Te invităm la un eveniment diferit, în care îmbinăm prezentările specialiștilor spa, wellness, balneo, cu experiențe spa multisenzoriale.
În 29 mai 2014 despreSpa.ro organiza prima Conferință anuală a pieței Spa din România.
Continuăm și după 11 ani:
În 13-15 mai 2025, ne reîntâlnim la Conferința Spa România – dedicată celor mai importanți jucători din industrie, liderilor care fac diferența în experiențele Spa & wellness pe care le oferă și care trasează trendurile pieței Spa din România.
Anul acesta, gazda noastră va fi Hotel Fenyo Conference & Spa – locația care este o poartă către sufletul Transilvaniei, către autenticitatea secuiască.
12:30 – 14:15 – Prânz (opțional) – Restaurant Melissa
14:20 – 14:50 – Vizitarea Fenyo Spa (punct de întâlnire Receptie Hotel)
15:00 – 15:50 Welcome Coffee & Opening Conferința Spa România
15:50 – 17:20 – Panel: Metode de creștere a profitului prin eficientizarea rezervarilor si a ratei de retenție în Spa
17:45 – 19:15 – Spa Time: Circuit Spa, Concert vibrațional cu boluri tibetane în apă, Ritual Aufguss și alte experiențe
20:00 – Cină
8:00 – Smoothie Time
8:05 – 8:20 – Love Lives Here – Hatha Yoga, standing poses între brazi
8:00 – 9:30 – Mic dejun
9:30 – 9:55 – Welcome coffee & Networking
10:00 – 10:50 – Panel: De la Spa la Hub-uri de sănătate
10:45 – 11:05 – Soluții Spa & Wellness
11:05 – 11:50 – Panel: Growth Mindset: Focus pe Managementul Creșterii în Spa
11:50 – 12:30 – Coffee Break & Networking
12:30 – 13:00 – Structuri de carieră gamificate în Spa
13:00 – 13:15 – Soluții Spa & Wellness
13:15 – 14:15 – Educarea clienților pentru creșterea pieței Spa
14:25 – 15:30 – Prânz – restaurant Melissa
15:50 – 16:50 – Wellness Time – opțiuni de ateliere
17:30 – 19:00 – Spa Time: Circuit Spa, Ritual Aufguss, Concert vibrațional în apă și alte experiențe
17:00 – 20:00 – Hair Styling (la cerere)
20:00 – Cina Festiva & Gala Premiilor Spa România by despreSpa & Party Time – Sala LAURUS
8:00- 9:15 – Mic dejun
9:30 – 10:20 – Workshop experiențial pentru lideri: model practic de prevenire a conflictelor
11:00 – 11:30 – Discuție lansare: InfoTrip-uri la Spa-uri din străinătate
12:00 – Check out / continuare sejur @ Hotel Fenyo Conference & Spa
Prin eficientizarea rezervărilor putem asigura un flux constant de clienți și putem evita pierderile financiare cauzate de anulări sau neocuparea locurilor disponibile. Vom discuta la Conferința Spa 2025 cu spa manageri care au reușit să-și maximizeze profitul pornind de la gestionarea rezervarilor.
Creșterea ratei de retentie în Spa este metoda care asigură venituri constante, dar și reduce costurile asociate cu marketingul și atragerea de noi clienți. De la personalizarea serviciilor, feedback constant, programe de loialitate și alte tehnici, vom discuta concret ce și cum putem sa facem.
Moderator: Iuliana Tasie
Spa-urile – indiferent de tipul lor – se transformă treptat în centre de sănătate holistică care să-i ofere clientului o rețetă a stării lui de bine – completă și personalizată.
Cum facem această transformare în Spa-uri? Ce putem integra și cum?
Moderator: Maria Rendes
Greu de crezut că fără inovare continuă putem obține o creștere semnificativă a veniturilor, an de an.
Cum mutăm focusul de la 100% pe activitatea operațională, la dezvoltarea Spa-ului prin integrarea trendurilor, a unor echipamente noi, dezvoltarea unor noi soluții de atragere a clienților, strategii de optimizare a operațiunilor de zi cu zi sau poate a unor locații noi?
Cum abordăm cele 5 etape ale conștientizării nevoii de a merge la Spa?
Ce acțiuni pot fi făcute de către centrele Spa în fiecare dintre aceste 5 etape, astfel încât să educăm cu toții clienții și să re-cream o cultură a Spa-ului în România?
Moderator: Elena Nastaca
Pentru cel de-al 3-lea an consecutiv, oferim premii prin care celebrăm evoluția pieței Spa din România.
Meniul serii propune preparate savuroase, atent alese și pregătite de echipa Hotel Fenyo.
Ținuta evenimentului: Black Tie
Premiem centrele Spa care fac diferența și reușesc să aducă experiențele Spa și wellness la nivel de artă.
Vor fi 16 categorii de premii.
La 15 dintre ele, câștigătorii vor fi desemnați de membrii juriului: specialiști cu vastă experiență Spa internațională.
Se pot înscrie toate tipurile de centre Spa, wellness și balneare.
Pentru cele 15 categorii de premii, prețul este de 150 EUR + TVA / categorie / sub-categorie.
La fiecare categorie vei avea de completat o Aplicație și de trimis și materiale tip fotografii, video.
Există o categorie care este GRATUITĂ și pentru care va conta exclusiv votul publicului, juriul nefiind implicat: BEST SPA EXPERIENCE
Sunt invitate sa participe GRATUIT toate categoriile de centre spa, wellness si balneare.
Castigatorul va fi ales prin votul publicului – pe pagina centrului Spa din despreSpa.ro
Perioada de votare: 15 ianuarie – 15 martie
În această categorie sunt invitate să se înscrie în competiție Spa-urile care oferă consumatorilor servicii administrate profesional, în acord cu tendințele moderne de wellness & wellbeing. Oaspeții vizitează Spa-ul doar pentru aceste servicii, un timp limitat – maximum o zi întreagă – fără ca aceste Spa-uri să ofere și cazare. Serviciile pentru relaxare, întreținere, dezvoltare fizică, emoțională și mentală au ca rezultat îmbunătățirea calității vieții, păstrarea sănătății și a longevității. Day Spa-urile se pot înscrie la următoarele sub-categorii, în funcție de ponderea majoră a tipului de servicii/ facilități Spa & Wellness oferite:
Spa-uri care oferă pe lângă servicii medicale recomandate de un Doctor în medicină, cu diferite specialități, inclusiv Dr. in medicina holistica (Ayurveda, Medicină Tradițională Chineză etc.), și alte servicii din aria wellness & wellbeing Day spa-urile medicale se pot înscrie la următoarele sub-categorii, în funcție de ponderea majoră a tipului de servicii/ facilități oferite:
Facilitățile și programele pentru sănătate, wellness & wellbeing dezvoltate într-un asemenea Hotel / Resort, transformă locația respectivă într-o destinație Spa în ochii consumatorilor. Spa-ul este principalul motiv al sejurului majorității oaspeților cazați. În funcție de ponderea majoră a tipului de servicii, sunteți invitați să vă înscrieți la următoarele sub-categorii:
În această competiție intră Hoteluri/ Resorturi care au facilități Spa și oferă servicii cu beneficii pentru corp, minte și spirit. Oaspeții sunt invitați să petreacă timp de calitate, să se relaxeze, revigoreze, să mediteze, să se bucure. Spa-ul este atracție adițională, care ar trebui să aducă venituri suplimentare. Scopul principal al șederii nu este neapărat Spa-ul, nu toți oaspeții cazați aleg să intre în Spa. Pot acomoda și vizitatori necazați.
Sunt invitate să concureze toate Spa-urile care prin elemente precum: design, arhitectură, echipament, tehnologie, facilități eco-friendly, atmosferă, produse și servicii integrate cu natura, se remarcă prin inovare și originalitate.
Premiem tratamentele care aduc elemente de noutate ce întăresc și conturează concepte de sănătate & wellness recunoscute
Premiem ritualurile semnătura care includ tratamente atent selectionate (de ex. exfoliere, împachetare, masaj, tratament facial) și care, într-o manieră complementară, vor contribui la conturarea unei experiențe senzoriale desăvârșite pentru oaspete. Notele de originalitate vor fi evidentiate.
Premiem fotografia care surprinde cel mai bine trăirea experienței spa de relaxare profundă și regenerare, care captează atenția privitorului și rămâne în memoria și în sufletul acestuia.
Se pot înscrie Stațiuni balneare, montane, de pe litoral, alte stațiuni de interes național
Sunt invitate să participe Spa-urile care au un bun balans între designul estetic și funcțional și care, drept consecință, oferă experiențe de adevărata regenerare și relaxare pentru oaspeți
Se pot înscrie în competiție Programe ce includ atât servicii, cât și activități pentru relaxare, intreținere, dezvoltare fizică, emoțională și mentală și care le dezvoltă utilizatorilor obiceiuri de viață sănătoasă. În secțiunea dedicată Centrelor Spa – se pot înscrie toate categoriile de centre spa În secțiunea Firme și Corporații – se pot înscrie toate categoriile de companii care oferă programe wellness corporate. În cazul Day Spa-urilor, firmelor și corporatiilor, programele trebuie să se desfășoare repetitiv pe parcursul a cel puțin 1 luna de zile. În cazul Spa-urilor care oferă și cazare, aceste Programe trebuie să includă servicii și activități zilnice pentru oaspeți, pot fi exceptate zilele de check-in și check-out. De asemenea, un meniu healthy option este obligatoriu.
Sunt invitați să se înscrie Spa Managerii care au experiența de minimum 1 an în poziția de Spa Manager și care se remarca prin calități de Leaderi
Premiem supplierul cu cea mai completă și calitativă ofertă pentru construcția sau dotarea spa-urilor.
Pot depune aplicația: producatori, distribuitori sau spa-uri care folosesc produsul respectiv. Premiem Produsul cosmetic spa care se evidențiază prin calitate, originalitate, etichete curate, eficacitate și inovație. Care propune protocoale de tratamente atât pentru față, cât și pentru corp, prin care se ating toate simțurile. Care are toate soluțiile pentru cele mai comune nevoi ale consumatorului de spa actual.
În această categorie se pot înscrie Școlile de Masaj care oferă programe de formare de calitate, inovative și orientate spre dezvoltarea profesională a terapeutilor – conform standardelor internaționale. Școlile sunt invitate să aplice, evidențiind contribuțiile lor la educația în masaj și impactul asupra industriei wellness.
Companie de consultanță și inginerie specializată în livrarea de soluții integrate pentru cogenerare de putere mica sau medie, în scopul creșterii profitabilității economiei și a dezvoltării durabile.
Misiunea firmei VALEG Creative Solutions este de a oferi clienților săi soluții competitive si ecologice care aduc economii, siguranță în funcționare și trai mai bun pentru locuitorii Romaniei.
Aceste solutii genereaza economii între 25 – 35% din factura de energie electrică si termica în funcție de costurile locale cu combustibilul și energia electrică // recuperarea investiției se realizeaza în 2,5 – 4 ani de la instalare).
Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România și unul dintre cei mai importanți din Europa de Sud-Est.
De peste 130 de ani, Farmec reprezintă industria locală de cosmetice, impresionând o lume întreagă cu un portofoliu multibrand ce conține produse eficiente, concepute în laboratoare performante.
Portofoliul Farmec cuprinde: produse de îngrijire a tenului, a corpului și a părului; produse de machiaj; produse de igienă orală; produse de protecţie solară; produse de cosmetică profesională; produse pentru bărbaţi; soluţii de îngrijire a locuinței. Cele mai cunoscute game sunt Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Tratament Expert, Aslavital, Doina, Farmec, Triumf și Nufăr.
Anual, Farmec lansează şi modernizează aproximativ 100 de produse, capacitatea totală de producţie fiind de 27 milioane de unități. Tehnologiile integrate de Farmec în ultimii ani contribuie la succesul cosmeticelor fabricate în România, apreciate atât în țară, cât și în afară
Încă de la începuturile sale industriale, Borsec a fost încununată cu titlul de „Regină a apelor minerale” de către Împăratul Franz Josef. În anul 2004, la cea mai importantă competiţie de profil care are loc în Statele Unite, Borsec a primit titlul de „Cea mai bună apă minerală din lume”.
Apa minerală naturală Borsec, descoperită de peste 2.000 de ani, reprezintă cu adevărat una dintre cele mai generoase şi valoroase bogăţii ale naturii. De-a lungul istoriei, Borsec a rămas una dintre cele mai bune ape minerale naturale din lume, atât din punctul de vedere al calităţii, cât şi al proprietăţilor curative.
Borsec a devenit în cele peste două secole un succes industrial românesc imens, o veritabilă valoare naţională, cunoscută şi recunoscută atât în ţară cât şi în străinătate. Sunt puţine mărci atât de vechi în lume, cu o asemenea longevitate şi cu un asemenea prestigiu.
Diversey a fost și va fi întotdeauna un pionier și un promotor al vieții. Scopul companiei Diversey este să protejeze și să aibă grijă de oameni în fiecare zi, prin tehnologii de igienă revoluționare, prevenirea infecțiilor și soluții de curățare.
De-a lungul celor 100 de ani de experiență, Diversey a dezvoltat inovații care au revoluționat procesele de curățare și dezinfectare, oferind o abordare personalizată, orientată spre client, ce permite soluții sustenabile.
De peste 40 de ani în ALQVIMIA am avut încredere în puterea naturii și a uleiurile esențiale pure pentru a oferi o experiență holistică superioară ce aduce beneficii cosmetice, terapeutice și emoționale.
Ingredientele produselor noastre sunt recoltate în cele mai bune condiții, în momentul lor optim și ne asigurăm de acest lucru având propria noastră grădină biodinamică și, de asemenea, parteneriate cu cei mai buni furnizori din lume.
Respectând ritmul naturii, avem un proces unic de fabricație care combină înțelepciune ancestrală, măiestrie și tehnologie pentru a ne asigura că folosim la maximproprietățile formulelor noastre.
Prezenți în peste 20 de țări, suntem partener lider al Spa-urilor din cele mai renumite Hoteluri de 5 * în lume.
CONTRIBUIM LA O LUME MAI FRUMOASĂ, MAI ONESTĂ ȘI RESPECTUOASĂ.
JoySpa este furnizorul tău de bine și se remarcă pe piața wellness-ului oferind mai mult decât simple produse. Specializați în ciubere din fibră de sticlă și saune, JoySpa le propune pasionaților de relaxare soluții personalizate și complete.
Ai nevoie de un jacuzzi, o saună sau câteva accesorii pentru a te bucura de adevărate sesiuni Spa? JoySpa este aici pentru tine!
Echipa de experți lucrează îndeaproape cu fiecare client pentru a se asigura că fiecare spațiu se transformă într-un colț Spa, adaptat perfect nevoilor și dorințelor personale.
5 to go a luat naștere în 2015 și a atins pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.
Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.
Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal.
Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go.
Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Povestea liderului producătorilor de vin din România după cifra de afaceri și a celui mai mare exportator de vin îmbuteliat din România, Cramele Recaș, a luat naștere pe plaiuri bănățene, în vestul țării, acolo unde rodnicia terroir-ului este completată armonios de pasiunea și dedicarea omului.
Vinificatorii Cramelor Recaș, Hartley Smithers și Nora Iriarte, au fost incluși în 2020 în lista celor mai buni 100 de la nivel mondial (conform The Drinks Business UK).
Ei sunt creatorii unora dintre cele mai renumite game din portofoliul Cramelor Recaș, precum La Stejari, Cuvée Überland, Solo Quinta, Selene sau Sole.
Pasiunea și cunoștințele vinificatorilor, alături de determinarea întregii echipe de la cramă, dau naștere în fiecare an unor vinuri apreciate cu numeroase medalii și distincții atât la nivel local, cât și internațional.
În 2024, Cramele Recaș a fost distins cu titlul de CEL MAI BUN PRODUCĂTOR ROMÂNESC DE VINURI în cadrul competiției internaționale MUNDUS VINI, desfășurată în Germania.
Szalmaszál Flowerdesign este un atelier de artizanat și design floral unde pasiunea pentru frumusețea naturală prinde viață prin creații autentice.
De peste două decenii, Mónika, designer floral, și soțul ei, Sándor, meșteșugar, creează aranjamente florale și elemente de home deco unice, inspirate de natură și tradiție. Atelierul lor din Târgu Secuiesc, Covasna, realizează produse din lemn reciclat, combinate cu metal, piele și sticlă, toate lucrate sau finisate manual.
Se definesc prin calitate, creativitate și atenție la detalii, aducând un suflu nou în piața designului interior din regiunea lor.
Cred că adevărata frumusețe se regăsește în simplitatea bine gândită și în materialele naturale.
Fie că este vorba despre accesorii pentru un eveniment privat sau corporate special, un spațiu comercial sau un cămin primitor, oferă soluții personalizate, transformând orice loc într-o poveste vizuală armonioasă.
SALESIANER este lider de piață în România și Austria privind serviciile de punere la dispoziție și spălare articole textile pentru domeniul hotelier conform proceselor de spălare cu dezinfectare.
Prezentă în 11 țări din Europa, SALESIANER asigură dotarea completă cu textile pentru sectoarele: hoteluri și restaurante, centre Spa, medical, industrie și comerț.
Serviciile SALESIANER, flexibile și de încredere, de închiriere și spălare textile ușurează activitatea clienților, optimizează costurile și nu în ultimul rând creează o atmosferă plăcută și îngrijită. Gama de textile oferite cuprinde: lenjerie de pat, prosoape de baie, articole pentru restaurant, articole specifice domeniului medical, uniforme, produse de igienă grupuri sanitare, cât și carpete de acces premium.
Evo Wellness este un software de management inteligent de tip ERP/CRM, adresat centrelor SPA și centrelor Fitness, având o experiență de 9 ani în România. Este o aplicație în CLOUD, dezvoltată și modelată pe nevoile și cerințele pieței wellness din România.
Pentru centrele SPA, principalele nevoi și funcționalități pe care le acoperim sunt:
Evo Wellness este un produs din „familia” Evo Software Innovation, care mai deține Evo Beauty (software specializat în management de salon înfrumusețare) și Evo Clinic (software adresat clinicilor medicale si veterinare).
Printre clientii care utilizeaza Evo Wellness se numara: Fit4you Le Club, Thaico Spa, Vitality Asian Spa, Everest Spa, Urban Masaj, Silena Mountain Spa, Purovel Spa, Riserva Wine Spa, Aurelius Spa, Shinzo Spa, Rhapsody Spa.
Kătinola este un brand tânăr care se adresează cu adevărat consumatorilor interesați de produse sănătoase.
Inițiată în anul 2000, din dorința de a veni mai aproape de cei care își doresc să studieze sau aprofundeze în cadrul unui Centru de formare în masaj și terapii alternative. Astfel, școala s-a dezvoltat în fiecare an, adăugând noi terapii alternative precum și oameni pasionați și dornici să transmită informația către elevii școlii. Aflată între primele centre de formare în masaj și terapii alternative din România, școala s-a bucurat de implicare și entuziasm cu fiecare nouă etapă. Cursurile acreditate susținute de școala noastră vă pregătesc pentru susținerea examenului final și obținerea diplomei în ocupațiile de Tehnician Maseur (cod C.O.R. 3226. Începând cu 2022, CORPORE VITAL devine membră a Asociației internationale de masaj (The International Massage Association IMA -https://worldchampionship-massage.com/theorganizer/) din acest moment, toate diplomele fiind recunoscute și pe plan mondial
DIOGEN JSC este o companie infiintata in Bulgaria in anul 1996, care ofera o gama variata de produse si servicii pentru industria de confectii, hoteluri, restaurante, spitale si centre SPA.
Portofoliul de produse este unul larg, si include prosoape, halate de baie, lenjerii de pat, protectii pentru perne si saltele, papuci hotelieri, pilote, perne, draperii, perdele, fete de masa, naproane, uniforme profesionale.
Birourile si depozitele firmei sunt situate in Bulgaria, Romania si Macedonia de Nord, dar exista si o retea de distributie bine dezvoltata in mai multe tari – Grecia, Serbia, Republica Moldova, Bosnia si Herzegovina, Germania, Marea Britanie.
Compania are unitati de productie proprii si o baza logistica, ceea ce presupune flexibilitate in procesul de fabricatie si rapiditate in livrarea comenzilor.
Toate produsele sunt certificate Oeko-Tex si respecta standardele de clasa mondiala
Day Spa-uri care oferă terapii bazate pe resurse naturale de sănătate recunoscute (ape termale, ape minerale, mofete, apă de mare, lacuri sarate, saline, namoluri etc.), disponibile în stațiuni balneoclimaterice sau de interes național, si alte terapii medicale non-invasive, care sunt recomandate de un Dr. specializat în Recuperare, Medicina Fizica și Balneologie.
Tratamentele sunt administrate profesional de o echipa medicală.
La această categorie sunt așteptate să intre în competiție SPA Hoteluri/ Resorturi al căror scop este este de a ghida utilizatorii să-și dezvolte obiceiuri sănătoase de viață. Acest lucru e posibil prin programe cuprinzătoare de servicii spa, activități de mișcare, educație wellness, nutriție sănătoasă etc. încât să se atingă toate aspectele referitoare la un stil de viață sănătos. Pot fi nișate pe: de-stress, detox, fitness, relaxare, pierderea în greutate, recuperare, wellness spiritual etc. Aceste locații nu găzduiesc altfel de grupuri: business, conferințe sau oaspeți externi în vizită de o zi la spa sau de câteva ore. De asemenea, sunt locații destinate exclusiv adulților.
În aceasta categorie se vor înscrie programele care includ:
HOTEL SPA – Cazare cel puțin 3*
RESORT SPA – Cazare cel putin 4*