Programe de educație pentru excelența în Spa
Curs First Time Manager

First Time Manager

Descoperă bazele managementului Spa dintr-un curs tip capsulă, practic și interactiv

Destinat Spa Managerilor, Terapeuților Șefi și Recepționiștilor Șefi  care sunt deja într-o poziție de management, dar și Senior terapeuților, Senior recepționiștilor care se pregătesc să devină leaderi de echipă în Spa. 

Un curs capsulă, cu un program intensiv din care înveți cu tot ceea ce-ți este necesar să deții un rol de conducere în Spa, să te transformi într-un leader care are abilitățile și competențele necesare să-și formeze echipa și știe cum s-o conducă în cel mai profesionist mod.

Ce vei învăța la cursul de First Time Manager?

  • Cum să definești responsabilități măsurabile pentru diversele roluri din Spa
  • Cum să gândești și apoi să implementezi checklist-uri, proceduri și SOP-uri astfel încât echipa chiar să le respecte
  • Cum să stabilești obiective SMART pentru echipele pe care le coordonezi
  • Cum să faci interviurile de angajare
  • Când și cum să oferi recompense, dar și avertismente constructive
  • Cum și când să faci evaluările de performanță
  • Cum să gestionezi cazurile de hărțuire

Cum se desfășoară cursul First Time Manager?

  •  Online, pe Zoom

 

  • Imediat după ce te-ai înscris, primești acces la platforma SpaEdu unde găsești suportul de curs și faci exercițiile dinainte de cursul live. 

 

  • Cursul live cu Ciprian Giurgiu este Miercuri, 27 Noiembrie în intervalul 17:00 - 20:00. 

 

  • După cursul live, fiecare participant are de predat un proiect practic, pe care-l va putea implementa în Spa după ce primește OK-ul trainerului.

 

  • În 11 Decembrie de la ora 17:00 ne vedem la sesiunea de Q&A - în care fiecare cursant spune ce a aplicat în aceste 2 săptămâni, ce a mers, ce n-a mers, unde a întâmpinat dificultăți și, evident, ce alte întrebări a mai adunat în acest răstimp.

Iată ce cuprinde cursul FIRST TIME MANAGER

 

Structura concretă a conținutului 

  1. Ce este managementul, management operațional și management de creștere
  2. Trecerea de la o slujba la alta; promovarea și provocările cu care vine o poziție de management
  3. Trasarea Obiectivelor 
  4. Obiectivele S.M.A.R.T.
  5. Standarde de funtionare (SOP) și proceduri a unui centru spa. Procese și Sisteme.
  6. Formarea Personalului in folosirea SOP-urilor și a procedurilor
  7. Managementul resurselor umane
  8. Interviuri de Recrutare în Spa
  9. Cultura companiei
  10. Hărțuirea 
  11. Sfaturi din experiența trainerului
  12. Anexe: procesul de management in Spa

Trainer Workshop

Cirpian Giurgiu
Consultant Wellness
Ciprian este un Profesionist în Spa și Wellness cu o vastă experiență în conducerea operațiunilor de Spa de lux în diverse țări, inclusiv Emiratele Arabe Unite, Qatar, Turcia, Austria, Azerbaidjan și România. Cu peste un deceniu de experiență în industria wellness-ului, Ciprian este specializat în gestionarea serviciilor de Spa de înaltă calitate, implementarea programelor inovatoare de wellness și crearea unor experiențe de neuitat pentru clienți. De-a lungul carierei sale, Ciprian a lucrat pentru mărci de ospitalitate de renume internațional, precum Ritz-Carlton, Intercontinental, Six Senses, Anantara și Sheraton, aducând un plus de valoare prin expertiza sa în servicii de top. Cu abilități în coordonarea echipelor diverse și a facilităților, Ciprian a reușit să introducă soluții personalizate de wellness, strategii de creștere a veniturilor Spa și programe de fidelizare a clienților.   Expertiza sa se extinde la designul Spa-urilor, formarea personalului și asigurarea celor mai înalte standarde de igienă și servicii în medii culturale variate.   Experiența sa interculturală, acumulată în Orientul Mijlociu, Europa și Caucaz, îl face pe Ciprian apt în gestionarea echipelor multiculturale și în adaptarea serviciilor de wellness pentru a răspunde cerințelor unice ale clienților internaționali.
Vezi mai multe

Dacă îți dorești ca Spa-ul tău să opereze la cele mai înalte standarde, una dintre condiții este ca managerii să înteleagă sistemul de management și cum să se folosească de el:

Curs First Time Manager
750 lei + TVA
500 lei + TVA

După curs vei avea o perspectivă mult mai clară asupra rolului de manager, cum să-ți atingi obiectivele, să eficientizezi resursele, să-ți crești puterea de adaptabilitate și să-ți inspiri echipa.

Vei observa în scurt timp de la aplicarea a ceea ce ai învățat, pe lângă multe alte beneficii:

  • o îmbunătățire a abilităților manageriale
  • o echipă mai performantă pentru că fiecare știe clar ce are de făcut
  • creșterea standardelor de calitate prin implementarea de SOP-uri în Spa-ul pe care-l conduci
  • o atmosferă de lucru pozitivă
  • o fluctuație de personal mai redusă deoarece mediul de lucru va fi mai sănătos și bine condus
Sponsorii datorită cărora putem să le oferim cursanților un preț promotional și o grilă generoasă de reduceri și care, prin contribuția lor, susțin financiar procesul de acreditare a nomenclatoarelor de meserii și a standardelor ocupaționale pentru domeniul Spa în România:

Sponsori

Parteneri educaționali

Parteneri media

Parteneri

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *