Persoanelor care își doresc să înțeleagă rapid noțiunile de bază, termenii și conceptele cu care se lucrează în Spa-ul modern – la nivel internațional și național.
Izabella Andries Recepționist Spa O3Zone, Băile Tușnad:“Erau multe informații noi, dar după curs întotdeauna eram fericită. Era așa, cu gândul că foarte frumos a fost ce am învățat și foarte eficient.
Am reușit să pun în practică, de fapt, ce am învățat, printre altele, tehnici de vânzare sau comunicarea cu clienții.
Și înainte am lucrat cu oamenii, dar cum putem recomanda servicii? Sau cum putem relaționa?
Sau cum putem lucra mai profesional?
Ședințele de Mentorat vin ca o completare la Cursul de recepționiști. Eu așa simt” :
* Curs scris care conține exemple valoroase, extrase din experiența internațională și națională de peste 20 de ani a trainerului
* O întâlnire online, doar între trainer și cursant, pentru consolidarea informațiilor și înțelegerea aplicabilității practice de care ai tu nevoie.
Ziua și ora întâlnirii sunt stabilite de comun acord între cursant și trainer.
* o experiență de învățare în care vei acumula informație esențială, care va sta la baza a tot ceea ce vei lucra în Spa.
După ce vei parcurge cursul scris, la întâlnirea individuală cu trainerul, vei pune fundația cunoștințelor tale ulterioare și a practicii în domeniu.
Ana Cătălin, Recepționist Spa Hotel Palace Băile Govora: “Nu aș fi avut de unde să știu atâtea lucruri despre vânzări, despre cum să te comporți cu clientul, ce ar trebui să fie.
Eu nu îl cunoșteam foarte bine, nici măcar spa-ul în care lucrez, dar făcând cursul, m-a ajutat în momentul în care am ajuns acolo să, deja să îmi fie puțin mai ușor, pentru că eu deja interacționasem oarecum cu ceea ce avea să se întâmple acolo.
Deci da, cu siguranță m-a ajutat enorm, m-a pregătit.
Toate acele teme pe care le făceam la sfârșitul cursului, quiz-urile, absolut totul. Erau ceva nou pentru mine, dar în același timp eficient. A fost foarte bine așa cum a fost”:
are peste 20 de ani de experiență în Centre Spa de 5*, atât peste ocean, cât și în Europa și Asia de Vest.
A avut șansa să lucreze în Spa-uri de renume internațional, activând în multe tipuri de centre spa.
De peste 10 ani a fost implicata în mai multe proiecte de succes pe piata din Romania, între care: a conceput Grand Santerra SPA de la Balvanyos Resort, a refăcut Spa-ul de la Afrodita Resort și a adus României premiul pentru Cel mai inovativ Concept de Spa din Europa, acordat de European Spa Association (ESPA), anual, din 2019 până la ultima ediție – pentru Spa-urile create de ea.
Este Consultant Spa 360°, trainer în Spa Management și auditor în spa, formează și susține echipe de spa pentru excelență.
Este calificată în Spa Management – The Swiss Business School for International Hotel & Tourism Management Education.