blue gradient
element umbre13

Conferința Anuală SPA România 2025

Te invităm la un eveniment diferit, în care îmbinăm prezentările specialiștilor spa, wellness, balneo, cu experiențe spa multisenzoriale.

  • 3 zile de networking, business, relaxare și momente inedite
  • 3 zile în care punem accentul pe interactiunea dintre participanti, oferindu-le ocazia sa se cunoasca la nivel mai profund, prin experientele oferite
  • Workshop-uri, debate-uri si discutii libere
calendar

13-15
Mai 2025

location

Hotel Fenyo Conference & Spa,
Miercurea Ciuc

element umbre13
green gradient

Partener principal

partener principal optbr

Sponsori

Farmec Gerovital Equilibrium LOGO GH3 EQUILIBRIUM 02 sigla crop
valeg
Diversey RGB
BORSEC logo png transparent
Logo dorado Golden logo 2
JoySpa png
5togo black logo transparent
Compact BK Gld2
salesianer
Szalmaszal Flowerdesign logo Flori web
logo evo wellness
Sponsori Katinola transparent
Logo Corpore Vital
DioGen fara fundal

În 29 mai 2014 despreSpa.ro organiza prima Conferință anuală a pieței Spa din România.

Continuăm și după 11 ani: 

În 13-15 mai 2025, ne reîntâlnim la Conferința Spa România – dedicată celor mai importanți jucători din industrie, liderilor care fac diferența în experiențele Spa & wellness pe care le oferă și care trasează trendurile pieței Spa din România.

Anul acesta, gazda noastră va fi Hotel Fenyo Conference & Spa – locația care este o poartă către sufletul Transilvaniei, către autenticitatea secuiască.

Program

Marți - 13 mai

12:30 – 14:15 – Prânz (opțional) – Restaurant Melissa

14:20 – 14:50 – Vizitarea Fenyo Spa  (punct de întâlnire Receptie Hotel)

15:00 – 15:50 Welcome Coffee & Opening Conferința Spa România

15:50 – 17:20 – Panel: Metode de creștere a profitului prin eficientizarea rezervarilor si a ratei de retenție în Spa

17:45 – 19:15 – Spa Time: Circuit Spa, Concert vibrațional cu boluri tibetane în apă, Ritual Aufguss și alte experiențe

20:00 – Cină

Miercuri - 14 mai

8:00 – Smoothie Time

8:05 – 8:20Love Lives Here – Hatha Yoga, standing poses între brazi

8:00 – 9:30 – Mic dejun

9:30 – 9:55 – Welcome coffee & Networking

10:00 – 10:50 – Panel: De la Spa la Hub-uri de sănătate

10:45 – 11:05 – Soluții Spa & Wellness

11:05 – 11:50 – Panel: Growth Mindset: Focus pe Managementul Creșterii în Spa

11:50 – 12:30 – Coffee Break & Networking

12:30 – 13:00 – Structuri de carieră gamificate în Spa

13:00 – 13:15 – Soluții Spa & Wellness

13:15 – 14:15Educarea clienților pentru creșterea pieței Spa

14:25 – 15:30 – Prânz – restaurant Melissa

15:50 – 16:50 – Wellness Time – opțiuni de ateliere 

17:30 – 19:00 – Spa Time: Circuit Spa, Ritual Aufguss, Concert vibrațional în apă și alte experiențe

17:00 – 20:00 – Hair Styling (la cerere)

20:00 – Cina Festiva & Gala Premiilor Spa România by despreSpa & Party Time – Sala LAURUS

Joi - 15 mai

8:00- 9:15 – Mic dejun

9:30 – 10:20Workshop experiențial pentru lideri: model practic de prevenire a conflictelor

11:00 – 11:30Discuție lansare: InfoTrip-uri la Spa-uri din străinătate

12:00 – Check out / continuare sejur @ Hotel Fenyo Conference & Spa

Inspirație Business

Speakeri Spa Business

Metode de creștere a profitului, prin:

eficientizarea rezervarilor si a ratei de retenție în Spa

Prin eficientizarea rezervărilor putem asigura un flux constant de clienți și putem evita pierderile financiare cauzate de anulări sau neocuparea locurilor disponibile. Vom discuta la Conferința Spa 2025 cu spa manageri care au reușit să-și maximizeze profitul pornind de la gestionarea rezervarilor.

Creșterea ratei de retentie în Spa este metoda care asigură venituri constante, dar și reduce costurile asociate cu marketingul și atragerea de noi clienți. De la personalizarea serviciilor, feedback constant, programe de loialitate și alte tehnici, vom discuta concret ce și cum putem sa facem.

Moderator: Iuliana Tasie

De la Spa la Hub-uri de sănătate

Spa-urile – indiferent de tipul lor – se transformă treptat în centre de sănătate holistică care să-i ofere clientului o rețetă a stării lui de bine – completă și personalizată. 

Cum facem această transformare în Spa-uri? Ce putem integra și cum?

Moderator: Maria Rendes

Growth Mindset: Focus pe Managementul Creșterii în Spa

Greu de crezut că fără inovare continuă putem obține o creștere semnificativă a veniturilor, an de an.

Cum mutăm focusul de la 100% pe activitatea operațională, la dezvoltarea Spa-ului prin integrarea trendurilor, a unor echipamente noi, dezvoltarea unor noi soluții de atragere a clienților, strategii de optimizare a operațiunilor de zi cu zi sau poate a unor locații noi?

Educarea clienților pentru creșterea pieței Spa

Cum abordăm cele 5 etape ale conștientizării nevoii de a merge la Spa?

Ce acțiuni pot fi făcute de către centrele Spa în fiecare dintre aceste 5 etape, astfel încât să educăm cu toții clienții și să re-cream o cultură a Spa-ului în România?

Moderator: Elena Nastaca

Participă la Conferința anuală SPA România

Alege tipul de acces care ți se potriveste:
Centre Spa, Wellness & Balneo*
Preț
(până la 30 Aprilie 2025)
150 EUR + TVA / participant
Alți participanți (din Asociații de Turism, Agenții de Turism, Autorități Locale)*
Preț
(până la 30 Aprilie 2025)
200 EUR + TVA / participant

* Partenerii afiliați despreSpa.ro, OPTBR, Visit Covasna și FIHR beneficiază de 50% reducere din prețurile afișate - pe bază de Cod partener
**Tot aici vei găsi și formularele de mese și acces Spa

Facilitatori Ateliere

Aromaterapia transformațională. O călătorie senzorială dincolo de Spa

Vezi descrierea
NINFAS CORPORATE NYMPHS Alqvimia

Expert Alqvimia

Vino să experimentezi abordarea holistică ce merge mai departe de un ritual spa clasic. Mai mult decât o simplă relaxare, aromaterapia, personalizată necesităților omului, antrenează simțurile într-o călătorie către echilibru, cunoaştere si stare de bine. Te așteptăm la o incursiune către tine însuți.
Vezi mai multe

Wellness de la cele mai concrete detalii din Spa: cum transformi pardoselile în zone sigure și sănătoase pentru clienții tăi

Vezi descrierea
Postare 1 Workshop Diversey

Expert Diversey

Wellness-ul nu inseamna doar masaje săptămânale, o dietă sănătoasă, hidratarea pielii, mișcare zilnică și un somn profund. Înseamnă o preocupare continuă pentru sănătate, de la săpunul cu care ne spălăm pe mâini și detergentul de vase, până la aerul pe care-l respirăm. Descoperă cele mai inovative și mai sănătoase modalități de a atinge nivelul optim de întreținere a unei pardoseli în zona de SPA, reducând riscurile de alunecare asigurând un aer sănătos și totodată prelungind și durata de viață a acestora. O pardoseală bine întreținută poate înnobila orice locație și influențează direct satisfacția clienților, contribuind la îmbunătățirea imaginii locației.
Vezi mai multe

Descoperă Chi Nei Tsang - terapia care întinerește corpul, regenerează organele interne și facilitează energia Vitală în corp

Vezi descrierea
Chi Nei Tsang Conferinta Spa Romania

Elena Nastaca

Se spune ca Chi Nei Tsang este regina tuturor terapiilor alternative. Iar alți spun ca este echivalentul unei operații abdominale dar făcută energetic direct cu mâna. La Conferința Spa România 2025, Elena Nastaca – fondator Terapia Thai Timisoara îți va oferi detalii și o demonstrație cum a învățat direct de la sursă: de la una dintre cele mai în vârstă profesoare de Chi Nei Tsang din Thailanda din Chiang Mai, care așa cum a transmis ea mai departe informația, așa cum a primit-o și ea, pe cale orală, cu multă dragoste și atenție pentru cinstirea corpului uman și a Fluxului Vital.
Vezi mai multe

Descoperă arta masajului facial și beneficiile transformative pe care le poate avea

Vezi descrierea
Gerovital Equilibrium WS

Trainerul oficial Gerovital

Vom învăța pe parcursul a 50 de minute: • Tehnici avansate de masaj facial, perfecte pentru revitalizarea și tonifierea pielii • Beneficiile masajului facial în imbunătățirea microcirculației și a elasticității tenului • Cum să obții rezultate vizibile imediat Acest workshop interactiv te va inspira să duci experiențele Spa la un nivel superior, să le oferi clienților tăi nu doar relaxare, ci și un ritual complet de ingrijire și rejuvenare.
Vezi mai multe

Armonia mâinilor: masajul suedez avansat întâlnește tehnici thailandeze

Vezi descrierea
Radu Dragan Workshop Masaj Thai suedez

Radu Drăgan, Manager și Formator al Școlii Corpore Vital

Bine-ai venit într-un workshop transformational dedicat terapiei manuale, unde tradiția rafinată a masajului suedez se îmbină cu dinamica și filosofia energizantă a masajului thailandez. Descoperă un nou arsenal de tehnici care integrează abordări holistice – pentru experiențe de recuperare profundă și echilibrare corporală. Presiunile liniștitoare ale masajului suedez sunt combinate cu mișcările ritmice și întinderile asistate specifice masajului Thai. Transcende granițele tradiționale ale masajului și descoperă puterea sinergiei dintre Nord și Sud-Estul Asiatic.
Vezi mai multe
blue gradient
green gradient

Wellness Masters - Experiențe Spa

Participă la Conferința anuală SPA România

Alege tipul de acces care ți se potriveste:
Centre Spa, Wellness & Balneo*
Preț
(până la 30 Aprilie 2025)
150 EUR + TVA / participant
Alți participanți (din Asociații de Turism, Agenții de Turism, Autorități Locale)*
Preț
(până la 30 Aprilie 2025)
200 EUR + TVA / participant
* Partenerii afiliați despreSpa.ro, OPTBR, Visit Covasna și FIHR, beneficiază de 50% reducere din prețurile afișate - pe bază de Cod partener
**Tot aici vei găsi și formularele de cazare, mese și acces Spa

Gala SPA Romania 2025 by despreSpa

Pentru cel de-al 3-lea an consecutiv, oferim premii prin care celebrăm evoluția pieței Spa din România.

Meniul serii propune preparate savuroase, atent alese și pregătite de echipa Hotel Fenyo.

Ținuta evenimentului: Black Tie

Hotel Fenyo Sala Laurus
element umbre13

Premiile SPA Romania 2025

Premiem centrele Spa care fac diferența și reușesc să aducă experiențele Spa și wellness la nivel de artă.

Vezi mai multe

Perioada de înscriere la Premiile Spa România: 14 Ianuarie - 28 Februarie

Vor fi 16 categorii de premii.

La 15 dintre ele, câștigătorii vor fi desemnați de membrii juriului: specialiști cu vastă experiență Spa internațională. 

Se pot înscrie toate tipurile de centre Spa, wellness și balneare.

Pentru cele 15 categorii de premii, prețul este de 150 EUR + TVA / categorie / sub-categorie.

La fiecare categorie vei avea de completat o Aplicație și de trimis și materiale tip fotografii, video.

Există o categorie care este GRATUITĂ și pentru care va conta exclusiv votul publicului, juriul nefiind implicat: BEST SPA EXPERIENCE 

wello laptop

Descoperă categoriile la care te poți înscrie

1. Best SPA EXPERIENCE - pe baza voturilor publicului

Sunt invitate sa participe GRATUIT toate categoriile de centre spa, wellness si balneare.

Castigatorul va fi ales prin votul publicului – pe pagina centrului Spa din despreSpa.ro

Perioada de votare: 15 ianuarie – 15 martie

Te poți înscrie la Premiile SPA România până vineri, 28 februarie.

Membrii juriului

Toți membrii ai juriului sunt specialiști Spa care au ocupat ani de zile poziția de Spa Director si/sau Spa Trainer în Spa-uri de 5* din străinătate și au o vastă experiență pe mai multe continente:

Câștigătorii vor fi anunțați în seara de 14 mai, la GALA Premiilor Spa România 2025 by despreSpa. Mult succes tuturor!

Sponsori

Platinum

valeg

Companie de consultanță și inginerie specializată în livrarea de soluții integrate pentru cogenerare de putere mica sau medie, în scopul creșterii profitabilității economiei și a dezvoltării durabile.

Misiunea firmei VALEG Creative Solutions este de a oferi clienților săi soluții competitive si ecologice care aduc economii, siguranță în funcționare și trai mai bun pentru locuitorii Romaniei.

Aceste solutii genereaza economii între 25 – 35% din factura de energie electrică si termica în funcție de costurile locale cu combustibilul și energia electrică // recuperarea investiției se realizeaza în 2,5 – 4 ani de la instalare).

Vezi mai multe
Farmec Gerovital Equilibrium LOGO GH3 EQUILIBRIUM 02 sigla crop

Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România și unul dintre cei mai importanți din Europa de Sud-Est.

De peste 130 de ani, Farmec reprezintă industria locală de cosmetice, impresionând o lume întreagă cu un portofoliu multibrand ce conține produse eficiente, concepute în laboratoare performante.

Portofoliul Farmec cuprinde: produse de îngrijire a tenului, a corpului și a părului; produse de machiaj; produse de igienă orală; produse de protecţie solară; produse de cosmetică profesională; produse pentru bărbaţi; soluţii de îngrijire a locuinței. Cele mai cunoscute game sunt Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Tratament Expert, Aslavital, Doina, Farmec, Triumf și Nufăr.

Anual, Farmec lansează şi modernizează aproximativ 100 de produse, capacitatea totală de producţie fiind de 27 milioane de unități. Tehnologiile integrate de Farmec în ultimii ani contribuie la succesul cosmeticelor fabricate în România, apreciate atât în țară, cât și în afară

Vezi mai multe
BORSEC logo png transparent

Încă de la începuturile sale industriale, Borsec a fost încununată cu titlul de „Regină a apelor minerale” de către Împăratul Franz Josef. În anul 2004, la cea mai importantă competiţie de profil care are loc în Statele Unite, Borsec a primit titlul de „Cea mai bună apă minerală din lume”.

Apa minerală naturală Borsec, descoperită de peste 2.000 de ani, reprezintă cu adevărat una dintre cele mai generoase şi valoroase bogăţii ale naturii. De-a lungul istoriei, Borsec a rămas una dintre cele mai bune ape minerale naturale din lume, atât din punctul de vedere al calităţii, cât şi al proprietăţilor curative.

Borsec a devenit în cele peste două secole un succes industrial românesc imens, o veritabilă valoare naţională, cunoscută şi recunoscută atât în ţară cât şi în străinătate. Sunt puţine mărci atât de vechi în lume, cu o asemenea longevitate şi cu un asemenea prestigiu.

Vezi mai multe
Diversey RGB

Diversey a fost și va fi întotdeauna un pionier și un promotor al vieții.  Scopul companiei Diversey este să protejeze și să aibă grijă de oameni în fiecare zi, prin tehnologii de igienă revoluționare, prevenirea infecțiilor și soluții de curățare.

De-a lungul celor 100 de ani de experiență, Diversey a dezvoltat inovații care au revoluționat procesele de curățare și dezinfectare, oferind o abordare personalizată, orientată spre client, ce permite soluții sustenabile.

Vezi mai multe
Logo dorado Golden logo 2

De peste 40 de ani în ALQVIMIA am avut încredere în puterea naturii și a uleiurile esențiale pure pentru a oferi o experiență holistică superioară ce aduce beneficii cosmetice, terapeutice și emoționale.

Ingredientele produselor noastre sunt recoltate în cele mai bune condiții, în momentul lor optim și ne asigurăm de acest lucru având propria noastră grădină biodinamică și, de asemenea, parteneriate cu cei mai buni furnizori din lume.

Respectând ritmul naturii, avem un proces unic de fabricație care combină înțelepciune ancestrală, măiestrie și tehnologie pentru a ne asigura că folosim la maximproprietățile formulelor noastre.

Prezenți în peste 20 de țări, suntem partener lider al Spa-urilor din cele mai renumite Hoteluri de 5 * în lume.

CONTRIBUIM LA O LUME MAI FRUMOASĂ, MAI ONESTĂ ȘI RESPECTUOASĂ.

Vezi mai multe
JoySpa png

JoySpa este furnizorul tău de bine și se remarcă pe piața wellness-ului oferind mai mult decât simple produse. Specializați în ciubere din fibră de sticlă și saune, JoySpa le propune pasionaților de relaxare soluții personalizate și complete.

Ai nevoie de un jacuzzi, o saună sau câteva accesorii pentru a te bucura de adevărate sesiuni Spa? JoySpa este aici pentru tine!

Echipa de experți lucrează îndeaproape cu fiecare client pentru a se asigura că fiecare spațiu se transformă într-un colț Spa, adaptat perfect nevoilor și dorințelor personale.

Vezi mai multe

Silver

5togo black logo transparent

5 to go a luat naștere în 2015 și a atins pragul de 600  de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal.

Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go.

Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. 

Vezi mai multe
Compact BK Gld2

Povestea liderului producătorilor de vin din România după cifra de afaceri și a celui mai mare exportator de vin îmbuteliat din România, Cramele Recaș, a luat naștere pe plaiuri bănățene, în vestul țării, acolo unde rodnicia terroir-ului este completată armonios de pasiunea și dedicarea omului.

Vinificatorii Cramelor Recaș, Hartley Smithers și Nora Iriarte, au fost incluși în 2020 în lista celor mai buni 100 de la nivel mondial (conform The Drinks Business UK).

Ei sunt creatorii unora dintre cele mai renumite game din portofoliul Cramelor Recaș, precum La Stejari, Cuvée Überland, Solo Quinta, Selene sau Sole.

Pasiunea și cunoștințele vinificatorilor, alături de determinarea întregii echipe de la cramă, dau naștere în fiecare an unor vinuri apreciate cu numeroase medalii și distincții atât la nivel local, cât și internațional. 

În 2024, Cramele Recaș a fost distins cu titlul de CEL MAI BUN PRODUCĂTOR ROMÂNESC DE VINURI în cadrul competiției internaționale MUNDUS VINI, desfășurată în Germania.

Vezi mai multe
Szalmaszal Flowerdesign logo Flori web

Szalmaszál Flowerdesign este un atelier de artizanat și design floral unde pasiunea pentru frumusețea naturală prinde viață prin creații autentice.

De peste două decenii, Mónika, designer floral, și soțul ei, Sándor, meșteșugar, creează aranjamente florale și elemente de home deco unice, inspirate de natură și tradiție. Atelierul lor din Târgu Secuiesc, Covasna, realizează produse din lemn reciclat, combinate cu metal, piele și sticlă, toate lucrate sau finisate manual.

 

Se definesc prin calitate, creativitate și atenție la detalii, aducând un suflu nou în piața designului interior din regiunea lor.

Cred că adevărata frumusețe se regăsește în simplitatea bine gândită și în materialele naturale.

 

Fie că este vorba despre accesorii pentru un eveniment privat sau corporate special, un spațiu comercial sau un cămin primitor, oferă soluții personalizate, transformând orice loc într-o poveste vizuală armonioasă.

Vezi mai multe
salesianer

SALESIANER este lider de piață în România și Austria privind serviciile de punere la dispoziție și spălare articole textile pentru domeniul hotelier conform proceselor de spălare cu dezinfectare.

Prezentă în 11 țări din Europa, SALESIANER asigură dotarea completă cu textile pentru sectoarele: hoteluri și restaurante, centre Spa, medical, industrie și comerț.

Serviciile SALESIANER, flexibile și de încredere, de închiriere și spălare textile ușurează activitatea clienților, optimizează costurile și nu în ultimul rând creează o atmosferă plăcută și îngrijită. Gama de textile oferite cuprinde: lenjerie de pat, prosoape de baie, articole pentru restaurant, articole specifice domeniului medical, uniforme, produse de igienă grupuri sanitare, cât și carpete de acces premium.

Vezi mai multe

Bronze

logo evo wellness

Evo Wellness este un software de management inteligent de tip ERP/CRM, adresat centrelor SPA și centrelor Fitness, având o experiență de 9 ani în România. Este o aplicație în CLOUD, dezvoltată și modelată pe nevoile și cerințele pieței wellness din România.

Pentru centrele SPA, principalele nevoi și funcționalități pe care le acoperim sunt:

  • Gestiunea programărilor pe terapeut și camere;
  • Modul de emitere și administrare vouchere;
  • Modul gestiune stocuri consum și revânzare;
  • Contabilitate primară (integrare cu casa de marcat/ registru casă/ proforme/ facturi fiscale/ integrare SPV);
  • Gestiunea abonamentelor și a membrilor (memberships);
  • Programări online pentru clienți;
  • Raportare operațională și financiară;
  • Raportare de tip business intelligence;
  • Dosar electronic: fișe și consimțământ client;
  • Integrare soft hotelier pentru încasări pe cameră;
  • Comunicări prin SMS / email.
  • Integrare website client și campanii marketing pentru preluare vânzări și leaduri

Evo Wellness este un produs din „familia” Evo Software Innovation, care mai deține Evo Beauty (software specializat în management de salon înfrumusețare) și Evo Clinic (software adresat clinicilor medicale si veterinare).

Printre clientii care utilizeaza Evo Wellness se numara: Fit4you Le Club, Thaico Spa, Vitality Asian Spa, Everest Spa, Urban Masaj, Silena Mountain Spa, Purovel Spa, Riserva Wine Spa, Aurelius Spa, Shinzo Spa, Rhapsody Spa.  

Vezi mai multe
Sponsori Katinola transparent

Kătinola este un brand tânăr care se adresează cu adevărat consumatorilor interesați de produse sănătoase.

  • De ce cătină?
  • ⁠Pentru cã acest fruct face parte din mostenirea culinara românească si are beneficii importante pentru sănătatea oamenilor.
  • Fructe ecologice 100% recoltate din plantații certificate ECO (BIO Catina)
  • Produs PREMIUM românesc
Vezi mai multe
Logo Corpore Vital

Inițiată în anul 2000, din dorința de a veni mai aproape de cei care își doresc să studieze sau aprofundeze în cadrul unui Centru de formare în masaj și terapii alternative. Astfel, școala s-a dezvoltat în fiecare an, adăugând noi terapii alternative precum și oameni pasionați și dornici să transmită informația către elevii școlii. Aflată între primele centre de formare în masaj și terapii alternative din România, școala s-a bucurat de implicare și entuziasm cu fiecare nouă etapă. ​ Cursurile acreditate susținute de școala noastră vă pregătesc pentru susținerea examenului final și obținerea diplomei în ocupațiile de Tehnician Maseur (cod C.O.R. 3226. Începând cu 2022, CORPORE VITAL devine membră a Asociației internationale de masaj (The International Massage Association IMA -https://worldchampionship-massage.com/theorganizer/)  din acest moment, toate diplomele fiind recunoscute și pe plan mondial

Vezi mai multe
DioGen fara fundal

DIOGEN JSC este o companie infiintata in Bulgaria in anul 1996, care ofera o gama variata de produse si servicii pentru industria de confectii, hoteluri, restaurante, spitale si centre SPA.

Portofoliul de produse este unul larg, si include prosoape, halate de baie, lenjerii de pat, protectii pentru perne si saltele, papuci hotelieri, pilote, perne, draperii, perdele, fete de masa, naproane, uniforme profesionale.

Birourile si depozitele firmei sunt situate in Bulgaria, Romania si Macedonia de Nord, dar exista si o retea de distributie bine dezvoltata in mai multe tari – Grecia, Serbia, Republica Moldova, Bosnia si Herzegovina, Germania, Marea Britanie.

Compania are unitati de productie proprii si o baza logistica, ceea ce presupune flexibilitate in procesul de fabricatie si rapiditate in livrarea comenzilor.

Toate produsele sunt certificate Oeko-Tex si respecta standardele de clasa mondiala

Vezi mai multe

Partener principal

partener principal optbr

Parteneri

logo Visit Covasna
Smarters-logo.png
Logo_Trends HRB_Transparent_crop-fmic
Logo_sigla_Romanian Hospitality Culture
Revista Horeca_Transparent
FIHR_Logo_Variations-05
Motiv respingere *

Formular inscriere Premiile Spa Romania 2025

Te rugam sa alegi categoriile / sub-categoriile la care vrei sa te inscrii:

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *

Day Spa-uri care oferă terapii bazate pe resurse naturale de sănătate recunoscute (ape termale, ape minerale, mofete, apă de mare, lacuri sarate, saline, namoluri etc.), disponibile în stațiuni balneoclimaterice sau de interes național, si alte terapii medicale non-invasive, care sunt recomandate de un Dr. specializat în Recuperare, Medicina Fizica și Balneologie.

Tratamentele sunt administrate profesional de o echipa medicală.

La această categorie sunt așteptate să intre în competiție SPA Hoteluri/ Resorturi al căror scop este este de a ghida utilizatorii să-și dezvolte obiceiuri sănătoase de viață. Acest lucru e posibil prin programe cuprinzătoare de servicii spa, activități de mișcare, educație wellness, nutriție sănătoasă etc. încât să se atingă toate aspectele referitoare la un stil de viață sănătos. Pot fi nișate pe: de-stress, detox, fitness, relaxare, pierderea în greutate, recuperare, wellness spiritual etc. Aceste locații nu găzduiesc altfel de grupuri: business, conferințe sau oaspeți externi în vizită de o zi la spa sau de câteva ore. De asemenea, sunt locații destinate exclusiv adulților.

În aceasta categorie se vor înscrie programele care includ:

  • minimum o noapte de cazare 
  • un program pe tot parcursul zilei, inclusiv seara – care să includă activități pentru corp, minte, echilibru emoțional și spiritual. Programul va fi urmat de toți cei înscriși în retreat.
  • un meniu alimentar proaspăt, special gândit în concordanță cu activitățile

HOTEL SPA – Cazare cel puțin 3*

  • Spa-ul trebuie să fie în full manageriat și operat de proprietate
  • Recepția Spa poate fi împărțită cu recepția altei activități leisure a hotelului, însă nu și cu recepția pentru cazare
  • Facilități Spa:
    • fie 1 piscină de înot, fie 1 piscină vitality (cu efecte/ jeturi), la interior sau la exterior
    • – înca cel putin 1 facilitate wellness, de ex: Jacuzzi, alt tip de bazin, saună, Tepidarium etc.
  • Spa-ul oferă un Meniu de servicii spa efectuate de terapeuți Spa, care să conțină cel puțin masaje
  • Trebuie să existe camera de relaxare pentru oaspeții care achiziționează tratamente individuale sau de cuplu
  • Meniul de restaurant trebuie să includă și un Meniu Healthy option

 

RESORT SPA – Cazare cel putin 4*

 

  • Resortul se află într-una dintre locațiile care prin natura lor atrag un număr important de turiști pentru vacanțe.
  • Activitatea centrală constă în „destinație de vacanță”, prin oferirea de diverse activități leisure, între care Spa-ul este activitatea cheie.
  • Spa-ul trebuie să fie în full manageriat și operat de proprietate
  • Cel puțin încă alte 2 activități leisure trebuie oferite, în afară de Spa, cum ar fi: închirierea de ski-uri, drumeții cu ghid, echitație, golf, închirierea de biciclete, etc., toate acestea trebuie, de asemenea, să fie manageriate și operate de proprietate.
  • Recepția Spa este exclusiv pentru oaspeții Spa-ului
  • Facilități Spa:
    • fie 1 piscină de înot, fie 1 piscină vitality (cu efecte/ jeturi), la interior sau la exterior
    • încă cel puțin 3 facilități wellness, de ex: Jacuzzi, alte tipuri de bazine, saune, fântână de gheață, Tepidarium, cameră salină, Zen Garden etc.

 

  • Spa-ul oferă un Meniu de servicii spa efectuate de terapeuți spa, care să conțină o selecție largă de tratamente spa uscate și umede.
  • Trebuie să existe cameră de relaxare pentru oaspeții care achiziționează tratamente individuale sau de cuplu.
  • Meniul de restaurant trebuie să includă și un Meniu Healthy option