Comanda Voucher

DespreSpa

  • Acasa
  • Despre noi
  • Centre Spa
    • Spa Romania
      • Centre Spa de Relaxare
      • Spa Hotel
      • Centre SPA in Statiuni Balneare
      • Salon SPA
      • Spa Medical
    • Centre Wellness
      • Centre Wellness
      • Centre Detox
      • Studio & Dojo
      • Cabinet medicina alternativa
      • Destinatii wellness
    • Oferte Speciale
      • Oferte Day SPA, Sejur si Vacante Wellness
  • Produse SPA
    • Distribuitori Echipament-Spa
      • Echipamente SPA
      • Echipamente estetica
    • Distribuitori Produse
      • Cosmetice naturale
      • Cosmetice profesionale
    • Sport & Fitness
      • Echipamente fitness & wellness
  • Turism SPA
    • Vacante spa
    • Wellness retreat
    • Circuite wellness & culturale
    • Programe anti-aging
    • Programe balneare
    • Programe Detox
  • Wellness pentru tine
    • Coaching la spa
    • Petreceri spa
    • Wellness events
  • Corporate
    • Teambuilding wellness
    • Masaj la birou
    • Cadouri corporate
    • Petreceri corporate la Spa
    • Spa Corner
    • Teambuilding la spa
    • Wellbeing Workshops
    • Progam holistic 360
    • Gamestorming
  • SPA Business
    • Articole SPA Business
    • Consultanta SPA
    • Distribuitori
    • Educatie SPA
    • Cursuri Spa
    • Cariere in spa
    • Evenimente SPA Business
    • Initiative despreSpa.ro
    • Publicitate pe despreSpa.ro
  • Blog
  • Home
  • Blog despreSpa
  • Art Spa Business
  • Cum se construiteste increderea clientilor in spa
 

Cum se construiteste increderea clientilor in spa

Cum se construiteste increderea clientilor in spa

by admin / joi, 28 iunie 2012 / Published in Art Spa Business

receptie SPAProfilul clientului spa este mai complex si in acelasi timp diferit fata de clientul altor domenii, iar pentru a intelege cine este clientul spa si cum se construieste increderea, sunt necesare urmatoarele intrebari si raspunsuri:

Cine este oaspetele spa?
O persoana cu venituri peste medie, cu responsabilitati atat personale cat si profesionale, care incearca sa se detaseze de rutina zilnica prea covarsitoarea si prea alerta, cauta destinderea si evadarea din amalgamul de probleme, cauta atmosfera ce il face sa-si gaseasca echilibrul.

Ce vrea sa obtina oaspetele spa? 
Cele mai recente studii de cercetare pe piata spa internationala, subliniaza doua dintre cele mai importante motive pentru care o persoana alege sa vina la spa: relaxarea si managementul stresului.Urmatoarele motive, aflate la o distanta cosiderabila fata de primele doua, sunt: ingrijirea curenta, frumusetea, cardurile cadou, eliminarea durerilor, experienta sociala, motive medicale.

Cum doreste clientul spa sa fie tratat? – CA SI CAND EL ESTE UNICUL CLIENT.

Odata intrat in spa, clientul trebuie tratat cu cea mai mare delicatete si profesionalism, prompt si eficient. Clientul spa este special, iar el stie asta!

Standardele clientului spa se dezvolta odata cu ritmul exponential al pietei spa-urilor din intreaga lume, iar calitatea serviciilor trebuie sa fie pe masura asteptarilor. Relatia cu oasptele spa se construiteste si se sustine pe o baza solida, prin serviciile de cea mai buna calitate (direct proportionale cu profilul de business al spa-ului), produsele, pachetele si personalul specializat.

Sinonimul pentru “incredere” este “loialitate”. Cand clientul pretuieste in adevaratul sens al cuvantului experienta spa, atunci se castiga loialitatea – care se traduce prin largirea paletei de servicii si evident, a profitului. Folosind instrumentele adecvate putem continua, dezvolta si intari relatia cu aceasta cateogorie de clienti, pe care o putem considera “samanta” business-ului. Un program de loialitate, pe langa eficienta financiara pe care o dezvolta in cadrul spa-ului, este totodata o masura agreata de catre client pentru un consum periodic, si astfel acest instrument devine o sursa de sporire a increderii, nu numai prin apartenenta clientului la aceasta categorie speciala de clienti, ci si prin recunoasterea statutului preferential dobandit de catre client in urma vizitelor periodice.
Insa, un astfel de program nu este suficient pentru a mentine si a intari increderea; ca orice business, un centru spa are nevoie de sustenabilitate in ceea ce priveste calitatea serviciilor. Serviciile de start-up nu trebuie sa fie din primul moment cele mai sofisticate sau cele mai diverse, dar trebuie sa aiba inca de la inceput un grup tinta caruia sa i se adreseze si pe care sa-l dezvolte, dar mai intai trebuie sa-l castige. Acesta este punctul de plecare. Pe masura ce business-ul se dezvolta, si este de preferat sa se intample asa, serviciile, produsele si implicit calitatea acestora vor urma aceasta directie. Deoarece in domeniul frumusetii si al relaxarii vanzarea emotionala primeaza, trebuie evitate concesiile financiare care denatureaza standardul de calitate cu care clientul a fost obisnuit si pentru care continua sa cumpere. Aceeasi regula se aplica si in diversele negocieri dintre un viitor client si un reprezentant spa, fie el terapeut, receptioner sau manager – orice cuvant sau sfat dat se respecta. Regulile sunt simple si au o aplicabilitate generala, singura exceptie o face domeniul spa, in cadrul carora relatiile cu clientii devin relatii interpersonale la nivel emotional si afectiv.

Alina Romeghea, Spa Manager
  • Tweet

About admin

What you can read next

O radiografie succinta a pietei spa romanesti
Probleme cu oamenii
Anuntarea castigatorilor ESPA Innovation Awards 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Contact

  • Email: office@despreSpa.ro
  • Telefon: +4 0745.411.111

Abonare Newsletter

Informatii

  • Despre Noi
  • Blog Spa
  • Resurse SPA
  • Publicatii Spa
  • Contact
  • Termeni si conditii
  • Media

Produse si Servicii

  • Voucher
  • Programari la Spa
  • Oferte Spa Romania
  • Turism wellness
  • Spa pentru tine
  • Spa Corporate
  • Spa Business

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

TOP
We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners who may combine it with other information that you’ve provided to them or that they’ve collected from your use of their services. You consent to our cookies if you continue to use our website. Read more.