blue gradient
element umbre13

Conferința Anuală SPA România 2024

Te invităm la un eveniment diferit, în care îmbinăm prezentările specialiștilor spa, wellness, balneo, cu experiențe spa multisenzoriale.

  • 3 zile de networking, business, relaxare și momente inedite
  • 3 zile în care punem accentul pe interactiunea dintre participanti, oferindu-le ocazia sa se cunoasca la nivel mai profund, prin experientele oferite
  • Workshop-uri, debate-uri si discutii libere
calendar

14-16
Mai 2024

location

Balvanyos Resort,
Băile Balvanyos

element umbre13
green gradient

Partener principal

partener principal optbr

Sponsori

Farmec Gerovital Equilibrium LOGO GH3 EQUILIBRIUM 02 sigla crop
valeg
100139 VCT A Solenis Company lock up logo Horizontal RGB 3
BORSEC logo png transparent
LOGO TG SHAPE EDGE NOPAY CMYK Technogym 2
JoySpa png
multisoft logo
salesianer
sothys
5togo black logo transparent
Logo Lemn In Dar
Logo wellsystem 1
Sponsori Kafune
logo TouchMenu tm w500 1
logo profestionisti joc si joaca
Trendline Medical RO ENG
Sponsori Katinola transparent
INAQ Healthcare Travel

În 29 mai 2014 despreSpa.ro organiza prima Conferință anuală a pieței Spa din România.

La 10 ani după, în 14-16 mai 2024, ne reîntâlnim la Conferința Spa România – dedicată celor mai importanți jucători din industrie, liderilor care fac diferența și duc experiențele Spa și wellness la nivel de artă.

Pentru că arta înseamnă trăiri și senzații fine, care ne ating mintea și sufletul, am ales ca locație Balvanyos Resort, o emblemă pentru Spa și totodată, un hub de întâlniri și tabere pentru artiștii români. 

Program

Marți - 14 mai

12:30 – 13:15 – Prânz (opțional) – Rstaurant GastroLab

13:30 – 15:00 – Vizitarea Balvanyos Resort  (punct de întâlnire Receptie Hotel)

15:00 – 15:50 Opening Conferința Spa România

15:50 – 17:00 – Panel: SPA-ul pentru copii – între oportunitate și dezechilibru

17:00 – 17:30Check-In Balvanyos Resort

17:45 – 19:15 – Spa Time: Circuit Spa, Ritual Aufguss, Ritual Rhassoul – detalii: Program Conferinta SPA ROMANIA 2024 – Documente Google

20:00 – Cină

Miercuri - 15 mai

8:00 – Smoothie Time

8:05 – 8:20Love Lives Here – Hatha Yoga, standing poses între brazi

8:00 – 9:30 – Mic dejun

9:30 – 9:55 – Welcome coffee

10:00 – 10:45 – Debate:  Spa Hotel sau Hotel cu Spa?

10:45 – 11:00 – Soluții Spa & Wellness

11:05 – 11:25 –  Prevenirea conflictelor în echipe

12:00 – 12:20 – Proiecte noi pentru Piața Spa din România

12:50 – 13:10Masaj Thai, studii clinice. Rentabilitatea de avea această terapie în meniul SPA

13:15 – 14:15 –  Industria Spa între tradiție și inovație, de la Vest la Est

14:25 – 15:30 – Prânz – restaurant Forest

15:50 – 16:50 – Wellness Time – 5 opțiuni de ateliere – detalii aici

17:30 – 19:00 – Spa Time: Circuit Spa, Ritual Aufguss, Ritual Rhassoul – detalii aici

20:00 – Cina Festiva & Gala Premiilor Spa România by despreSpa & Party Time – Sala GRUND

Joi - 16 mai

8:00- 9:15 – Mic dejun

9:30 – 11:00 – Excursie Grota Sulfuroasă

11:00 – 11:30Lansare program: Schimburi de experienta Spa Manager + Terapeut Șef și/sau Receptioner Șef

12:00 – Check out / continuare sejur Balvanyos Resort

Inspirație Business

Speakeri Spa Business

SPA-ul pentru copii - între oportunitate și dezechilibru

Aspecte sensibile în organizarea Spa-ului d.p.d.v. operațional

Beneficii și oportunități pentru Spa, dar și pentru societate

SPA-ul este despre Relaxare, Liniște și Echilibru. Dar cum reușim sa păstrăm acest standard când avem copii în Spa? Sau ar trebui să încadrăm Spa-ul în categoria Adults Only?

În cadrul Conferinței Spa vom dezbate acest subiect, vom afla avantajele și dezavantajele prezenței celor mai tinere generații în Spa, vom înțelege oportunitățile și riscurile pe care le implică această alegere.

Moderator: Loredana Chis

Debate: Spa Hotel sau Hotel cu Spa?

Tu ce alegi?

Să conduci un hotel la care clienții vin special pentru Spa și activități wellness?

Sau un hotel în care Spa-ul nu este motivul principal pentru care oaspeții aleg locația?

Participă alături de cei patru directori de hotel la dezbatere, să identificăm care dintre cele două variante este mai profitabilă și în ce condiții?

Industria Spa între tradiție și inovație, de la Vest la Est

Prezentări: 

  • Oana Bârză – NOU în România: Spa & Wellness pentru clienții oncologici
  • Elena Nastaca – Efectele terapeutice ale Masajului Thai, studii clinice. Rentabilitatea de avea această terapie în meniul SPA

 

Panel: Industria Spa între tradiție și inovație, de la Vest la Est 

Cum se adaptează Spa-ul la cerințele societății moderne: la noile trenduri atât în prevenție, cât și în latura curativă, la căutarea fericirii și a stării de bine ori prin relaxare psihică și reducerea durerii, ori prin căutarea unui sens al vieții, motivație, provocare și dezvoltare personală.

Moderator: Iuliana Tasie

Participă la Conferința anuală SPA România

Alege tipul de acces care ți se potriveste:
Centre Spa, Wellness & Balneo*
Preț
(până la 14 aprilie 2024)
150 EUR + TVA / participant
Alți participanți (care nu sunt din Centre Spa, Wellness & Balneo)*
Preț
(până la 14 aprilie 2024)
200 EUR + TVA / participant

* Partenerii afiliați despreSpa.ro, OPTBR și Visit Covasna și FIHR beneficiază de 50% reducere din prețurile afișate - pe bază de Cod partener
**Tot aici vei găsi și formularele de mese și acces Spa
** S-au epuizat camerele de la Balvanyos Resort pe perioada Conferintei Spa, de aceea in formular nu mai exista optiunea de cazare.

Facilitatori Ateliere

Demonstrație practică pentru a descoperi tainele din spatele manevrelor Masajul Thai

Vezi descrierea
lavinia lilea

Lilea Lavinia

Lilea Lavinia este terapeut in cadrul centrului Terapia Thai din Timisoara, absolventa a Facultatii de Medicina si Farmacie “Victor Babes”- Specializarea balneofiziokinetoterapie, Masterand in recuperare in afectiunile neurologice si in Kinetoterapie in patologia ortopedica-traumatica. Pasiunea sa fata de terapiile manuale le-a descoperit încă din timpul facultății , urmând cursurile școlii Terapia Thai Elena Nastaca , afiliata cu Scoala internațională TMC Chiang Mai din Thailanda, continuându-si practica terapeutica in cadrul aceluiași centru. Este genul de terapeut care creste intr-un an cât alții in 3. Dacă ar fi să descrie într-un singur cuvânt, terapia thai pentru ea este echilibru, atât pentru terapeut, cât și pentru beneficiar. Credinta ei este ca destinul te ghidează în locuri potrivite ție. Așa a fost calauzită către thai și către Elena, profesorul care i-a conturat cel mai frumos drumul spre evoluție. În cadrul centrului Terapia Thai a învățat să ofere ajutor persoanelor cu afecțiuni musculo-scheletale, dar și în plan emotional. Motivația supremă este reprezentată de oameni, de cei care au nevoie de un terapeut capabil sa creeze prin fiecare presiune si atingere sănătate. Zâmbetul și liniștea fiecărui beneficiar după terapie este suficienta pentru ea. De aici își ia împlinirea și motivația.
Vezi mai multe

Tehnici de întreținere și recuperare pentru terapeuți

automasaj Thai, Thai Yoga și stil de viață inspirat din cultura asiatică
Vezi descrierea
Elena Nastaca bula

Elena Nastaca

Elena Nastaca este profesor afiliat al școlii internaționale TMC Chiang Mai din Thailanda și de 8 ani preda curricula lor în România , cursuri de specializare în tehnici de masaj Thai pentru terapeuți atât din România cât si din străinătate. A scris 11 manuale de masaj , are peste 13000 ore de practică terapeutica , peste 8000 ore de curs predate. Din dorința de a aduce în România tradiția asiatică pentru o viața longeviva si sănătoasă , în armonie cu trup, minte și suflet, a urmat toate cursurile școlilor TMC Chiang Mai si Ong’s School din Thailanda precum si Koyasan School of Shiatsu din Japonia. Masterand in Kinetoprofilaxie si recuperare fizica , a căutat in permanenta sa îmbine cunoștințele din medicina clasica, medicina orientala , terapia energetică si psihoterapie, pentru a crea protocoale de Terapii cât mai eficace. Este administratorul centrului Terapia Thai din Timișoara, cât si a Centrului Terapia Thai din Complexul Amazonia Timișoara și al Școlii Terapia Thai unde își împărtășeste in permanenta cunoștințele dobândite atât echipei de terapeuți si cât si tuturor cursanților participanți din dorința de promova în România sănătatea bazată pe prevenție având la baza experiența milenara a asiaticilor.
Vezi mai multe

Demonstratie practica masaj Lomi-Lomi

Lomi Lomi este o călătorie, o experienta sacra ce aduce împreună meditația, ceaiul revigorant, curățarea energetică, melodiile vindecătoare și aromele subtile. Miscarile acestei practici,foarte blande si lente insotite de o atitudine mentala si sufleteasca cu caracter de rugaciune, creeaza efectele foarte puternice in plan mental si emotional accesand stari profunde de constiinta si deblocari emotionale
Vezi descrierea
Alexandru Filip bula

Alexandru Filip

Alexandru Filip este terapeut maseur si formator in masajul wellness si ritualul Lomi-Lomi. Studiaza si practica masajul de relaxare ca instrument de vindecare dar si de dezvoltare personala. Promoveaza autenticitatea de aceea lucreaza, se vindeca si se dezvolta pe cat posibil mai intai pe el insusi.
Vezi mai multe

Inițiere în Boluri Tibetane - cu Daniela Dumitru

Daniela Dumitru te invita intr-o calatorie initiatica prin intermediul sunetelor de vibratie inalta, utilizand boluri tibetane si alte instrumente vibrationale. Fiecare moment va fi umplut de sunet si fiecare sunet va fi incarcat cu o frecventa aparte. Iti va prezenta cateva notiuni de baza despre bolurile tibetane, astfel incat sa poti percepe prin propria fiinta importanta utilizarii bolurilor in terapii. Vom canta impreuna, vom fi creatorii uni mic concert armonios orchestrat pe moment, in mod intuitiv, in functie de trairea fiecarui participant. Va asteptam sa va simtiti asa cum nu stiati ca sunteti, sa simtiti si sa va auziti cum vibrati in planurile profunde ale fiintei si sa purtati apoi mai departe amintirea fiecarei trairi.
Vezi descrierea
Daniela Dumitru

Daniela Dumitru

Si-a inceput cariera ca asistenta medicala, apoi a descoperit Spa-ul si-a dat seama ca e facuta pentru acest domeniu si in scurt timp, a devenit terapeut Spa. A intrat in contact cu calugari, maicute, acei asa-zisi maestri care i-au dat povetele potrivite in momentele potrivite. Toate acestea si-au pus o amprenta in definirea ei ca om, dar si ca terapeut. A avut contact cu multe religii, multe ritualuri din diverse zone. Azi, Daniela este Trainer international Buddha Bar Spa actual B’Attitude Spa, a predat cursuri de masaj in centre de renume din Evian les Bains, Paris, Dakar, Budapesta si cele mai mari centre spa din Romania.
Vezi mai multe

Plimbare la Băile Fetelor Apor & Izvoarele tămăduitoare

Vezi descrierea
Baile Fetelor Apor Izvoarele tamaduitoare mic

Ghid Balvanyos Resort

La Băile Fetelor Apor, pe o suprafață de doar cativa zeci de metri patrati, se află o multitudine de izvoare de apă minerală, între care au fost identificate opt compoziții chimice diferite. Cum se poate explica asta? Este o manifestare spectaculoasă a fenomenelor post vulcanice din Muntele Puturosu. Acest loc se mai numește și Valea Moartă pentru că din cauza că bioxidul de carbon iese din pământ cam peste tot, vegetația lipsește. Fenomenul se vede foarte bine la izvoarele cu apă minerală unde gazul bolborosește și face ca apa să pară că fierbe.
Vezi mai multe
blue gradient
green gradient

Wellness Masters - Experiențe Spa

Participă la Conferința anuală SPA România

Alege tipul de acces care ți se potriveste:
Centre Spa, Wellness & Balneo*
Preț
(până la 14 aprilie 2024)
150 EUR + TVA / participant
Alți participanți (care nu sunt din Centre Spa, Wellness & Balneo)*
Preț
(până la 14 aprilie 2024)
200 EUR + TVA / participant
* Partenerii afiliați despreSpa.ro, OPTBR, Visit Covasna și FIHR, beneficiază de 50% reducere din prețurile afișate - pe bază de Cod partener
**Tot aici vei găsi și formularele de cazare, mese și acces Spa
** S-au epuizat camerele de la Balvanyos Resort pe perioada Conferintei Spa, de aceea in formular nu mai exista optiunea de cazare.

Gala SPA Romania 2024 by despreSpa

Pentru cel de-al 2-lea an consecutiv, oferim premii prin care celebrăm evoluția pieței Spa din România.

Meniul serii propune preparate savuroase, atent alese și pregătite de echipa Balvanyos Resort.

Trofeul este creat de sculptorul român Ovidiu Toader: o opera de artă, pe măsura eforturilor depuse de oamenii care creează și oferă zi de zi experiențe Spa transformatoare.

Ținuta evenimentului: Black Tie

A7R07961 1
element umbre13

Premiile SPA Romania 2024

Premiem centrele Spa care fac diferența și reușesc să aducă experiențele Spa și wellness la nivel de artă – cu un trofeu ca o operă de artă – creat de Ovidiu Toader, artist român, sculptor.

Vezi mai multe

Perioada de înscriere la Premiile Spa România: 16 Ianuarie - 29 Februarie

Vor fi 15 categorii de premii.

La 14 dintre ele, câștigătorii vor fi desemnați de membrii juriului: specialiști cu vastă experiență Spa internațională. 

Se pot înscrie toate tipurile de centre Spa, wellness și balneare.

Pentru cele 14 categorii de premii, prețul este de 150 EUR + TVA / categorie / sub-categorie.

La fiecare categorie vei avea de completat o Aplicație și de trimis și materiale tip fotografii, video.

Există o categorie care este GRATUITĂ și pentru care va conta exclusiv votul publicului, juriul nefiind implicat: BEST SPA EXPERIENCE 

wello laptop

Descoperă categoriile la care te poți înscrie

1. Best SPA EXPERIENCE - pe baza voturilor publicului

Sunt invitate sa participe GRATUIT toate categoriile de centre spa, wellness si balneare.

Castigatorul va fi ales prin votul publicului – pe pagina centrului Spa din despreSpa.ro

Perioada de votare: 1 februarie – 15 martie

Te poți înscrie la Premiile SPA România până joi, 29 februarie.

Membrii juriului

Toți membrii ai juriului sunt specialiști Spa care au ocupat ani de zile poziția de Spa Director si/sau Spa Trainer în Spa-uri de 5* din străinătate și au o vastă experiență pe mai multe continente:

Câștigătorii vor fi anunțați în seara de 15 mai, la GALA Premiilor Spa România 2024 by despreSpa. Mult succes tuturor!

Sponsori

Platinum

valeg

Companie de consultanță și inginerie specializată în livrarea de soluții integrate pentru cogenerare de putere mica sau medie, în scopul creșterii profitabilității economiei și a dezvoltării durabile.

Misiunea firmei VALEG Creative Solutions este de a oferi clienților săi soluții competitive si ecologice care aduc economii, siguranță în funcționare și trai mai bun pentru locuitorii Romaniei.

Aceste solutii genereaza economii între 25 – 35% din factura de energie electrică si termica în funcție de costurile locale cu combustibilul și energia electrică // recuperarea investiției se realizeaza în 2,5 – 4 ani de la instalare).

Vezi mai multe
Farmec Gerovital Equilibrium LOGO GH3 EQUILIBRIUM 02 sigla crop

Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România și unul dintre cei mai importanți din Europa de Sud-Est.

De peste 130 de ani, Farmec reprezintă industria locală de cosmetice, impresionând o lume întreagă cu un portofoliu multibrand ce conține produse eficiente, concepute în laboratoare performante.

Portofoliul Farmec cuprinde: produse de îngrijire a tenului, a corpului și a părului; produse de machiaj; produse de igienă orală; produse de protecţie solară; produse de cosmetică profesională; produse pentru bărbaţi; soluţii de îngrijire a locuinței. Cele mai cunoscute game sunt Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Tratament Expert, Aslavital, Doina, Farmec, Triumf și Nufăr.

Anual, Farmec lansează şi modernizează aproximativ 100 de produse, capacitatea totală de producţie fiind de 27 milioane de unități. Tehnologiile integrate de Farmec în ultimii ani contribuie la succesul cosmeticelor fabricate în România, apreciate atât în țară, cât și în afară

Vezi mai multe
BORSEC logo png transparent

Încă de la începuturile sale industriale, Borsec a fost încununată cu titlul de „Regină a apelor minerale” de către Împăratul Franz Josef. În anul 2004, la cea mai importantă competiţie de profil care are loc în Statele Unite, Borsec a primit titlul de „Cea mai bună apă minerală din lume”.

Apa minerală naturală Borsec, descoperită de peste 2.000 de ani, reprezintă cu adevărat una dintre cele mai generoase şi valoroase bogăţii ale naturii. De-a lungul istoriei, Borsec a rămas una dintre cele mai bune ape minerale naturale din lume, atât din punctul de vedere al calităţii, cât şi al proprietăţilor curative.

Borsec a devenit în cele peste două secole un succes industrial românesc imens, o veritabilă valoare naţională, cunoscută şi recunoscută atât în ţară cât şi în străinătate. Sunt puţine mărci atât de vechi în lume, cu o asemenea longevitate şi cu un asemenea prestigiu.

Vezi mai multe
100139 VCT A Solenis Company lock up logo Horizontal RGB 3

Diversey a fost și va fi întotdeauna un pionier și un promotor al vieții.  Scopul companiei Diversey este să protejeze și să aibă grijă de oameni în fiecare zi, prin tehnologii de igienă revoluționare, prevenirea infecțiilor și soluții de curățare.

De-a lungul celor 100 de ani de experiență, Diversey a dezvoltat inovații care au revoluționat procesele de curățare și dezinfectare, oferind o abordare personalizată, orientată spre client, ce permite soluții sustenabile.

Vezi mai multe
LOGO TG SHAPE EDGE NOPAY CMYK Technogym 2

Fondat în 1983, Technogym este un brand mondial, lider în produse și tehnologii digitale pentru fitness, wellness, sport și sănătate. Technogym oferă un ecosistem complet de echipamente inteligente conectate, servicii digitale, experiențe de antrenament la cerere și aplicații care permit fiecărui utilizator să acceseze o experiență de antrenament complet personalizată oricând și oriunde: acasă, la sală, în deplasare.

Cu peste 2.500 de angajați, Technogym este prezent în peste 100 de țări. Peste 55 de milioane de oameni se antrenează cu Technogym în 85.000 de centre de wellness și 400.000 de case private din întreaga lume.

Technogym a fost furnizor Oficial al ultimelor opt Jocuri Olimpice, urmand în acest an să fie partener al Jocurilor Olimpice de la Paris, o marca de referință pentru campionii și celebritățile sportive din întreaga lume.

Vezi mai multe

Gold

JoySpa png

JoySpa este furnizorul tău de bine și se remarcă pe piața wellness-ului oferind mai mult decât simple produse. Specializați în ciubere din fibră de sticlă și saune, JoySpa le propune pasionaților de relaxare soluții personalizate și complete.
Ai nevoie de un jacuzzi, o saună sau câteva accesorii pentru a te bucura de adevărate sesiuni Spa? JoySpa este aici pentru tine!
Echipa de experți lucrează îndeaproape cu fiecare client pentru a se asigura că fiecare spațiu se transformă într-un colț Spa, adaptat perfect nevoilor și dorințelor personale.

Vezi mai multe

Silver

multisoft logo

Multisoft este singurul producător de software din România care poate livra, pentru domeniul HoReCa, un ecosistem informatic integrat 360 de grade cu toate componentele, dezvoltat integral de MSF.

Soluția lor integrată poate acoperi atât partea operațională sau de front office (soluțiile PMS, vânzare restaurat, SPA și Bază Tratament), cât și partea de back office: gestiunea de restaurat și obiecte de inventar, mijloace fixe, salarizare și nu în ultimul rând și la fel de important soluția financiar contabilă (casă, bancă, jurnale, balanțe, declarații, etc).

Toate aceste soluții, pe lângă faptul că sunt integrate, sunt 100% adaptate legislației românești. În acest moment soluția Multisoft este SAF – T ready, precum si Efactura ready.

Multisoft este primul producator din România care începând cu 10 aprilie 2022 oferă clienților o aplicație Solon.eFactura care transmite în mod complet automat facturile achitate cu carduri de vacanță în SPV.

Vezi mai multe
salesianer

SALESIANER este lider de piață în România și Austria privind serviciile de punere la dispoziție și spălare articole textile pentru domeniul hotelier conform proceselor de spălare cu dezinfectare.

Prezentă în 11 țări din Europa, SALESIANER asigură dotarea completă cu textile pentru sectoarele: hoteluri și restaurante, centre Spa, medical, industrie și comerț.

Serviciile SALESIANER, flexibile și de încredere, de închiriere și spălare textile ușurează activitatea clienților, optimizează costurile și nu în ultimul rând creează o atmosferă plăcută și îngrijită. Gama de textile oferite cuprinde: lenjerie de pat, prosoape de baie, articole pentru restaurant, articole specifice domeniului medical, uniforme, produse de igienă grupuri sanitare, cât și carpete de acces premium.

Vezi mai multe
sothys

De peste 75 de ani, Sothys reprezinta excelenta franceza in tratamentele profesionale pentru spa-uri si centrele de infrumusetare din intreaga lume. Alegerea Sothys inseamna combinarea unei tehnologii impecabile cu o experienta remarcabila pentru simturi.

 

Brandul Sothys promoveaza o „cultura de institut si spa” puternica, fiind locul exclusiv pentru ritualurile de tratament. Ritualurile unice combina senzorialitatea, eficienta si o abordare personalizata a tratamentului, pentru a face din fiecare intalnire un refugiu de bunastare, care alimenteaza corpul si mintea … O arta care diferentiaza marca Sothys.

Vezi mai multe
5togo black logo transparent

5 to go a luat naștere în 2015 și a atins pragul de 600  de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal.

Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go.

Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. 

Vezi mai multe
Logo Lemn In Dar

Echipa „Lemn în Dar” este formată din artizani și meseriași pricepuți, cu o vastă experiență în lucrul cu lemnul și în tehnici de prelucrare tradiționale și moderne. Fiecare piesă este creată cu pasiune și dedicare, punând accent pe frumusețea naturală a lemnului și pe durabilitate.

Gama de produse oferite de „Lemn în Dar” este variată, incluzând cadouri cu suflet, piese de interior și exterior, produse pentru horeca (meniuri, decoratiuni, accesorii pentru camera) accesorii pentru casă, obiecte decorative și chiar construcții personalizate. Fiecare articol este realizat cu materiale de cea mai înaltă calitate și într-un mod eco-friendly, respectând principiile durabilității și ale protejării mediului înconjurător.

În plus, punem un accent deosebit pe relația cu clienții nostrii, oferind servicii personalizate și consultanță în alegerea produselor potrivite pentru nevoile și gusturile fiecărui client.

Vezi mai multe
Logo wellsystem 1

Prin Wellsystem Hydrojet, Dayon LightSpa și Dayon HydroSpa renumitul producător german JK
desăvârșește sectorul de wellness prin experiențe demne de un spa de primă clasă.

Potrivite pentru Spa-uri, centre de fitness sau de wellness, clinici de înfrumusețare sau de recuperare, dispozitivele noastre sunt o soluție modernă și eficientă pentru relaxare, terapie fizică și rejuvenare.


Încă de când a inventat acum 30 de ani Hidrojetul, Wellsystem redefinește experiența de relaxare și
terapie prin hidromasajul uscat, combinația perfectă de presiune, căldură și mișcare pentru a reduce
stresul, a ameliora durerile musculare și a îmbunătăți circulația.


DAYON LightSpa este un solar de lux care oferă prima aplicare din lume cu lumină roșie LED fără UV
pentru întregul corp, cu efecte revitalizante ale infraroșului apropiat asupra regenerării și sănătății pielii.


DAYON HydroSpa este prima canapea concepută vreodată pentru wellness și relaxare, răsfățându-te
prin hidromasaj uscat și căldură în infraroșu.

Vezi mai multe
Sponsori Kafune

KAFUNE este o familie de blenduri superioare de cafea desăvârșite de experți italieni.

Fiecare blend îți va propune o altă stare de spirit, îți va oferi alte senzații, alte satisfacții, însă toate au ceva în comun: sunt create cu pasiune.

Vezi mai multe

Bronze

logo TouchMenu tm w500 1

TouchMenu – Un set de instrumente AI pentru îmbunătățirea ospitalității.

TouchMenu este un pionier în ecosistemele digitale de ospitalitate.

Produsul său principal este Virtual Concierge – o platformă web All-In-One, care atrage oaspeții hotelurilor cu un set complet de servicii, accesibile de pe orice mobil sau tabletă printr-un singur scanare a codului QR.

Suita de generare a veniturilor și experiența oaspeților interconectează facilitățile de luat masa, întâlniri și divertisment ale hotelurilor și stațiunilor, livrând în palma oaspeților dvs. toate serviciile proprietății.

Vezi mai multe
logo profestionisti joc si joaca
În ultimii ani Waterboyz România a devenit o prezență puternică în industria recreativă, oferind peste 600 de locuri de joacă și spații de agrement în țară și în Europa. 

Având la bază o echipă de specialiști în domeniu și un portofoliu diversificat de echipamente, de la locuri de joacă și echipamente de fitness până la terenuri de sport și patinoare ecologice, Waterboyz îți oferă cele mai eficiente soluții.

Dă viață comunității tale prin amenajarea unui nou spațiu recreativ cu Waterboyz: durabil, distractiv și sigur!

Vezi mai multe
Trendline Medical RO ENG

Cu pasiune pentru sănătate și frumusețe naturală, Trendline Medical oferă soluții moderne și inovative prin dispozitivele medicale și produsele cosmetice unice. Ne angajăm să promovăm o abordare holistică a sănătății și frumuseții, pentru a vă ajuta să străluciți din interior și să vă simțiți încrezători în pielea d-voastră! 🌟

Descoperă dispozitivele medicale de ultimă generație pe www.trendlinemedical.com și produsele cosmetice unice pe www.trendlinecosmetic.com!

Vezi mai multe
Sponsori Katinola transparent
Katinola este un brand tânăr care se adresează cu adevarat consumatorilor interesați de produse sănătoase.
 
De ce cătină?
 
• ⁠Pentru cã acest fruct face parte din mostenirea culinara românească si are beneficii importante pentru sănătatea oamenilor.
 
• Fructe ecologice 100% recoltate din plantatii certificate ECO (BIO Catina)
• Produs PREMIUM românesc
Vezi mai multe
INAQ Healthcare Travel

Compania INAQ Healthcare Travel este interesata sa dezvolte turismul de sanatate in Romania prin 3 parteneriate strategice cu German Medical Wellness Association, Temos International Healthcare Accreditation si EuropeSpa Med & Wellness.

 

Vom pune accentul  în urmatoarele directii de dezvoltare a turismului de sanatate:

 

  • Domeniul de reabilitare
  • Domeniul antiaging
  • Day Spa, Hotel Spa, Wellness Spa, Wellness Med Spa, Medical Spa.
  • Domeniu chirurgie estetica
  • Servicii medicale: clinci medicale, spitale private

 

Suntem interesati  sa dezvoltam noi proiecte cu investitori din Germania pentru domeniul turistic: Day Spa. Hotel Spa, Wellness Spa, Wellness Med Spa, Medical Spa.

 

Suntem interesați să dezvoltăm colaborarea cu Spa Arhitects, Consultanți Spa, Furnizori Spa

 

Prin parteneriatele cu firmele din Germania vom gestiona relațiile cu Companiile Germane de Asigurări, clienții/oaspeții germani.

Suntem deschisi pentru a dezvolta relațiile noastre in Romania cu: statiuni, locațiile turistice, proprietarii de hoteluri, spa-uri, unitati private medicale din România, hoteluri, clinici private de recuperare, spitale, stațiuni.

Vezi mai multe

Partener principal

partener principal optbr

Parteneri

logo Visit Covasna
Smarters-logo.png
Logo_Trends HRB_Transparent_crop-fmic
Logo_sigla_Romanian Hospitality Culture
Revista Horeca_Transparent
FIHR_Logo_Variations-05

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *

Formular inscriere Premiile Spa Romania 2024

Te rugam sa alegi categoriile / sub-categoriile la care vrei sa te inscrii:

Day Spa-uri care oferă terapii bazate pe resurse naturale de sănătate recunoscute (ape termale, ape minerale, mofete, apă de mare, lacuri sarate, saline, namoluri etc.), disponibile în stațiuni balneoclimaterice sau de interes național, si alte terapii medicale non-invasive, care sunt recomandate de un Dr. specializat în Recuperare, Medicina Fizica și Balneologie.

Tratamentele sunt administrate profesional de o echipa medicală.

La această categorie sunt așteptate să intre în competiție SPA Hoteluri/ Resorturi al căror scop este este de a ghida utilizatorii să-și dezvolte obiceiuri sănătoase de viață. Acest lucru e posibil prin programe cuprinzătoare de servicii spa, activități de mișcare, educație wellness, nutriție sănătoasă etc. încât să se atingă toate aspectele referitoare la un stil de viață sănătos. Pot fi nișate pe: de-stress, detox, fitness, relaxare, pierderea în greutate, recuperare, wellness spiritual etc. Aceste locații nu găzduiesc altfel de grupuri: business, conferințe sau oaspeți externi în vizită de o zi la spa sau de câteva ore. De asemenea, sunt locații destinate exclusiv adulților.

În aceasta categorie se vor înscrie programele care includ:

  • minimum o noapte de cazare 
  • un program pe tot parcursul zilei, inclusiv seara – care să includă activități pentru corp, minte, echilibru emoțional și spiritual. Programul va fi urmat de toți cei înscriși în retreat.
  • un meniu alimentar proaspăt, special gândit în concordanță cu activitățile

HOTEL SPA – Cazare cel puțin 3*

  • Spa-ul trebuie să fie în full manageriat și operat de proprietate
  • Recepția Spa poate fi împărțită cu recepția altei activități leisure a hotelului, însă nu și cu recepția pentru cazare
  • Facilități Spa:
    • fie 1 piscină de înot, fie 1 piscină vitality (cu efecte/ jeturi), la interior sau la exterior
    • – înca cel putin 1 facilitate wellness, de ex: Jacuzzi, alt tip de bazin, saună, Tepidarium etc.
  • Spa-ul oferă un Meniu de servicii spa efectuate de terapeuți Spa, care să conțină cel puțin masaje
  • Trebuie să existe camera de relaxare pentru oaspeții care achiziționează tratamente individuale sau de cuplu
  • Meniul de restaurant trebuie să includă și un Meniu Healthy option

 

RESORT SPA – Cazare cel putin 4*

 

  • Resortul se află într-una dintre locațiile care prin natura lor atrag un număr important de turiști pentru vacanțe.
  • Activitatea centrală constă în „destinație de vacanță”, prin oferirea de diverse activități leisure, între care Spa-ul este activitatea cheie.
  • Spa-ul trebuie să fie în full manageriat și operat de proprietate
  • Cel puțin încă alte 2 activități leisure trebuie oferite, în afară de Spa, cum ar fi: închirierea de ski-uri, drumeții cu ghid, echitație, golf, închirierea de biciclete, etc., toate acestea trebuie, de asemenea, să fie manageriate și operate de proprietate.
  • Recepția Spa este exclusiv pentru oaspeții Spa-ului
  • Facilități Spa:
    • fie 1 piscină de înot, fie 1 piscină vitality (cu efecte/ jeturi), la interior sau la exterior
    • încă cel puțin 3 facilități wellness, de ex: Jacuzzi, alte tipuri de bazine, saune, fântână de gheață, Tepidarium, cameră salină, Zen Garden etc.

 

  • Spa-ul oferă un Meniu de servicii spa efectuate de terapeuți spa, care să conțină o selecție largă de tratamente spa uscate și umede.
  • Trebuie să existe cameră de relaxare pentru oaspeții care achiziționează tratamente individuale sau de cuplu.
  • Meniul de restaurant trebuie să includă și un Meniu Healthy option