Pregătim recepționerii Spa la cele mai înalte standarde și ne asigurăm că pot depăși așteptările celor mai pretențiosi clienți în ceea ce privește operațiunile de Recepție Spa
Izabella Andries Recepționist Spa O3Zone, Băile Tușnad:“Erau multe informații noi, dar după curs întotdeauna eram fericită. Era așa, cu gândul că foarte frumos a fost ce am învățat și foarte eficient.
Am reușit să pun în practică, de fapt, ce am învățat, printre altele, tehnici de vânzare sau comunicarea cu clienții.
Și înainte am lucrat cu oamenii, dar cum putem recomanda servicii? Sau cum putem relaționa?
Sau cum putem lucra mai profesional?
Ședințele de Mentorat vin ca o completare la Cursul de recepționiști. Eu așa simt” :
Care sunt pașii și când are loc cursul live?
Ana Cătălin, Recepționist Spa Hotel Palace Băile Govora: “Nu aș fi avut de unde să știu atâtea lucruri despre vânzări, despre cum să te comporți cu clientul, ce ar trebui să fie.
Eu nu îl cunoșteam foarte bine, nici măcar spa-ul în care lucrez, dar făcând cursul, m-a ajutat în momentul în care am ajuns acolo să, deja să îmi fie puțin mai ușor, pentru că eu deja interacționasem oarecum cu ceea ce avea să se întâmple acolo.
Deci da, cu siguranță m-a ajutat enorm, m-a pregătit.
Toate acele teme pe care le făceam la sfârșitul cursului, quiz-urile, absolut totul. Erau ceva nou pentru mine, dar în același timp eficient. A fost foarte bine așa cum a fost”:
Director, Consultant și Dezvoltator Internațional de Spa, Wellness, MediSpa, cu experiența bogată acumulată începând din anul 2006 în Sectorul Hotelier de Lux din 5 continente: America de Nord, Asia, Europa, Africa, Australia.
După Facultatea de Psihologie din Sibiu, a urmat studii în domeniul sănătății holistice și a tehnicilor de înfrumusețare, detoxifierii, nutriției, terapiilor clasice și alternative, a Managementului și Administrării Spa-urilor la Academii de prestigiu din Londra, Miami, Washington DC.
Prin dedicație și pasiunea de a descoperi, a crea, a educa, a ajuta, Maria și-a pus amprenta în domeniu, fiind recompensată cu multe premii internaționale (în Dubai, Maldive, Kuala Lumpur, Venezia). Maria este adepta creării, dezvoltării și susținerii conceptelor Spa & Wellness first-class, sustenabile atât pentru client cât și pentru organizație.
Aplică o viziune ce oferă soluții operaționale strategice și inovative, care îmbină respectul și fidelitatea clientului cu perspicacitatea financiară de maximizare a profitabilității.
* Dacă lucrezi într-un Centru Spa partener despreSpa.ro sau ai un cod de la unul dintre partenerii nostri, beneficiezi de un discount de 10% din prețul afisat
* Dacă vii cu echipa la acest curs primești o reducere suplimentară de: