Linia de produse spa pe care o alegeti poate sa va creasca vanzarile sau poate sa va paralizeze afacerea. Cum sa alegi corect asadar, din multitudinea de produse profesionale disponibile? Este un demers coplesitor chiar si pentru profesionisti. E si mai dificil cand alegeti sa mergeti „green”, adica sa urmati cel mai important trend al ultimilor 10 ani.
Secretul este de a descoperi cu ce rezoneaza mai bine clientii spaului. Ce asteapta acestia de la produse? Rezultate imediate, experiente senzoriale? In final va trebui sa va asigurati clientii nu numai ca sunteti un cunoscator al produsului, dar ei vor dori sa stie si ce reprezinta brandul respectiv, de ce este unic sau diferit, si mai ales daca le este folositor. Prima intrebare la care trebuie sa raspundeti este ce tip de spa vreti sa deschideti, cine vor fi clientii si daca un produs organic o sa se potriveasca acestora? Este gresit insa a presupune ca alegand produsele organice si urmand trendul ce pare sa schimbe o intrega industrie, o sa va aduca automat si succesul. Poate raspunsul o sa fie: in locul unui produs de import costisitor, unul economic sau o linie naturala produsa local. Bazati-va pe ajutorul profesionistilor si pe piata tinta in luarea deciziei.
– ce fel de training ofera compania producatoare? Sunt pregatiti sa ofere suport in ce priveste protocolul tratamentelor, linia de produse profesionale si de retail, si la ce cost? Ofera explicatii specifice si transparente cu privire la certificari si de ce linia lor este eco-friendly?
– Aveti raspunsuri la intrebarile referitoare la cat o sa va coste efectuarea tratamentelor dupa procedurile propuse? Daca este impusa o comanda minima, si agreati suma totala, fara discutii insa indreptati-va inspre altceva daca comanda minima vine cu o lista de produse si materiale impuse. Am vazut liste care contineau nu numai cantitatile de produse dar si pompite, pipete, bandaje, boluri, pensule s.a. Astea pe langa materialul publicitar care promoveaza brandul respectiv, pe care tot spaul il plateste. Daca ati ales insa sa deschideti un spa sub un anume brand in parteneriat, asigurati-va ca avantajele sunt reciproce si in proportii echitabile.
– Pretul. Nu se poate neglija. Un produs prea scump o sa ramana prafuit pe raft, nu conteaza cat de buna e crema daca clientii nu si-o pot permite.
Maria Rendes – Spa Consultant
Telefon: +40 727 912 653
Email: maria.rendes@yahoo.com
Spa Consultant Colaborator