Te invităm la un eveniment diferit, în care îmbinăm prezentările specialiștilor spa, wellness, balneo, cu experiențe spa multisenzoriale.
În 29 mai 2014 despreSpa.ro organiza prima Conferință anuală a pieței Spa din România.
La 10 ani după, în 14-16 mai 2024, ne reîntâlnim la Conferința Spa România – dedicată celor mai importanți jucători din industrie, liderilor care fac diferența și duc experiențele Spa și wellness la nivel de artă.
Pentru că arta înseamnă trăiri și senzații fine, care ne ating mintea și sufletul, am ales ca locație Balvanyos Resort, o emblemă pentru Spa și totodată, un hub de întâlniri și tabere pentru artiștii români.
12:30 – 13:15 – Prânz (opțional) – Rstaurant GastroLab
13:30 – 15:00 – Vizitarea Balvanyos Resort (punct de întâlnire Receptie Hotel)
15:00 – 15:50 Opening Conferința Spa România
15:50 – 17:00 – Panel: SPA-ul pentru copii – între oportunitate și dezechilibru
17:00 – 17:30 – Check-In Balvanyos Resort
17:45 – 19:15 – Spa Time: Circuit Spa, Ritual Aufguss, Ritual Rhassoul – detalii: Program Conferinta SPA ROMANIA 2024 – Documente Google
20:00 – Cină
8:00 – Smoothie Time
8:05 – 8:20 – Love Lives Here – Hatha Yoga, standing poses între brazi
8:00 – 9:30 – Mic dejun
9:30 – 9:55 – Welcome coffee
10:00 – 10:45 – Debate: Spa Hotel sau Hotel cu Spa?
10:45 – 11:00 – Soluții Spa & Wellness
11:05 – 11:25 – Prevenirea conflictelor în echipe
12:00 – 12:20 – Proiecte noi pentru Piața Spa din România
12:50 – 13:10 – Masaj Thai, studii clinice. Rentabilitatea de avea această terapie în meniul SPA
13:15 – 14:15 – Industria Spa între tradiție și inovație, de la Vest la Est
14:25 – 15:30 – Prânz – restaurant Forest
15:50 – 16:50 – Wellness Time – 5 opțiuni de ateliere – detalii aici
17:30 – 19:00 – Spa Time: Circuit Spa, Ritual Aufguss, Ritual Rhassoul – detalii aici
20:00 – Cina Festiva & Gala Premiilor Spa România by despreSpa & Party Time – Sala GRUND
8:00- 9:15 – Mic dejun
9:30 – 11:00 – Excursie Grota Sulfuroasă
11:00 – 11:30 – Lansare program: Schimburi de experienta Spa Manager + Terapeut Șef și/sau Receptioner Șef
12:00 – Check out / continuare sejur Balvanyos Resort
SPA-ul este despre Relaxare, Liniște și Echilibru. Dar cum reușim sa păstrăm acest standard când avem copii în Spa? Sau ar trebui să încadrăm Spa-ul în categoria Adults Only?
În cadrul Conferinței Spa vom dezbate acest subiect, vom afla avantajele și dezavantajele prezenței celor mai tinere generații în Spa, vom înțelege oportunitățile și riscurile pe care le implică această alegere.
Moderator: Loredana Chis
Tu ce alegi?
Să conduci un hotel la care clienții vin special pentru Spa și activități wellness?
Sau un hotel în care Spa-ul nu este motivul principal pentru care oaspeții aleg locația?
Participă alături de cei patru directori de hotel la dezbatere, să identificăm care dintre cele două variante este mai profitabilă și în ce condiții?
Cum se adaptează Spa-ul la cerințele societății moderne: la noile trenduri atât în prevenție, cât și în latura curativă, la căutarea fericirii și a stării de bine ori prin relaxare psihică și reducerea durerii, ori prin căutarea unui sens al vieții, motivație, provocare și dezvoltare personală.
Moderator: Iuliana Tasie
Pentru cel de-al 2-lea an consecutiv, oferim premii prin care celebrăm evoluția pieței Spa din România.
Meniul serii propune preparate savuroase, atent alese și pregătite de echipa Balvanyos Resort.
Trofeul este creat de sculptorul român Ovidiu Toader: o opera de artă, pe măsura eforturilor depuse de oamenii care creează și oferă zi de zi experiențe Spa transformatoare.
Ținuta evenimentului: Black Tie
Premiem centrele Spa care fac diferența și reușesc să aducă experiențele Spa și wellness la nivel de artă – cu un trofeu ca o operă de artă – creat de Ovidiu Toader, artist român, sculptor.
Vor fi 15 categorii de premii.
La 14 dintre ele, câștigătorii vor fi desemnați de membrii juriului: specialiști cu vastă experiență Spa internațională.
Se pot înscrie toate tipurile de centre Spa, wellness și balneare.
Pentru cele 14 categorii de premii, prețul este de 150 EUR + TVA / categorie / sub-categorie.
La fiecare categorie vei avea de completat o Aplicație și de trimis și materiale tip fotografii, video.
Există o categorie care este GRATUITĂ și pentru care va conta exclusiv votul publicului, juriul nefiind implicat: BEST SPA EXPERIENCE
Sunt invitate sa participe GRATUIT toate categoriile de centre spa, wellness si balneare.
Castigatorul va fi ales prin votul publicului – pe pagina centrului Spa din despreSpa.ro
Perioada de votare: 1 februarie – 15 martie
În această categorie sunt invitate să se înscrie în competiție Spa-urile care oferă consumatorilor servicii administrate profesional, în acord cu tendințele moderne de wellness & wellbeing. Oaspeții vizitează Spa-ul doar pentru aceste servicii, un timp limitat – maximum o zi întreagă – fără ca aceste Spa-uri să ofere și cazare. Serviciile pentru relaxare, întreținere, dezvoltare fizică, emoțională și mentală au ca rezultat îmbunătățirea calității vieții, păstrarea sănătății și a longevității. Day Spa-urile se pot înscrie la următoarele sub-categorii, în funcție de ponderea majoră a tipului de servicii/ facilități Spa & Wellness oferite:
Spa-uri care oferă pe lângă servicii medicale recomandate de un Doctor în medicină, cu diferite specialități, inclusiv Dr. in medicina holistica (Ayurveda, Medicină Tradițională Chineză etc.), și alte servicii din aria wellness & wellbeing Day spa-urile medicale se pot înscrie la următoarele sub-categorii, în funcție de ponderea majoră a tipului de servicii/ facilități oferite:
Facilitățile și programele pentru sănătate, wellness & wellbeing dezvoltate într-un asemenea Hotel / Resort, transformă locația respectivă într-o destinație Spa în ochii consumatorilor. Spa-ul este principalul motiv al sejurului majorității oaspeților cazați. În funcție de ponderea majoră a tipului de servicii, sunteți invitați să vă înscrieți la următoarele sub-categorii:
În această competiție intră Hoteluri/ Resorturi care au facilități Spa și oferă servicii cu beneficii pentru corp, minte și spirit. Oaspeții sunt invitați să petreacă timp de calitate, să se relaxeze, revigoreze, să mediteze, să se bucure. Spa-ul este atracție adițională, care ar trebui să aducă venituri suplimentare. Scopul principal al șederii nu este neapărat Spa-ul, nu toți oaspeții cazați aleg să intre în Spa. Pot acomoda și vizitatori necazați.
Sunt invitate să concureze toate Spa-urile care prin elemente precum: design, arhitectură, echipament, tehnologie, facilități eco-friendly, atmosferă, produse și servicii integrate cu natura, se remarcă prin inovare și originalitate.
Premiem tratamentele care aduc elemente de noutate ce întăresc și conturează concepte de sănătate & wellness recunoscute
Premiem ritualurile semnătura care includ tratamente atent selectionate (de ex. exfoliere, împachetare, masaj, tratament facial) și care, într-o manieră complementară, vor contribui la conturarea unei experiențe senzoriale desăvârșite pentru oaspete. Notele de originalitate vor fi evidentiate.
Premiem fotografia care surprinde cel mai bine trăirea experienței spa de relaxare profundă și regenerare, care captează atenția privitorului și rămâne în memoria și în sufletul acestuia.
Se pot înscrie Stațiuni balneare, montane, de pe litoral, alte stațiuni de interes național
Sunt invitate să participe Spa-urile care au un bun balans între designul estetic și funcțional și care, drept consecință, oferă experiențe de adevărata regenerare și relaxare pentru oaspeți
Se pot înscrie în competiție Programe ce includ atât servicii, cât și activități pentru relaxare, intreținere, dezvoltare fizică, emoțională și mentală și care le dezvoltă utilizatorilor obiceiuri de viață sănătoasă. În secțiunea dedicată Centrelor Spa – se pot înscrie toate categoriile de centre spa În secțiunea Firme și Corporații – se pot înscrie toate categoriile de companii care oferă programe wellness corporate. În cazul Day Spa-urilor, firmelor și corporatiilor, programele trebuie să se desfășoare repetitiv pe parcursul a cel puțin 1 luna de zile. În cazul Spa-urilor care oferă și cazare, aceste Programe trebuie să includă servicii și activități zilnice pentru oaspeți, pot fi exceptate zilele de check-in și check-out. De asemenea, un meniu healthy option este obligatoriu.
Sunt invitați să se înscrie Spa Managerii care au experiența de minimum 1 an în poziția de Spa Manager și care se remarca prin calități de Leaderi
Premiem supplierul cu cea mai completă și calitativă ofertă pentru construcția sau dotarea spa-urilor.
Pot depune aplicația: producatori, distribuitori sau spa-uri care folosesc produsul respectiv. Premiem Produsul cosmetic spa care se evidențiază prin calitate, originalitate, etichete curate, eficacitate și inovație. Care propune protocoale de tratamente atât pentru față, cât și pentru corp, prin care se ating toate simțurile. Care are toate soluțiile pentru cele mai comune nevoi ale consumatorului de spa actual.
Companie de consultanță și inginerie specializată în livrarea de soluții integrate pentru cogenerare de putere mica sau medie, în scopul creșterii profitabilității economiei și a dezvoltării durabile.
Misiunea firmei VALEG Creative Solutions este de a oferi clienților săi soluții competitive si ecologice care aduc economii, siguranță în funcționare și trai mai bun pentru locuitorii Romaniei.
Aceste solutii genereaza economii între 25 – 35% din factura de energie electrică si termica în funcție de costurile locale cu combustibilul și energia electrică // recuperarea investiției se realizeaza în 2,5 – 4 ani de la instalare).
Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România și unul dintre cei mai importanți din Europa de Sud-Est.
De peste 130 de ani, Farmec reprezintă industria locală de cosmetice, impresionând o lume întreagă cu un portofoliu multibrand ce conține produse eficiente, concepute în laboratoare performante.
Portofoliul Farmec cuprinde: produse de îngrijire a tenului, a corpului și a părului; produse de machiaj; produse de igienă orală; produse de protecţie solară; produse de cosmetică profesională; produse pentru bărbaţi; soluţii de îngrijire a locuinței. Cele mai cunoscute game sunt Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Tratament Expert, Aslavital, Doina, Farmec, Triumf și Nufăr.
Anual, Farmec lansează şi modernizează aproximativ 100 de produse, capacitatea totală de producţie fiind de 27 milioane de unități. Tehnologiile integrate de Farmec în ultimii ani contribuie la succesul cosmeticelor fabricate în România, apreciate atât în țară, cât și în afară
Încă de la începuturile sale industriale, Borsec a fost încununată cu titlul de „Regină a apelor minerale” de către Împăratul Franz Josef. În anul 2004, la cea mai importantă competiţie de profil care are loc în Statele Unite, Borsec a primit titlul de „Cea mai bună apă minerală din lume”.
Apa minerală naturală Borsec, descoperită de peste 2.000 de ani, reprezintă cu adevărat una dintre cele mai generoase şi valoroase bogăţii ale naturii. De-a lungul istoriei, Borsec a rămas una dintre cele mai bune ape minerale naturale din lume, atât din punctul de vedere al calităţii, cât şi al proprietăţilor curative.
Borsec a devenit în cele peste două secole un succes industrial românesc imens, o veritabilă valoare naţională, cunoscută şi recunoscută atât în ţară cât şi în străinătate. Sunt puţine mărci atât de vechi în lume, cu o asemenea longevitate şi cu un asemenea prestigiu.
Diversey a fost și va fi întotdeauna un pionier și un promotor al vieții. Scopul companiei Diversey este să protejeze și să aibă grijă de oameni în fiecare zi, prin tehnologii de igienă revoluționare, prevenirea infecțiilor și soluții de curățare.
De-a lungul celor 100 de ani de experiență, Diversey a dezvoltat inovații care au revoluționat procesele de curățare și dezinfectare, oferind o abordare personalizată, orientată spre client, ce permite soluții sustenabile.
Fondat în 1983, Technogym este un brand mondial, lider în produse și tehnologii digitale pentru fitness, wellness, sport și sănătate. Technogym oferă un ecosistem complet de echipamente inteligente conectate, servicii digitale, experiențe de antrenament la cerere și aplicații care permit fiecărui utilizator să acceseze o experiență de antrenament complet personalizată oricând și oriunde: acasă, la sală, în deplasare.
Cu peste 2.500 de angajați, Technogym este prezent în peste 100 de țări. Peste 55 de milioane de oameni se antrenează cu Technogym în 85.000 de centre de wellness și 400.000 de case private din întreaga lume.
Technogym a fost furnizor Oficial al ultimelor opt Jocuri Olimpice, urmand în acest an să fie partener al Jocurilor Olimpice de la Paris, o marca de referință pentru campionii și celebritățile sportive din întreaga lume.
JoySpa este furnizorul tău de bine și se remarcă pe piața wellness-ului oferind mai mult decât simple produse. Specializați în ciubere din fibră de sticlă și saune, JoySpa le propune pasionaților de relaxare soluții personalizate și complete.
Ai nevoie de un jacuzzi, o saună sau câteva accesorii pentru a te bucura de adevărate sesiuni Spa? JoySpa este aici pentru tine!
Echipa de experți lucrează îndeaproape cu fiecare client pentru a se asigura că fiecare spațiu se transformă într-un colț Spa, adaptat perfect nevoilor și dorințelor personale.
Multisoft este singurul producător de software din România care poate livra, pentru domeniul HoReCa, un ecosistem informatic integrat 360 de grade cu toate componentele, dezvoltat integral de MSF.
Soluția lor integrată poate acoperi atât partea operațională sau de front office (soluțiile PMS, vânzare restaurat, SPA și Bază Tratament), cât și partea de back office: gestiunea de restaurat și obiecte de inventar, mijloace fixe, salarizare și nu în ultimul rând și la fel de important soluția financiar contabilă (casă, bancă, jurnale, balanțe, declarații, etc).
Toate aceste soluții, pe lângă faptul că sunt integrate, sunt 100% adaptate legislației românești. În acest moment soluția Multisoft este SAF – T ready, precum si Efactura ready.
Multisoft este primul producator din România care începând cu 10 aprilie 2022 oferă clienților o aplicație Solon.eFactura care transmite în mod complet automat facturile achitate cu carduri de vacanță în SPV.
SALESIANER este lider de piață în România și Austria privind serviciile de punere la dispoziție și spălare articole textile pentru domeniul hotelier conform proceselor de spălare cu dezinfectare.
Prezentă în 11 țări din Europa, SALESIANER asigură dotarea completă cu textile pentru sectoarele: hoteluri și restaurante, centre Spa, medical, industrie și comerț.
Serviciile SALESIANER, flexibile și de încredere, de închiriere și spălare textile ușurează activitatea clienților, optimizează costurile și nu în ultimul rând creează o atmosferă plăcută și îngrijită. Gama de textile oferite cuprinde: lenjerie de pat, prosoape de baie, articole pentru restaurant, articole specifice domeniului medical, uniforme, produse de igienă grupuri sanitare, cât și carpete de acces premium.
De peste 75 de ani, Sothys reprezinta excelenta franceza in tratamentele profesionale pentru spa-uri si centrele de infrumusetare din intreaga lume. Alegerea Sothys inseamna combinarea unei tehnologii impecabile cu o experienta remarcabila pentru simturi.
Brandul Sothys promoveaza o „cultura de institut si spa” puternica, fiind locul exclusiv pentru ritualurile de tratament. Ritualurile unice combina senzorialitatea, eficienta si o abordare personalizata a tratamentului, pentru a face din fiecare intalnire un refugiu de bunastare, care alimenteaza corpul si mintea … O arta care diferentiaza marca Sothys.
5 to go a luat naștere în 2015 și a atins pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.
Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.
Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal.
Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go.
Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Echipa „Lemn în Dar” este formată din artizani și meseriași pricepuți, cu o vastă experiență în lucrul cu lemnul și în tehnici de prelucrare tradiționale și moderne. Fiecare piesă este creată cu pasiune și dedicare, punând accent pe frumusețea naturală a lemnului și pe durabilitate.
Gama de produse oferite de „Lemn în Dar” este variată, incluzând cadouri cu suflet, piese de interior și exterior, produse pentru horeca (meniuri, decoratiuni, accesorii pentru camera) accesorii pentru casă, obiecte decorative și chiar construcții personalizate. Fiecare articol este realizat cu materiale de cea mai înaltă calitate și într-un mod eco-friendly, respectând principiile durabilității și ale protejării mediului înconjurător.
În plus, punem un accent deosebit pe relația cu clienții nostrii, oferind servicii personalizate și consultanță în alegerea produselor potrivite pentru nevoile și gusturile fiecărui client.
Prin Wellsystem Hydrojet, Dayon LightSpa și Dayon HydroSpa renumitul producător german JK
desăvârșește sectorul de wellness prin experiențe demne de un spa de primă clasă.
Potrivite pentru Spa-uri, centre de fitness sau de wellness, clinici de înfrumusețare sau de recuperare, dispozitivele noastre sunt o soluție modernă și eficientă pentru relaxare, terapie fizică și rejuvenare.
Încă de când a inventat acum 30 de ani Hidrojetul, Wellsystem redefinește experiența de relaxare și
terapie prin hidromasajul uscat, combinația perfectă de presiune, căldură și mișcare pentru a reduce
stresul, a ameliora durerile musculare și a îmbunătăți circulația.
DAYON LightSpa este un solar de lux care oferă prima aplicare din lume cu lumină roșie LED fără UV
pentru întregul corp, cu efecte revitalizante ale infraroșului apropiat asupra regenerării și sănătății pielii.
DAYON HydroSpa este prima canapea concepută vreodată pentru wellness și relaxare, răsfățându-te
prin hidromasaj uscat și căldură în infraroșu.
KAFUNE este o familie de blenduri superioare de cafea desăvârșite de experți italieni.
Fiecare blend îți va propune o altă stare de spirit, îți va oferi alte senzații, alte satisfacții, însă toate au ceva în comun: sunt create cu pasiune.
TouchMenu – Un set de instrumente AI pentru îmbunătățirea ospitalității.
TouchMenu este un pionier în ecosistemele digitale de ospitalitate.
Produsul său principal este Virtual Concierge – o platformă web All-In-One, care atrage oaspeții hotelurilor cu un set complet de servicii, accesibile de pe orice mobil sau tabletă printr-un singur scanare a codului QR.
Suita de generare a veniturilor și experiența oaspeților interconectează facilitățile de luat masa, întâlniri și divertisment ale hotelurilor și stațiunilor, livrând în palma oaspeților dvs. toate serviciile proprietății.
Având la bază o echipă de specialiști în domeniu și un portofoliu diversificat de echipamente, de la locuri de joacă și echipamente de fitness până la terenuri de sport și patinoare ecologice, Waterboyz îți oferă cele mai eficiente soluții.
Dă viață comunității tale prin amenajarea unui nou spațiu recreativ cu Waterboyz: durabil, distractiv și sigur!
Cu pasiune pentru sănătate și frumusețe naturală, Trendline Medical oferă soluții moderne și inovative prin dispozitivele medicale și produsele cosmetice unice. Ne angajăm să promovăm o abordare holistică a sănătății și frumuseții, pentru a vă ajuta să străluciți din interior și să vă simțiți încrezători în pielea d-voastră! 🌟
Descoperă dispozitivele medicale de ultimă generație pe www.trendlinemedical.com și produsele cosmetice unice pe www.trendlinecosmetic.com!
Compania INAQ Healthcare Travel este interesata sa dezvolte turismul de sanatate in Romania prin 3 parteneriate strategice cu German Medical Wellness Association, Temos International Healthcare Accreditation si EuropeSpa Med & Wellness.
Vom pune accentul în urmatoarele directii de dezvoltare a turismului de sanatate:
Suntem interesati sa dezvoltam noi proiecte cu investitori din Germania pentru domeniul turistic: Day Spa. Hotel Spa, Wellness Spa, Wellness Med Spa, Medical Spa.
Suntem interesați să dezvoltăm colaborarea cu Spa Arhitects, Consultanți Spa, Furnizori Spa
Prin parteneriatele cu firmele din Germania vom gestiona relațiile cu Companiile Germane de Asigurări, clienții/oaspeții germani.
Suntem deschisi pentru a dezvolta relațiile noastre in Romania cu: statiuni, locațiile turistice, proprietarii de hoteluri, spa-uri, unitati private medicale din România, hoteluri, clinici private de recuperare, spitale, stațiuni.
Day Spa-uri care oferă terapii bazate pe resurse naturale de sănătate recunoscute (ape termale, ape minerale, mofete, apă de mare, lacuri sarate, saline, namoluri etc.), disponibile în stațiuni balneoclimaterice sau de interes național, si alte terapii medicale non-invasive, care sunt recomandate de un Dr. specializat în Recuperare, Medicina Fizica și Balneologie.
Tratamentele sunt administrate profesional de o echipa medicală.
La această categorie sunt așteptate să intre în competiție SPA Hoteluri/ Resorturi al căror scop este este de a ghida utilizatorii să-și dezvolte obiceiuri sănătoase de viață. Acest lucru e posibil prin programe cuprinzătoare de servicii spa, activități de mișcare, educație wellness, nutriție sănătoasă etc. încât să se atingă toate aspectele referitoare la un stil de viață sănătos. Pot fi nișate pe: de-stress, detox, fitness, relaxare, pierderea în greutate, recuperare, wellness spiritual etc. Aceste locații nu găzduiesc altfel de grupuri: business, conferințe sau oaspeți externi în vizită de o zi la spa sau de câteva ore. De asemenea, sunt locații destinate exclusiv adulților.
În aceasta categorie se vor înscrie programele care includ:
HOTEL SPA – Cazare cel puțin 3*
RESORT SPA – Cazare cel putin 4*