În 2018, piața balneo & spa din România a generat o cifră de afaceri de aprox. 314 milioane de euro.
”Piața de balneo și spa este o piață a bucuriei și a sănătății, este o piață unde oamenii vin să învețe sau să reînvețe ce este fericirea”, a declarat Sergiu Neguț, om de afaceri, business angel și curator de start-up-uri, în cadrul evenimentului de spa & balneo business networking #InfuziadeBusiness, organizat de OPTBR și despreSpa.ro.
Evenimentul a fost sponsorizat de:
Sensio, FRANKE Romania, Hot Spring SPA Romania, Thalion – Eurogamma FLAVORS & FRAGRANCES și Nordic Food.
#InfuziadeBusiness ne-a arătat că, pe an ce trece, obiceiurile de consum ale românilor se schimbă. Ei învață să își aloce timp, să meargă în vacanțe de relaxare sau tratament, să se bucure de viață. Și asta se vede în cifra de afaceri a pieței balneo și spa din România.
În 2018, peste 1,8 milioane de turiști au cheltuit peste 288 de milioane de euro pe sejururi balneare în stațiunile de gen din România. Prețul mediu al unui sejur de sănătate? 797 de lei/ persoană. Un detaliu important de luat în calcul? Boostul pe care voucherele de turism l-au adus în cadrul acestei creșteri a pieței de sănătate, recuperare și prevenție din România.
Tu cum stai la capitolul relaxare și stare de bine? Anul acesta ce faci pentru fericirea ta?
despreSpa.ro este platforma de referință din domeniul wellness-ului românesc. Aceasta publică articole de specialitate și centralizează activitățile și ofertele SPA-urilor autohtone, dar pune la dispoziția utilizatorilor și o gamă variată de servicii. despreSpa.ro se adresează segmentului de persoane fizice, dar și celui corporate (prin gama variantă de programe Corporate Wellness).
Totodata, despreSpa.ro are o secțiune SPA Business – cu materiale și studii de piață pentru profesioniștii din domeniul SPA. Prin secțiunile sale, despreSpa.ro tine la curent cititorii interesați de zona de lifestyle, dar ia totodată și pulsul pieței pentru persoanele interesate de aspectul economic.
Organizația Patronală a Turismului Balnear din România a fost înființată în 1993 cu scopul principal de susținere a promovării și dezvoltării turismului balnear, promovării pe plan intern și internațional a patrimoniului balnear și a relațiilor cu autoritățile locale și centrale, cu alte structuri asociative, patronale, profesionale, pentru crearea unui climat de concurență loială, crearea de parteneriate public – privat privind atragerea de fonduri structurale pentru dezvoltarea stațiunilor balneare; realizarea de programe de dezvoltare și de protecție a patrimoniului balneoclimateric național; organizarea de cursuri de calificare și/sau perfecționare profesională și managerială pentru domeniul turismului balnear; realizarea sau colaborarea la efectuarea de studii și cercetări de marketing, programe și proiecte.
Explorator Wellness Virtual