Te invităm la un eveniment diferit, în care îmbinăm prezentările specialiștilor spa, wellness, balneo, cu experiențe spa multisenzoriale.
In 29 mai 2014 am organizat prima Conferinta Anuala a pietei Spa din Romania.
La 9 ani după, în 16-18 mai 2023, ti-am pregatit o ediție specială a Conferinței, dedicată celor mai importanți jucători din industrie, liderilor care fac diferența și duc experiențele spa și wellness la nivel de arta.
Și pentru ca arta înseamnă trăiri și senzații fine, care ne ating mintea și sufletul, am ales o locație în care simțim luxul în fiecare detaliu: SunGarden Golf & Spa Resort 5*
10:00 – 12:15 – Cazare/SPA Time
12:30 – 13:45 – Prânz (opțional)
13:50 – Recepție Hotel
14:00 – 15:15 Vizitarea SunGarden Golf&Spa Resort
15:30 – Opening Spa Business Networking Event
16:15 – 17:00 – Panel 1
17:30 – 19:30 – Spa Time
20:00 – Cină
8:00 – Smoothie Time
8:15 – 8:35 – Stretching
8:30 – 9:30 – Mic dejun
9:30 – 9:55 – Welcome coffee & networking
10:00 – Ice Breaker
10:10 – 11:10 – Debate: Meniul SPA
11:15 – 12:10 – Prezentare: Toma Grozavescu
12:20 – 13:00 – Prezentare: Oana Scarlat
13:10 – 14:00 – Prânz
8:30- 9:30 – Mic dejun
9:45 – 10:00 – Welcome Coffee
10:00 – 10:55 – Panel: Terapeutul Spa
11:00 – 12:15 – Leveraging Other People Sergiu Neguț
12:15 – 12:40 – Healthy Snack, Tea & Coffee
12:30 – 12:40 – Tombola Spadipity (exclusiv pentru spa managerii care s-au înscris la tombolă)
12:45 – Checkout
13:00 – 14:00 – Lunch Time
14:00 – 15:00 – Late check out / Continuare sejur
Tu ce alegi?
Un meniu spa simplist, mulat strict pe conceptul spa-ului?
Sau un meniu spa complex, pentru toata gusturile si solicitarile clientilor?
Participa alaturi de noi la dezbatere sa identificam care dintre cele doua variante este mai profitabila!
Cum reusesc unii terapeuti spa sa fie „the one with request” din partea clientilor si totodata cel in jurul caruia se strang colegii ori de cate ori au nevoie de o incurajare sau un boost de energie?
Pe langa empatie, cu siguranta mai este nevoie si de alte atuuri. Cum reuseste sa descopere clientul, cum abordeaza nevoile acestuia, si ce are el nevoie ca sa performeze, sa fie motivat si sa-si pastreze entuziasmul?
Pentru prima data în Conferinta Anuala SPA Romania oferim premii prin care vom celebra evolutia pietei.
Premiile vor fi decernate într-un cadru definit de eleganță, Eden Events Hall. O sală somptuoasă, cu o acustică impecabilă și o atmosferă caldă este locul unde am ales să împărtășim bucuria acestei seri festive.
Este aproape de natură, chiar lângă pontonul înconjurat de apă, unde te poți relaxa câteva momente în timp ce admiri peisajul.
Meniul serii propune preparate savuroase, atent alese și pregătite de echipa SunGarden Resort, astfel încât să-ți răsfețe papilele gustative, iar trofeul este pe măsura eforturilor depuse de oamenii care creeaza și oferă zi de zi experiențe spa transformatoare.
Ținuta evenimentului: Black Tie
Premiem centrele Spa care fac diferența și reușesc să aducă experiențele Spa și wellness la nivel de artă – cu un trofeu ca o operă de artă – creat de Ovidiu Toader, artist român, sculptor.
Vor fi 15 categorii de premii.
La 14 dintre ele, castigatorii vor fi desemnati de membrii juriului: 5 specialiști cu vastă experiență Spa internațională.
Există o categorie care este GRATUITĂ și pentru care va conta exclusiv votul publicului, juriul nefiind implicat: BEST SPA EXPERIENCE
Se pot înscrie toate tipurile de centre spa, wellness și balneare.
Pentru toate celelalte 14 categorii de premii, prețul este de 150 EUR + TVA / categorie / sub-categorie.
La fiecare categorie vei avea de completat o Aplicație și de trimis și materiale tip fotografii, video.
Sunt invitate sa participe GRATUIT toate categoriile de centre spa, wellness si balneare.
Castigatorul va fi ales prin votul publicului – pe pagina centrului Spa din despreSpa.ro
Perioada de votare: 1 februarie – 15 martie
În această categorie sunt invitate să se înscrie în competiție Spa-urile care oferă consumatorilor servicii administrate profesional, în acord cu tendințele moderne de wellness & wellbeing. Oaspeții vizitează Spa-ul doar pentru aceste servicii, un timp limitat – maximum o zi întreagă – fără ca aceste Spa-uri să ofere și cazare. Serviciile pentru relaxare, întreținere, dezvoltare fizică, emoțională și mentală au ca rezultat îmbunătățirea calității vieții, păstrarea sănătății și a longevității. Day Spa-urile se pot înscrie la următoarele sub-categorii, în funcție de ponderea majoră a tipului de servicii/ facilități Spa & Wellness oferite:
Spa-uri care oferă pe lângă servicii medicale recomandate de un Doctor în medicină, cu diferite specialități, inclusiv Dr. in medicina holistica (Ayurveda, Medicină Tradițională Chineză etc.), și alte servicii din aria wellness & wellbeing Day spa-urile medicale se pot înscrie la următoarele sub-categorii, în funcție de ponderea majoră a tipului de servicii/ facilități oferite:
Facilitățile și programele pentru sănătate, wellness & wellbeing dezvoltate într-un asemenea Hotel / Resort, transformă locația respectivă într-o destinație Spa în ochii consumatorilor. Spa-ul este principalul motiv al sejurului majorității oaspeților cazați. În funcție de ponderea majoră a tipului de servicii, sunteți invitați să vă înscrieți la următoarele sub-categorii:
În această competiție intră Hoteluri/ Resorturi care au facilități Spa și oferă servicii cu beneficii pentru corp, minte și spirit. Oaspeții sunt invitați să petreacă timp de calitate, să se relaxeze, revigoreze, să mediteze, să se bucure. Spa-ul este atracție adițională, care ar trebui să aducă venituri suplimentare. Scopul principal al șederii nu este neapărat Spa-ul, nu toți oaspeții cazați aleg să intre în Spa. Pot acomoda și vizitatori necazați.
Sunt invitate să concureze toate Spa-urile care prin elemente precum: design, arhitectură, echipament, tehnologie, facilități eco-friendly, atmosferă, produse și servicii integrate cu natura, se remarcă prin inovare și originalitate.
Premiem tratamentele care aduc elemente de noutate ce întăresc și conturează concepte de sănătate & wellness recunoscute
Premiem ritualurile semnătura care includ tratamente atent selectionate (de ex. exfoliere, împachetare, masaj, tratament facial) și care, într-o manieră complementară, vor contribui la conturarea unei experiențe senzoriale desăvârșite pentru oaspete. Notele de originalitate vor fi evidentiate.
Premiem fotografia care surprinde cel mai bine trăirea experienței spa de relaxare profundă și regenerare, care captează atenția privitorului și rămâne în memoria și în sufletul acestuia.
Se pot înscrie Stațiuni balneare, montane, de pe litoral, alte stațiuni de interes național
Sunt invitate să participe Spa-urile care au un bun balans între designul estetic și funcțional și care, drept consecință, oferă experiențe de adevărata regenerare și relaxare pentru oaspeți
Se pot înscrie în competiție Programe ce includ atât servicii, cât și activități pentru relaxare, intreținere, dezvoltare fizică, emoțională și mentală și care le dezvoltă utilizatorilor obiceiuri de viață sănătoasă. În secțiunea dedicată Centrelor Spa – se pot înscrie toate categoriile de centre spa În secțiunea Firme și Corporații – se pot înscrie toate categoriile de companii care oferă programe wellness corporate. În cazul Day Spa-urilor, firmelor și corporatiilor, programele trebuie să se desfășoare repetitiv pe parcursul a cel puțin 1 luna de zile. În cazul Spa-urilor care oferă și cazare, aceste Programe trebuie să includă servicii și activități zilnice pentru oaspeți, pot fi exceptate zilele de check-in și check-out. De asemenea, un meniu healthy option este obligatoriu.
Sunt invitați să se înscrie Spa Managerii care au experiența de minimum 1 an în poziția de Spa Manager și care se remarca prin calități de Leaderi
Premiem supplierul cu cea mai completă și calitativă ofertă pentru construcția sau dotarea spa-urilor.
Pot depune aplicația: producatori, distribuitori sau spa-uri care folosesc produsul respectiv. Premiem Produsul cosmetic spa care se evidențiază prin calitate, originalitate, etichete curate, eficacitate și inovație. Care propune protocoale de tratamente atât pentru față, cât și pentru corp, prin care se ating toate simțurile. Care are toate soluțiile pentru cele mai comune nevoi ale consumatorului de spa actual.
În domeniul frumuseții, la fel ca în medicină, diferența constă într-un singur cuvânt: PERSONALIZARE. Personalizarea definește IOMA Paris! IOMA scris în sens invers semnifică A MOI: ”Pentru mine” – acesta este ADN-ul său.
O piele frumoasă, sănătoasă, înseamnă folosirea unor produse de îngrijire adaptate exclusiv nevoilor acesteia. Iar IOMA Paris este pionierul și liderul mondial al cosmeticii personalizate, noul trend la nivel global!
Companie de consultanță și inginerie specializată în livrarea de soluții integrate pentru cogenerare de putere mica sau medie, în scopul creșterii profitabilității economiei și a dezvoltării durabile.
Misiunea firmei VALEG Creative Solutions este de a oferi clienților săi soluții competitive si ecologice care aduc economii, siguranță în funcționare și trai mai bun pentru locuitorii Romaniei.
Aceste solutii genereaza economii între 25 – 35% din factura de energie electrică si termica în funcție de costurile locale cu combustibilul și energia electrică // recuperarea investiției se realizeaza în 2,5 – 4 ani de la instalare).
Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România și unul dintre cei mai importanți din Europa de Sud-Est.
De peste 130 de ani, Farmec reprezintă industria locală de cosmetice, impresionând o lume întreagă cu un portofoliu multibrand ce conține produse eficiente, concepute în laboratoare performante.
Portofoliul Farmec cuprinde: produse de îngrijire a tenului, a corpului și a părului; produse de machiaj; produse de igienă orală; produse de protecţie solară; produse de cosmetică profesională; produse pentru bărbaţi; soluţii de îngrijire a locuinței. Cele mai cunoscute game sunt Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Tratament Expert, Aslavital, Doina, Farmec, Triumf și Nufăr.
Anual, Farmec lansează şi modernizează aproximativ 100 de produse, capacitatea totală de producţie fiind de 27 milioane de unități. Tehnologiile integrate de Farmec în ultimii ani contribuie la succesul cosmeticelor fabricate în România, apreciate atât în țară, cât și în afară
Fondat în 1983, Technogym este un brand mondial, lider în produse și tehnologii digitale pentru fitness, wellness, sport și sănătate. Technogym oferă un ecosistem complet de echipamente inteligente conectate, servicii digitale, experiențe de antrenament la cerere și aplicații care permit fiecărui utilizator să acceseze o experiență de antrenament complet personalizată oricând și oriunde: acasă, la sală, în deplasare.
Cu peste 2.500 de angajați, Technogym este prezent în peste 100 de țări. Peste 55 de milioane de oameni se antrenează cu Technogym în 85.000 de centre de wellness și 400.000 de case private din întreaga lume. Technogym a fost Furnizor Oficial al ultimelor opt Jocuri Olimpice și este marca de referință pentru campionii și celebritățile sportive din întreaga lume.
Încă de la începuturile sale industriale, Borsec a fost încununată cu titlul de „Regină a apelor minerale” de către Împăratul Franz Josef. În anul 2004, la cea mai importantă competiţie de profil care are loc în Statele Unite, Borsec a primit titlul de „Cea mai bună apă minerală din lume”.
Apa minerală naturală Borsec, descoperită de peste 2.000 de ani, reprezintă cu adevărat una dintre cele mai generoase şi valoroase bogăţii ale naturii. De-a lungul istoriei, Borsec a rămas una dintre cele mai bune ape minerale naturale din lume, atât din punctul de vedere al calităţii, cât şi al proprietăţilor curative.
Borsec a devenit în cele peste două secole un succes industrial românesc imens, o veritabilă valoare naţională, cunoscută şi recunoscută atât în ţară cât şi în străinătate. Sunt puţine mărci atât de vechi în lume, cu o asemenea longevitate şi cu un asemenea prestigiu.
Ceragem este o companie inovativă
coreană care de 24 de ani fabrică dispozitive medicale brevetate pentru
sănătate. Dispozitivele au ca scop îmbunățirea calității vieții, sunt inovative,
inteligente și cu efecte benefice uimitoare pe termen scurt și lung. Au la bază
o tehnologie inovativă care deservește principiile medicinei alternative
asiatice, combinate cu terapia cu căldură prin infraroșu, pentru a obține o
capacitate de însănătoșire a organismului pe cale naturală. Gama de produse include atât paturi de termomasaj pentru
sănătatea coloanei vertebrale, cât și centuri și perne termice sau dispozitive pentru termomasajul gâtului.
Ceragem V4 este cel mai nou
dispozitiv medical pentru termomasajul coloanei vertebrale, disponibil în
România. Scanează coloana vertebrală și realizează un masaj termic personalizat
coloanei fiecăruia. Prin masaj sunt stimulate puncte vitale din jurul coloanei,
mușchii se relaxează, circulația sângelui se îmbunătățeste, tensiunile sunt
eliberate, iar organismul se revitalizează și se restabilește starea generală
de bine. Toate dispozitivele pot fi testate la Centrul Ceragem. Mai multe detalii găsiți pe https://sanatate-cu-ceragem.ro/.
#ceragem #masaj #coloanavertebrala #sanatate
Multisoft este singurul producător de software din România care poate livra, pentru domeniul HoReCa, un ecosistem informatic integrat 360 de grade cu toate componentele, dezvoltat integral de MSF.
Soluția lor integrată poate acoperi atât partea operațională sau de front office (soluțiile PMS, vânzare restaurat, SPA și Bază Tratament), cât și partea de back office: gestiunea de restaurat și obiecte de inventar, mijloace fixe, salarizare și nu în ultimul rând și la fel de important soluția financiar contabilă (casă, bancă, jurnale, balanțe, declarații, etc).
Toate aceste soluții, pe lângă faptul că sunt integrate, sunt 100% adaptate legislației românești. În acest moment soluția Multisoft este SAF – T ready, precum si Efactura ready.
Multisoft este primul producator din România care începând cu 10 aprilie 2022 oferă clienților o aplicație Solon.eFactura care transmite în mod complet automat facturile achitate cu carduri de vacanță în SPV.
De peste 75 de ani, Sothys reprezinta excelenta franceza in tratamentele profesionale pentru spa-uri si centrele de infrumusetare din intreaga lume. Alegerea Sothys inseamna combinarea unei tehnologii impecabile cu o experienta remarcabila pentru simturi.
De 25 de ani, Pevonia are un succes global prin recordurile dovedite, fiind primul brand SPA profesional oferit in SPA-urile de elita din intreaga lume.
Solutiile naturale de ingrijire a pielii si terapiile SPA Pevonia, sunt oferite atat femeilor cat si barbatilor, pre-adolescentilor si adolescentilor.
Pevonia incurajeaza oamenii de pretutindeni sa-si acorde timp pentru a trai echilibrat, sa daruiasca celor din jur si sa observe rezultatele obtinute prin intinerirea sinelui. Pevonia considera ca toata lumea poate trai frumos cu o perspectiva wellness si o piele stralucitoare, frumoasa si sanatoasa.
Pasiunea, dăruirea și perseverența transformă visele în realitate. Visul Fiterman Pharma a prins contur în
1995, iar în cei 29 de ani de la înființare s-a transformat într-o poveste de succes scrisă de o întreagă
echipă de oameni dedicați și pasionați. O poveste care, odată cu crearea brandului Doctor Fiterman,
merge mai departe, cu aceeași dăruire și respectând aceleași principii care ne-au însoțit încă de la
început.
Formulele, produsele cosmetice formulate și dezvoltate de specialiștii noștri se bazează pe ingrediente
atent studiate, cu grad mare de pătrundere în straturile cele mai profunde ale pielii. Textura bazelor de
cremă se adaptează nevoilor pielii, în funcție de anotimp. Utilizăm ingrediente și tehnologii de ultimă
generație și fabricăm produse cosmetice românești ce respectă standardele de calitate Fiterman Pharma
și standardele de calitate internaționale.
INAQ Medical Travel in cateva cuvinte:
SALESIANER este lider de piață în România și Austria privind serviciile de punere la dispoziție și spălare articole textile pentru domeniul hotelier conform proceselor de spălare cu dezinfectare.
Prezentă în 11 țări din Europa, SALESIANER asigură dotarea completă cu textile pentru sectoarele: hoteluri și restaurante, centre Spa, medical, industrie și comerț.
Serviciile SALESIANER, flexibile și de încredere, de închiriere și spălare textile ușurează activitatea clienților, optimizează costurile și nu în ultimul rând creează o atmosferă plăcută și îngrijită. Gama de textile oferite cuprinde: lenjerie de pat, prosoape de baie, articole pentru restaurant, articole specifice domeniului medical, uniforme, produse de igienă grupuri sanitare, cât și carpete de acces premium.
Chef Works si Bragard sustin proiectele horeca din Romania!
Suntem partenerul ideal in furnizarea de tinute profesionale pentru orice categorie de personal dintr o unitate cu activitate horeca : restaurant, concierge, housekeeping laundry, swiming pool, events, bistro, coffee shop, canteens, fast food …
Chef Work iti asigura tinute cu linii moderne, portofoliu larg de culori, gama mare de articole si cel mai important tinutele noastre sunt durabile! Tinutele sunt realizate pentru utilizari si spalari multiple!
Ceaiuri si cafele premium de la Taylors of Harrogate, Furnizori ai Casei Regale din UK, o firma de familie infiintata in 1886, cu o etica exceptionala, certificata: UZT, Fairtrade, Raiforest Alliance, Ethical Tea Partnership, Carbon Neutral. Deviza Taylors: “Passion for Quality”
H2B schimbă modul în care unitățile de cazare și agențiile de turism din România lucrează împreună.
H2B se integrează cu sistemele de Channel Manager sau Property Management cu care deja unitățile de cazare lucrează, astfel acestea se pot conecta automat cu agențiile de turism din România. Cu H2B, ofertele unităților de cazare pot fi disponibile pentru zeci de agenții, iar rezervările pot fi gestionate mult mai ușor reducând astfel costurile operaționale. Contractare, disponibilități, confirmare și gestionare – toate într-un singur loc cu H2B.
Julius Meinl este ambasadorul cafenelei vieneze încă din 1862 și care, prin inovații constante, a construit o cultură a cafelei care susține calitatea premium și servicii impecabile.
Avînd 160 de ani de expertiză, servirea face parte din cultura Julius Meinl. Cafeaua Julius Meinl este savurată zilnic de 5 milioane de oameni și peste 2 miliarde în fiecare an.
Aquarmony – primul centru de plutire din România și singurul producător de bazine de plutire din țara noastră.
“Am început în 2015 proiectarea și construirea primelor incinte de plutire din România, pentru a oferi cât mai multor oameni șansa de a testa ceea ce înseamnă terapia prin plutire și beneficiile pe care aceasta le poate aduce. Am lansat tot in 2015, la Brașov, primul salon de plutire (Float Center) din România. De atunci, fiind singurul producător de bazine de plutire din țară, am oferit echipamentele noastre și altor saloane de plutire din România sau Europa, cât și utilizatorilor privați care doresc un bazin pentru uz personal.
Din zecile de centre care oferă servicii de plutire, deschise în România în ultimii ani, majoritatea au ales să colaboreze cu Aquarmony. Oferim o gamă diversă de incinte de plutire, de la cele mai simple și avantajoase la cost, până la cele mai avansate și personalizate, pentru utilizatori casnici sau saloane de plutire de toate categoriile. Avem un raport excelent de calitate-preț al echipamentelor de hidroterapie, oferim servicii de revizie, suport tehnic sau consultanță în achiziționarea, instalarea și întreținerea bazinelor de plutire.”
Diversey a fost și va fi întotdeauna un pionier și un promotor al vieții. Scopul companiei Diversey este să protejeze și să aibă grijă de oameni în fiecare zi, prin tehnologii de igienă revoluționare, prevenirea infecțiilor și soluții de curățare.
De-a lungul celor 100 de ani de experiență, Diversey a dezvoltat inovații care au revoluționat procesele de curățare și dezinfectare, oferind o abordare personalizată, orientată spre client, ce permite soluții sustenabile.
HIPER AMBROZIA este o companie românească, care din 2014 și până
în prezent dezvoltă și fabrică manual produse certificate vegan,
fără zahăr adăugat, fără E-uri, din ingrediente 100% premium și
sănătoase. Inovația principală constă în îndulcirea produselor cu
must concentrat din struguri sau alternative la zahărul procesat
(fructe deshidratate, nectar de cocos, sirop de curmale), folosirea
exclusivă a făinurilor integrale măcinate lent la moară de piatră
în detrimentul făinii albe, folosirea grăsimilor nehidrogenate precum
ulei de cocos, ulei presat la rece de floarea soarelui în locul
uleiului de palmier. Totul fără aditivi, coloranți sau potențiatori
de arome.
În portofoliul său de produse cu brandul AMBROZIA se găsesc:
sărățele, biscuiți, turtă dulce, colțunași, truffe, batoane,
Ma’amoul, foi de prăjitură, etc., care se pot achiziționa online
sau din magazinele fizice precum drogherii, plafare, cafenele, bacanii,
magazine de cartier, mini-marketuri.
Denumirea de AMBROZIA face referire la mitologia greacă, ambrozia fiind
elixirul nemuririi sau hrana zeilor. Cei care reușeau să se
hrănească cu ambrozie și să bea nectarul divin deveneau, la rândul
lor, nemuritori
Day Spa-uri care oferă terapii bazate pe resurse naturale de sănătate recunoscute (ape termale, ape minerale, mofete, apă de mare, lacuri sarate, saline, namoluri etc.), disponibile în stațiuni balneoclimaterice sau de interes național, si alte terapii medicale non-invasive, care sunt recomandate de un Dr. specializat în Recuperare, Medicina Fizica și Balneologie.
Tratamentele sunt administrate profesional de o echipa medicală.
La această categorie sunt așteptate să intre în competiție SPA Hoteluri/ Resorturi al căror scop este este de a ghida utilizatorii să-și dezvolte obiceiuri sănătoase de viață. Acest lucru e posibil prin programe cuprinzătoare de servicii spa, activități de mișcare, educație wellness, nutriție sănătoasă etc. încât să se atingă toate aspectele referitoare la un stil de viață sănătos. Pot fi nișate pe: de-stress, detox, fitness, relaxare, pierderea în greutate, recuperare, wellness spiritual etc. Aceste locații nu găzduiesc altfel de grupuri: business, conferințe sau oaspeți externi în vizită de o zi la spa sau de câteva ore. De asemenea, sunt locații destinate exclusiv adulților.
În aceasta categorie se vor înscrie programele care includ:
HOTEL SPA – Cazare cel puțin 3*
RESORT SPA – Cazare cel putin 4*