/
/
10 strategii pentru manageri – cum sa comunici cu personalul spa

10 strategii pentru manageri – cum sa comunici cu personalul spa

Ultima actualizare în 07 Apr 2023
|
10 strategii pentru manageri – cum sa comunici cu personalul spa
spa sign in front of tropical beach

1.       O data pe saptamana – scurta ´sedinta de dimineata´ -15 -20 min

2.       O data pe luna- sedinta obligatorie pentru tot staff-ul: brainstorming, eventuale probleme si propuneri de rezolvari – max . 1h 30´

3.       Incheie intotdeauna sedintele cu o nota pozitiva

4.       Evaluari verbale si scrise

5.       O tabla cu creta si burete pusa intr-un loc vizibil: zona de preparare a tratamentelor sau in camera personalului

6.       Staff-ul tau va avea sedinte fara tine : la doua luni personalul de tratamente va avea reuniuni cu referire la munca lor , probleme , posibilitati de crestere , training si continua evolutie

7.       O data cu salariul ofera si o multumire scrisa: scurta si intr-un ton pozitiv, nota ta va aminti un client multumit, o initiativa care te-a surprins placut, un ajutor catre un alt coleg etc .

8.       Creeaza un incentiv pentru brainstorming care a dus la o idee valoroasa pentru imbunatatirea spa-ului , pentru atragerea clientilor etc.

9.       Fa liste pentru sedintele tale, taie ceea ce ai comunicat deja, pentru a nu deveni repetitiv

10.   Plateste orele pe care personalul tau le petrece la respectivele sedinte !

 

Oana Manole

SPA d’Or Consulting

Cu drag,

Wello

Explorator Wellness Virtual

Email: office@desprespa.ro
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Wello

Wello

Explorator Wellness Virtual

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *