Comanda Voucher

DespreSpa

  • Acasa
  • Despre noi
  • Centre Spa
    • Spa Romania
      • Centre Spa de Relaxare
      • Spa Hotel
      • Centre SPA in Statiuni Balneare
      • Salon SPA
      • Spa Medical
    • Centre Wellness
      • Centre Wellness
      • Centre Detox
      • Studio & Dojo
      • Cabinet medicina alternativa
      • Destinatii wellness
    • Oferte Speciale
      • Oferte Day SPA, Sejur si Vacante Wellness
  • Produse SPA
    • Distribuitori Echipament-Spa
      • Echipamente SPA
      • Echipamente estetica
    • Distribuitori Produse
      • Cosmetice naturale
      • Cosmetice profesionale
    • Sport & Fitness
      • Echipamente fitness & wellness
  • Turism SPA
    • Vacante spa
    • Wellness retreat
    • Circuite wellness & culturale
    • Programe anti-aging
    • Programe balneare
    • Programe Detox
  • Wellness pentru tine
    • Coaching la spa
    • Petreceri spa
    • Wellness events
  • Corporate
    • Teambuilding wellness
    • Masaj la birou
    • Cadouri corporate
    • Petreceri corporate la Spa
    • Spa Corner
    • Teambuilding la spa
    • Wellbeing Workshops
    • Progam holistic 360
    • Gamestorming
  • SPA Business
    • Articole SPA Business
    • Consultanta SPA
    • Distribuitori
    • Educatie SPA
    • Cursuri Spa
    • Cariere in spa
    • Evenimente SPA Business
    • Initiative despreSpa.ro
    • Publicitate pe despreSpa.ro
  • Blog
  • Home
  • Blog despreSpa
  • Art Spa Business
  • Comunicarea cu tipuri diferite de clienti
 

Comunicarea cu tipuri diferite de clienti

Comunicarea cu tipuri diferite de clienti

by admin / marți, 01 noiembrie 2011 / Published in Art Spa Business

     Diferiti clienti cer diferite tipuri de atentie si ghidaj. Desi fiecare oaspete ar trebui tratat individual, se necesita timp ca sa dezvolti o intelegere a  nevoilor fiecarui client. Pana cand cunosti un oaspete bine, urmatorul ´ghid ´ te va invata sa recunosti categoriile basic de personalitate, astfel incat  sa poti oferi fiecaruia atentia de care are nevoie.

Comunicarea cu clientii

Personalitate: Foarte pozitiv , mereu vesel

Atentie necesara: Tinde sa aiba o atitudine indrazneata, foarte increzator in sine, are nevoie de schimbari si lucruri noi. Poti propune terapiile si pachetele noi si inovatoare, va fi un foarte bun PR pentru tine.

Personalitate: Foarte negativ sau nesigur. Aparenta, felul in care arata este foarte important

Atentie necesara: Tinde sa pastreze un anumit stil sau atitudine pentru mai mult timp. Se va schimba doar in situatia in care are incredere intr-o anumita persoana. Poti delega o persoana de incredere, cu atitudine ferma care sa ii propuna si urmareasca un program  de terapii  conventionale, clasice.

Personalitate: Timid sau introvert. Are nevoie de inspiratie

Atentie necesara: Are nevoie sa fie motivat. Urmareste procesul de atragere si programare pas cu pas.  Acorda extra timp in explicarea terapiilor si  solicita feedback dupa tratament.

Personalitate: Foarte decis , chiar arogant. De obicei este foarte de succes, poate fi un client foarte loial.

Atentie necesara: Iti spun foarte clar ce vor si cum vor. Trebuie sa fii doar pregatit sa oferi servicii impecabile.

Cand ai o problema cu un client, este foarte important ca tu, ca profesionist, sa iti amintesti ca imaginea spa-ului poate fi deteriorata mai mult de un oaspete nesatisfacut decat poate fi imbunatatita de zece clienti fericiti! Fa orice este nevoie ca oaspetele tau sa plece multumit din spa sau macar sa simta ca a fost ascultat si ca s-a  facut un efort in directia dorita.

Daca e o problema de personalitate intre tine si clientul tau incearca o strategie mereu invingatoare: ´ ucide-l cu blandete ´: fii cel mai amabil, cu cele mai frumoase cuvinte si cea mai simpatica abordare. Cand lucrezi cu clientii , tehnica aceasta se invata …

Daca problemele persista, trece oaspetele in grija altui tehnician. Niciun terapeut un va fi specialist in toate tipurile de clienti sau in toate tipurile de servicii.

Oana Manole

Spa Consultant – Spa D´Ór Consulting

www.spador.ro

  • Tweet

About admin

What you can read next

Spa – ul romanesc printre Coduri CAEN
Management financiar in spa
Studii de fezabilitate si piata

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Contact

  • Email: office@despreSpa.ro
  • Telefon: +4 0745.411.111

Abonare Newsletter

Informatii

  • Despre Noi
  • Blog Spa
  • Resurse SPA
  • Publicatii Spa
  • Contact
  • Termeni si conditii
  • Media

Produse si Servicii

  • Voucher
  • Programari la Spa
  • Oferte Spa Romania
  • Turism wellness
  • Spa pentru tine
  • Spa Corporate
  • Spa Business

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

TOP