Programe de educație pentru excelența în Spa

Curs Recepția Spa - Level 2

Pregătim recepționerii Spa la cele mai înalte standarde și ne asigurăm că pot depăși așteptările celor mai pretențiosi clienți în ceea ce privește operațiunile de Recepție Spa

De ce să urmezi Cursul de Recepție Spa?

Vei învăța:
  • Care sunt elementele cu care un recepționer Spa trebuie să jongleze astfel încât să recomande clientului tratamentele de care are nevoie, ținând cont și de eventualele afecțiuni;
  • Cum să-l programeze la terapeutul care i se potrivește cel mai bine,
  • Cum să optimizeze și încasările Spa-ului.
  • Care sunt situațiile dificile cu care un recepționer se poate confrunta și ce să facă astfel încât experiența clientului să nu fie afectată?
  • Care sunt tipurile de fișa de client și ce conțin? care sunt pașii unei rezervări? care e ordinea terapiilor în care programăm clienții? cum facem o reprogramare?
și multe alte informații utile, presate cu exemple și studii de caz din experienta vasta a trainerului

Izabella Andries Recepționist Spa O3Zone, Băile Tușnad:“Erau multe informații noi, dar după curs întotdeauna eram fericită. Era așa, cu gândul că foarte frumos a fost ce am învățat și foarte eficient.

Am reușit să pun în practică, de fapt, ce am învățat, printre altele, tehnici de vânzare sau comunicarea cu clienții.

Și înainte am lucrat cu oamenii, dar cum putem recomanda servicii? Sau cum putem relaționa?

Sau cum putem lucra mai profesional?

Ședințele de Mentorat vin ca o completare la Cursul de recepționiști. Eu așa simt” :

Programă și program

  • Cine este Receptionerul Spa?
  • Cunostintele necesare Receptionerului Spa
  • Receptia Spa – organizarea operationala
  • Interactiunea cu clientul
  • Cum facem Rezervarile Spa?
  • Upsell Receptia Spa

Care sunt pașii și când are loc cursul live?

  • Recepționerul primește acces la suportul de curs – care este în format scris și video, pe platforma SpaEdu
  • După ce parcurge cursul din platformă, rezolvă exercițiile dinainte de cursul live și primește feedback de la trainer.
  • Cursul live, cu numeroase exerciții interactive, va are loc marți, 24 Septembrie între 17:30 și 20:30 
  • După curs are de făcut un proiect final, pe care trainerul îl va corecta
  • În data de 15 Octombrie poate participa la sesiunea de Q&A de la ora 17:30 – moment în care vom discuta ce au aplicat, ce a mers, ce n-a mers, de ce n-a mers etc. 

Ana Cătălin, Recepționist Spa Hotel Palace Băile Govora: “Nu aș fi avut de unde să știu atâtea lucruri despre vânzări, despre cum să te comporți cu clientul, ce ar trebui să fie.

Eu nu îl cunoșteam foarte bine, nici măcar spa-ul în care lucrez, dar făcând cursul, m-a ajutat în momentul în care am ajuns acolo să, deja să îmi fie puțin mai ușor, pentru că eu deja interacționasem oarecum cu ceea ce avea să se întâmple acolo.

Deci da, cu siguranță m-a ajutat enorm, m-a pregătit.

Toate acele teme pe care le făceam la sfârșitul cursului, quiz-urile, absolut totul. Erau ceva nou pentru mine, dar în același timp eficient. A fost foarte bine așa cum a fost”:

După acest program, vei putea continua, opțional, cu:

  • restul cursurilor din Level 2 – Vânzări și Customer Care
  • Programul de Mentorat pentru recepționerii Spa

Iată cine este Trainerul  cursului de Recepție Spa

Traineri
Maria Gagiu
Consultant Spa

Director, Consultant și Dezvoltator Internațional de Spa, Wellness, MediSpa, cu experiența bogată acumulată începând din anul 2006 în Sectorul Hotelier de Lux din 5 continente: America de Nord, Asia, Europa, Africa, Australia.

După Facultatea de Psihologie din Sibiu, a urmat studii în domeniul sănătății holistice și a tehnicilor de înfrumusețare, detoxifierii, nutriției, terapiilor clasice și alternative, a Managementului și Administrării Spa-urilor la Academii de prestigiu din Londra, Miami, Washington DC.

Prin dedicație și pasiunea de a descoperi, a crea, a educa, a ajuta, Maria și-a pus amprenta în domeniu, fiind recompensată cu multe premii internaționale (în Dubai, Maldive, Kuala Lumpur, Venezia). Maria este adepta creării, dezvoltării și susținerii conceptelor Spa & Wellness first-class, sustenabile atât pentru client cât și pentru organizație.

Aplică o viziune ce oferă soluții operaționale strategice și inovative, care îmbină respectul și fidelitatea clientului cu perspicacitatea financiară de maximizare a profitabilității.

Vezi mai multe

10% din profitul brut SpaEdu va fi alocat pentru plata ANC - Autoritatea Națională pentru Calificări - pentru introducerea nomenclatoarelor de meserii în piața Spa și a standardelor ocupaționale.

Preț

* Dacă lucrezi într-un Centru Spa  partener despreSpa.ro sau ai un cod de la unul dintre partenerii nostri, beneficiezi de un discount de  10% din prețul afisat

* Dacă vii cu echipa la acest curs primești o reducere suplimentară de:

  • 3% pentru înscrierea a minim 2 persoane
  • 5% pentru înscrierea a minimum 3 persoane 
  • 10% pentru înscrierea a minimum 6 participanți

Oferă-le recepționerilor tăi cunoștințele de care au nevoie ca să-și înțeleagă mai bine job-ul, responsabilitățile și ceea ce se așteptă de la ei.

Curs Recepția Spa – Level 2
Preț standard
€136 + TVA
(675 lei + TVA)

Poți opta să cumperi cursurile separat

Nivel 2 - Curs de Operațiuni Spa
1,750.00 lei +TVA
Sponsorii datorită cărora putem să le oferim cursanților un preț promotional și o grilă generoasă de reduceri și care, prin contribuția lor, susțin financiar procesul de acreditare a nomenclatoarelor de meserii și a standardelor ocupaționale pentru domeniul Spa în România:

Sponsori

Motiv respingere *

Dacă ai întrebări despre ce se studiază în anumite cursuri, completează acest formular și te contactam în cel mai scurt timp:

Prenume *
Nume *
Centru Spa / hotel la care lucrezi
Nr. de telefon *

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *