Astfel ai acces la practicile și standardele din diverse părți ale lumii.

Traineri
Elena Nastaca
Profesor si Fondator Scoala si Centrul de Terapie Thai
Elena Nastaca este profesor afiliat al școlii internaționale TMC Chiang Mai din Thailanda si de 8 ani preda curricula lor in România , cursuri de specializare in tehnici de masaj Thai pentru terapeuți atât din România cât si din străinătate. A scris 11 manuale de masaj, are peste 13000 ore de practica terapeutica , peste 8000 ore de curs predate. Din dorința de a aduce in România tradiția asiatica pentru o viața longeviva si sănătoasă , in armonie cu trup, minte si suflet, a urmat toate cursurile școlilor TMC Chiang Mai si Ong’s School din Thailanda precum si Koyasan School of Shiatsu din Japonia. Masterand in Kinetoprofilaxie si recuperare fizica, a căutat in permanenta sa îmbine cunoștințele din medicina clasica, medicina orientala , terapia energetică si psihoterapie , pentru a crea protocoale de Terapii cât mai eficace. Este administratorul centrului Terapia Thai - Scoala si Cabinet din Timisoara unde își împărtășeste in permanenta cunoștințele dobândite atât echipei de terapeuți si cât si tuturor cursanților participanți din dorința de promova in România sănătatea bazată pe preventie având la baza experiența milenara a asiaticilor.
Vezi mai multe
Maria Gagiu
Consultant Spa

Director, Consultant și Dezvoltator Internațional de Spa, Wellness, MediSpa, cu experiența bogată acumulată începând din anul 2006 în Sectorul Hotelier de Lux din 5 continente: America de Nord, Asia, Europa, Africa, Australia.

După Facultatea de Psihologie din Sibiu, a urmat studii în domeniul sănătății holistice și a tehnicilor de înfrumusețare, detoxifierii, nutriției, terapiilor clasice și alternative, a Managementului și Administrării Spa-urilor la Academii de prestigiu din Londra, Miami, Washington DC.

Prin dedicație și pasiunea de a descoperi, a crea, a educa, a ajuta, Maria și-a pus amprenta în domeniu, fiind recompensată cu multe premii internaționale (în Dubai, Maldive, Kuala Lumpur, Venezia). Maria este adepta creării, dezvoltării și susținerii conceptelor Spa & Wellness first-class, sustenabile atât pentru client cât și pentru organizație.

Aplică o viziune ce oferă soluții operaționale strategice și inovative, care îmbină respectul și fidelitatea clientului cu perspicacitatea financiară de maximizare a profitabilității.

Vezi mai multe

10% din profitul brut SpaEdu va fi alocat pentru plata ANC - Autoritatea Națională pentru Calificări - pentru introducerea nomenclatoarelor de meserii în piața Spa și a standardelor ocupaționale.

Preț

* Dacă lucrezi într-un Centru Spa  partener despreSpa.ro sau ai un cod de la unul dintre partenerii nostri, beneficiezi de un discount de  10% din prețurile afisate

* Dacă vii cu echipa la acest curs primești o reducere suplimentară de:

  • 3% pentru înscrierea a minim 2 persoane la programele din acest an
  • 5% pentru înscrierea a minimum 3 persoane 
  • 10% pentru înscrierea a minimum 6 participanți

 

Vino cu echipa în Level 2, locul unde:

  • Înveți de la cei mai buni despre customer care, vânzări și recepție Spa.
  • Obții o diplomă.
  • Îți duci cariera la următorul nivel.
  • Ai acces pe viață la toate informațiile din curs
  • Ai șansa să evoluezi enorm în doar 4 săptămâni
Nivel 2 – Curs de Operațiuni Spa
Preț standard
€354 + TVA
(1750 lei + TVA)

Poți opta să cumperi cursurile separat

Curs Spa Retail - Level 2
675.00 lei +TVA
Curs Recepția Spa - Level 2
675.00 lei +TVA
Curs Customer Care - Level 2
675.00 lei +TVA

Întrebări și răspunsuri

Cursul durează 5 săptămâni, fiind structurat în 3 sesiuni live de curs și 1 sesiune de Q&A pe Zoom.

Sesiunea de Q& A are loc la 2 săptămâni după cele 3 de curs, astfel încât să putem face debriefing – să vedem ce a mers, ce n-a mers, unde s-au blocat, ce rezultate au obținut în cele 2 săptămâni și cum să procedeze mai departe.

Cursul acoperă tehnici de customer care, operațiuni în recepție și vânzări, esențiale pentru recepționerii și terapeuții din industria Spa și nu numai.

Cursul este destinat terapeuților și recepționerilor Spa care doresc să-și îmbunătățească abilitățile și să avanseze în carieră, care vor să-și ușureze task-urile de zi cu zi prin proceduri și operațiuni bine stabilite și ușor de implementat.

Cursul se desfășoară online, cu sesiuni live pe Zoom, Marți seară de la ora 17:00 la 20:00 în perioada anunțată. 

Dacă ai întrebări legate de plăți, te rog să ne scrii un e-mail la contact@despreSpa.ro sau la tel: 0720.111.414

Sigur că da. Ai acces pe viață la toate materialele și la platforma de curs. 

Ai acces la suportul de curs imediat ce faci plata. Primești o serie de e-mailuri în care ești ghidat cum să creezi un cont în platformă și poți accesa foarte rapid partea teoretică a fiecărui curs.

Pentru mai multe detalii și înscriere, vizitează pagina cursului: https://desprespa.ro/curs-spa-level-2/ sau la tel: 0720.111.414

Sponsorii datorită cărora putem să le oferim cursanților un preț promotional și o grilă generoasă de reduceri și care, prin contribuția lor, susțin financiar procesul de acreditare a nomenclatoarelor de meserii și a standardelor ocupaționale pentru domeniul Spa în România:

Sponsori

Motiv respingere *

Dacă ai întrebări despre ce se studiază în anumite cursuri, completează acest formular și te contactam în cel mai scurt timp:

Prenume *
Nume *
Centru Spa / hotel la care lucrezi
Nr. de telefon *

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *